Whistler / Squamish

Benieuwd wat er nog meer in de wereld te biken valt naast Nederland en België? Of je hebt net een fantastische bikevakantie achter de rug en wilt de rest lekker maken met foto's en tips? Plaats het hier.
Plaats reactie
DeStiO
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 463
Lid geworden op: ma 29 maart 2010, 20:34
Mijn mountainbike: Giant Reign advanced 2016

Hey forumleden!

Ik vroeg me af of er mensen in de richting van squamish en of whistler komen dit jaar? (2016)
Zo ja wanneer en met fiets natuurlijk?! (of hier huren, wat goed te doen is) Bikepark of xc routes?
''Ga toch fietsen!'' zeiden ze en daar ging ik........
Kootje
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1213
Lid geworden op: zo 6 september 2009, 11:24

http://www.mountainbike.nl/forum/viewto ... 2&t=125179" onclick="window.open(this.href);return false;
:-D :-q
Lekker vies is niet bah...
Gebruikersavatar
nielsvk
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1362
Lid geworden op: zo 15 mei 2005, 17:51

Ben je de winter nu al zat daar in Whistler? ;-)
Momenteel is het weer op zeeniveau om te huilen en zo te zien blijft het nog wel even zo. Maar in maart moet de eerste Squamishrit van het jaar wel gaan lukken.
DeStiO
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 463
Lid geworden op: ma 29 maart 2010, 20:34
Mijn mountainbike: Giant Reign advanced 2016

@nielsvk Ja die winter hier komt me echt de keel uit, t is zelfs zo erg dat ik gewoon de 2e helft van mn spiritpas voor het skiegebied niet gepakt heb. Gelukkig wel nog goeie vooruitzichten zoals LA en hawai binnen n maandje. Dan terug komen en solliciteren op de bikeinstructeur functie in t bikepark. Kan inderdaad niet wachten tot k weer op de fiets zit want die kleine voorproefjes van de trails hier smaken echt naar meer!
Ik ga even door op dat andere forumtopic.
''Ga toch fietsen!'' zeiden ze en daar ging ik........
Plaats reactie