Duitsland

Benieuwd wat er nog meer in de wereld te biken valt naast Nederland en België? Of je hebt net een fantastische bikevakantie achter de rug en wilt de rest lekker maken met foto's en tips? Plaats het hier.
OBOM
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 494
Lid geworden op: zo 7 oktober 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Commençal Skin Ti 29"

Ist ja super-toll, ja!
Het ging hier om een tourtocht. Toch hartelijke dank voor de info. Trip naar Duitsland gaat waarschijnlijk voorlopig niet door, ga me dus concentreren op mijn voorjaarsvacantie in (waarschijnlijk) Bretagne. Een ander keertje naar Teutoburger Wald en dan maar weer gewoon ouderwets op de kaart en de bonnefooi rijden. :smile:
Honi soit qui mal y pense!
martijn_mb
All rounder
All rounder
Berichten: 67
Lid geworden op: za 20 april 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Specialized Epic Expert 2007 + Gary Fisher Big Sur 2002

Ondanks dat je niet gaat toch even dit: Ik fiets al jaren twee keer per jaar een week in duitsland en dan wel in de eifel (met een racefiets). Dit jaar een mountainbike gehuurd en gelijk verslaafd en ga er dus ook een kopen.
Het is echt fantastisch fietsen daar. Wij huren altijd een bungalow last minute via Landal Greenparcs (ongeveer 200 tot 400 euro voor een week met zijn vieren afhankelijk van het seizoen) en maken dan dagtochten. Ze hebben "bergen" tot 700 meter met forse stijgingspercentages.Ik vind het beter dan de ardennen en het is maar een uurtje verder met de auto.

http://www.vulkanbike.de/
Plaats reactie