Sant pere pescador 2016

Benieuwd wat er nog meer in de wereld te biken valt naast Nederland en België? Of je hebt net een fantastische bikevakantie achter de rug en wilt de rest lekker maken met foto's en tips? Plaats het hier.
Plaats reactie
RideMTB
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 16 mei 2016, 21:07

Deze zomer van 29-7 tot 12-8 zitten we op een camping bij het plaatsje sant pere pescador aan de costa brava. Wie zijn er nog meer in deze periode in de buurt zodat we iets kunnen afspreken om een mooie route te rijden?
Gebruikersavatar
Bas Stayokay
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 525
Lid geworden op: vr 6 juli 2012, 20:09
Mijn mountainbike: Salsa El Mariachi, Salsa Spearfish, Salsa Mukluk

Ik zit in die periode ook daar, de Fatbike gaat weer mee die kant op. Zal tzt iets van wikiloc halen :-q
Riding bikes is just a small piece of the experiences that all comes out of it!
RideMTB
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 16 mei 2016, 21:07

Ik zag wel dat het redelijk vlak is daar. Misschien dat het iets af kunnen spreken. Ik zit op camping Las Dunas.
Gebruikersavatar
Bas Stayokay
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 525
Lid geworden op: vr 6 juli 2012, 20:09
Mijn mountainbike: Salsa El Mariachi, Salsa Spearfish, Salsa Mukluk

Misschien een dagtrip richting Les Gavarres, is zeker de moeite waard. Camping L'Amfora 8)
Riding bikes is just a small piece of the experiences that all comes out of it!
RideMTB
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 16 mei 2016, 21:07

Klinkt goed, ff dagje afstemmen
Stuntpiloot
All rounder
All rounder
Berichten: 125
Lid geworden op: di 15 februari 2011, 12:52
Mijn mountainbike: Cannondale SL1 (upgraded)

Hallo!

Ik vertrek zondag de 31e richting camping La Ballena Alegre, ook in Sant pere Pescadore en ben daar ongeveer week tot 10 dagen.
Weet iemand van jullie of je daar in de buurt ergens goede fiets kunt huren? Heb helaas niet de ruimte om mijn eigen MTB mee te nemen en met alle routes daar toch wel de moeite om dagje er op uit te gaan lijkt me.
4 keer links is ook rechtdoor!
Plaats reactie