Algarve, Portimao/Lagos/Monchique gps tracks

Benieuwd wat er nog meer in de wereld te biken valt naast Nederland en België? Of je hebt net een fantastische bikevakantie achter de rug en wilt de rest lekker maken met foto's en tips? Plaats het hier.
Plaats reactie
BrianW
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 409
Lid geworden op: vr 19 augustus 2016, 22:34

Ik ga dinsdag voor twee weken naar de Algarve, en huur een paar dagen een fiets. Ik heb al een enduro-achtige tour geboekt, maar ik wil natuurlijk ook zelf op pad. Natuurlijk al op gpsies zitten kijken, maar er zijn zo veel tracks dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Ook is het mij niet helemaal duidelijk of het nu singletrack of asfalt is wat je op de kaart ziet...

Heeft iemand toevallig leuke gps routes in deze omgeving?
eRicW
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1138
Lid geworden op: do 22 september 2005, 15:27

Als je dit nog op tijd leest, stuur me even een PM. Ik heb er 1 1/2 jaar terug gezeten en wat paden gereden. Wel voor een groot deel de shuttle runs die die Britten ook doen vanaf de Foiá en de Picota. Kustpaden waren ook leuk, maar ook serieus technisch op sommige stukken.
Stamppot with weaksauce!
BrianW
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 409
Lid geworden op: vr 19 augustus 2016, 22:34

Inmiddels morgen de laatste van mn 5 mtb dagen hier. Best leuk gefietst op de kustpaden, maar druk met wandelaars. Hele technische stukken bij inder daad. Nog een random gpx gedownload waar best leuke stukjes bij zaten. Gisteren de Foia op gefietst en een stuk van de wandelroute naar beneden, maar dat vond mn gare huurfiets niet zo fijn (goedkoopste suntour coil vork), maar was een mooie tocht. Al met al meer dan 2500hm in 3 dagen, dus voor mn conditie wel goed :-)
Vandaag even rust, en morgen een 'enduro tour' met gids... En daarna nog een dikke week biertjes drinken en met mn dochter bij t zwembad hangen :-)
Je moet het hier echt kennen om een beetje leuk te biken, dus jammer dat ik je bericht nu pas zie!
Plaats reactie