Riva Del Garda / Bike tocht

Benieuwd wat er nog meer in de wereld te biken valt naast Nederland en België? Of je hebt net een fantastische bikevakantie achter de rug en wilt de rest lekker maken met foto's en tips? Plaats het hier.
Plaats reactie
ruijtersfotografie
All rounder
All rounder
Berichten: 125
Lid geworden op: vr 27 mei 2016, 23:36
Mijn mountainbike: Canyon Neuron 7.9 (green), 203Hc-Storm, Hope Pro4/NoStance Flow ex, Cema-BB KMC,Crankbrother pedalen
Contacteer:

Ik ga 23 aug - 1 sept 2016 naar
Camping Village Weekend ; Via Vallone della Selva, 2,25010 San Felice del Benaco BS,Italië

Wie is er ook in deze periode daar en heeft zin om een tocht te doen. Alleen omhoog te fietsen vind ik zelf minder in het geval dat iets gebeurt. Klinkt misschien vreemd.

Als iemand leuke routes weet hoor ik het ook graag.
Vorig jaar in Sant Michele een tocht gedaan en in Zuino.

kan ook met auto ergens treffen als je niet dicht bij verblijft.
Bike-chica
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 378
Lid geworden op: zo 23 juli 2006, 13:41
Mijn mountainbike: Scott Spark RC 910
Contacteer:

Hoe was het?
Vraag mij niet: 'Man er uit of Scott er uit?' :lol: :bier:

https://www.gofundme.com/f/mountainbike-nl
ruijtersfotografie
All rounder
All rounder
Berichten: 125
Lid geworden op: vr 27 mei 2016, 23:36
Mijn mountainbike: Canyon Neuron 7.9 (green), 203Hc-Storm, Hope Pro4/NoStance Flow ex, Cema-BB KMC,Crankbrother pedalen
Contacteer:

Hallo Chica,
Zie nu pas jou bericht. Was weer geweldig. Ben 2x gaan bike. 1 gedeelte van een route van vorig jaar gedaan en toen nog hoger omhoog gegaan. Alleen heeft zijn nadelen. Zeker als iets gebeurd in de afdaling. Dat je niemand hebt waar je tegen kunt praten tijdens een lange klim. Zaten wel klims bij waar te dikke stenen of stenen nat waren waar ik moest lopen. Verder heerlijk grenzen verleggen.

Welke tochten heb jij in het buitenland gedaan? Zie Riva staan....


gr. Patrick
Plaats reactie