gids la bresse

Benieuwd wat er nog meer in de wereld te biken valt naast Nederland en België? Of je hebt net een fantastische bikevakantie achter de rug en wilt de rest lekker maken met foto's en tips? Plaats het hier.
Plaats reactie
hamiet
All rounder
All rounder
Berichten: 74
Lid geworden op: do 27 maart 2008, 13:43

Eind van deze maand ga ik met een groep vrienden naar de vogezen (la bresse) om daar te gaan biken.
1 dag willen wij graag een guided tour doen alleen nu kan ik niet veel aanbieders van guided tours vinden.
Heeft er iemand hier al goede ervaringen met een aanbieder of ken je mogelijk een aanbieder in dit soort tours dan zou ik dit graag weten.
Onze intresse gaat uit naar Am/ enduro stijl tochten.

Bvd

Mvg frank
Lossrijder
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 33
Lid geworden op: vr 16 november 2012, 00:12
Mijn mountainbike: Scott Scale 60; Cheetah Mountain Spirit

Beste Frank,

Zie dat ik te laat reageer. Voor de volgende die zoekt op Vogezen misschien toch bruikbare info ...

Ben net terug uit de Vogezen. Goed plan om met een gids te gaan, de uitgepeilde routes in het deel waar ik zat lijken vooral het doel te hebben om de MTB-ers van de singletracks te weren ....

Op de site van de VVV van Gerardmer kun je een aantal adressen vinden: http://www.gerardmer.net/vtt-randos-acc ... andais.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Veel plezier!
Plaats reactie