Vakantie Frankrijk, Oostenrijk, Zwitserland, Italië

Benieuwd wat er nog meer in de wereld te biken valt naast Nederland en België? Of je hebt net een fantastische bikevakantie achter de rug en wilt de rest lekker maken met foto's en tips? Plaats het hier.
Gesloten
joergarms
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 429
Lid geworden op: zo 28 oktober 2012, 12:58
Mijn mountainbike: Nukeproof Mega275 trail, custombuild. Dartmoor Primal 650 Custom. Propain Spindrift custombuild.
Contacteer:

Ik ben plannen aan het maken voor zomer 2017.
Het lijkt me leuk om met een aantal mountainbikers, één of meerdere van bovenstaande landen te bezoeken.
Ik rij graag in bikeparks en vind het heerlijk om klimmen te maken van meerdere uren die daarna beloont worden met een prachtige afdaling.
Qua verblijf maakt het me niet zoveel uit. Ik hou van kamperen, mits de camping netjes is, maar een klein huisje o.i.d. via Airbnb is ook prima.

Lijkt dit je ook leuk, laat dan wat horen en dan kunnen we kijken of onze ideeën bij elkaar komen.
Nukeproof Mega 275 Custombuild.
Dartmoor Primal 650b Custombuild.
Propain Spindrift Custombuild. (sold)
Giant ATX840 (retired)
Apex Ultegra racingbike.
Giant Ultimo stadsfiets.
Gebruikersavatar
mud mate
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7840
Lid geworden op: do 16 september 2010, 14:44
Mijn mountainbike: Nicolai G1 XL en Nicolai G1 XL EBOXX QLF
Contacteer:

He, bij mij ben je welkom maatje, dat weet je toch?
Hoop ik alleen dat ik weer helemaal hersteld ben zodat we de zwarte route weer kunnen pakken en nog een paar highlights in die hoek.
George
Moderator
Moderator
Berichten: 15568
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 14:03
Contacteer:

Hier verder aub: http://www.mountainbike.nl/forum/viewto ... 7#p2212157" onclick="window.open(this.href);return false;
Gesloten