Barcelonnette / Serre Poncon e.o. Wie-O-Wie?

Benieuwd wat er nog meer in de wereld te biken valt naast Nederland en België? Of je hebt net een fantastische bikevakantie achter de rug en wilt de rest lekker maken met foto's en tips? Plaats het hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
erwin.burgers
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1303
Lid geworden op: ma 17 november 2008, 08:25
Mijn mountainbike: Trek Fuel EX 9.8 2021, Giant Contend AR2
Contacteer:

Over een week ga ik op vakantie naar de Franse Alpen, Barcelonnette (camping Rioclar) om precies te zijn.

Ik heb al een oproepje geplaatst in een draadje over Val d'Ubaye, maar daar kwam geen respons op, misschien vanwege de onbekende naam???

Ik ben op zoek naar bikers die ook in de periode 8 tot 25 augustus in de omgeving van Barcelonnette zitten en ook liever samen dan alleen op pad gaan.
De omgeving is schitterend en uitdagend, maar alleen omhoog en met name alleen naar beneden vind ik niet geweldig. Mijn familie zit daar zeker niet echt op te wachten. Een ongeluk zit tenslotte in een klein hoekje weet ik uit ervaring.....

Dus wie-o-wie haakt aan?
Giant Contend AR2
Trek Fuel EX carbon
RIP; Trek Fuel EX7
Sold; Devinci Atlas carbon 2014
RIP - Devinci Atlas RC
Sold - Trek Fuel EX 9 26"'
RIP - Gary Fischer Hifi
biking1
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 245
Lid geworden op: zo 21 augustus 2011, 20:36

De kans is groot dat wij komende zondag naar dezelfde camping gaan. We hebben helaas maar een week vakantie maar we vinden goed weer belangrijker dan kort in de auto zitten. Vanavond maar eens bellen of er nog plek is.
There's old pilots and there's bold pilots. But there's no old bold pilots ;-)
Gebruikersavatar
erwin.burgers
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1303
Lid geworden op: ma 17 november 2008, 08:25
Mijn mountainbike: Trek Fuel EX 9.8 2021, Giant Contend AR2
Contacteer:

Laat maar weten of het lukt....
Giant Contend AR2
Trek Fuel EX carbon
RIP; Trek Fuel EX7
Sold; Devinci Atlas carbon 2014
RIP - Devinci Atlas RC
Sold - Trek Fuel EX 9 26"'
RIP - Gary Fischer Hifi
Plaats reactie