mountainbike in Mallorca

Benieuwd wat er nog meer in de wereld te biken valt naast Nederland en België? Of je hebt net een fantastische bikevakantie achter de rug en wilt de rest lekker maken met foto's en tips? Plaats het hier.
Plaats reactie
jimmiegr
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: do 14 september 2017, 13:42

Hallo, ik ben nieuw op het forum.
Heeft iemand in Mallorca beoefend mountainbiken?

Ken jij iemand die mountainbikenactiviteiten in Mallorca organiseert?
Gebruikersavatar
Bommie
Site Admin / Fotograaf
Site Admin / Fotograaf
Berichten: 5645
Lid geworden op: za 15 september 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Santa Cruz Blur CC, Radon Black Sin 10.0

Even verplaatst naar "Overige landen"
Eat, sleep, ride, repeat
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5547
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

Misschien is het je ontgaan maar er is een site waar je van alles op kunt zoeken. Het heet Google en met 1 klik had je http://www.rockandride-mallorca.com/mtb ... utas-tour/" onclick="window.open(this.href);return false; kunnen vinden. :roll:

Have fun. :-q
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29780
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Hij vraagt ook of er iemand hier op Mailorca gemountainbiked heeft.
Weet google dat ook?
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5547
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

Google weet veel maar niet alles. Zo weet hij wel dat een sarcastisch antwoord met een knipoog en duimpje omhoog niet bedoeld is om iemand te kwetsen maar om te laten zien dat je met een paar klikken een vraagje beantwoord hebt.

:wink:
Gebruikersavatar
ArjanR1
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 287
Lid geworden op: wo 7 mei 2014, 01:45
Mijn mountainbike: Rose The Tusker - YT Industries JEFFSY 27 - Radon Jealous

ThaSingleTrackMastah schreef:Hij vraagt ook of er iemand hier op Mailorca gemountainbiked heeft.
Weet google dat ook?
Google is de nieuwe Joost.
odp
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 286
Lid geworden op: za 4 april 2015, 15:27

Mijn vriendin en ik zijn toen met Guy van http://www.chainguidemallorca.com/" onclick="window.open(this.href);return false; twee dagen op pad geweest.

Leuke kerel uit Israel met een NL vriendin. Afhankelijk van je skill level geeft ie graag wat tips voor en tijdens de tocht.

Mallorca is prachtig en we zijn ook een hele mooie Afdaling vanaf Lluc richting Alcudia gereden. Die was zeker technischer dan alles wat je in NL vindt, maar nou ook weer niet extreem moeilijk.

Volgens Guy is er genoeg te vinden op het eiland, maar wij hadden helaas maar twee dagen.
hurck
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 419
Lid geworden op: ma 7 maart 2011, 11:17

Ik ben er 1 dag gaan rijden met een gids, van http://www.tramuntanatours.com/index.html" onclick="window.open(this.href);return false; en een andere dag gewoon bij hun een fiets gehuurd en er zelf op uit getrokken. Meer dan genoeg trails op het eiland om je te vermaken.
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29780
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

@Dice: Moet je wel de goede smiley plakken ;)
hurck schreef:Ik ben er 1 dag gaan rijden met een gids, van http://www.tramuntanatours.com/index.html" onclick="window.open(this.href);return false; en een andere dag gewoon bij hun een fiets gehuurd en er zelf op uit getrokken. Meer dan genoeg trails op het eiland om je te vermaken.
Mijn zieke geest las Traumatours :winkie:
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
jimmiegr
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: do 14 september 2017, 13:42

Dankzij alles, denk ik dat ik een mountainbike gids in Mallorca huur met een aantal suggesties

modbreak: Mooi! Link naar (mogelijke) reclame verwijderd .
ollie
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1253
Lid geworden op: zo 19 februari 2006, 19:20
Mijn mountainbike: Kona HeiHei Supreme/Kona WO/Genesis Volare 953 disc/Kona Unit

Te toevallig dat er een andere website gepromoot wordt
sjezer
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 514
Lid geworden op: ma 21 augustus 2006, 18:13

Afgelopen jaar met mtb club op Mallorca geweest in het noorden. Vond het niet super, veel particulier terrein waar je niet op kan ivm hekken. Op dat gebied vind ik Mallorca niet het trainingsgebied dat het wel voor de racefietser is.
eRicW
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1138
Lid geworden op: do 22 september 2005, 15:27

sjezer schreef:Afgelopen jaar met mtb club op Mallorca geweest in het noorden. Vond het niet super, veel particulier terrein waar je niet op kan ivm hekken. Op dat gebied vind ik Mallorca niet het trainingsgebied dat het wel voor de racefietser is.
Ik denk dat je er goed aan doet locals, desnoods gidsen of winkels, te benaderen. De paden liggen er zeker en ze zijn vaak toegankelijk, maar een acceptabele route vinden er naartoe kan erg lastig zijn. Ik was er in juni en heb van de 7 dagen maar 2 leuke tochten kunnen maken - de andere 5 dagen stond ik steeds weer voor een hek bij de B-weg of grindweg naar de singletrack toe. Het pad oppakken waar 'ie een doorgaande weg kruiste was een optie maar dat resulteerde weer in enorm omrijden.
Stamppot with weaksauce!
Plaats reactie