Riva / Arco

Benieuwd wat er nog meer in de wereld te biken valt naast Nederland en België? Of je hebt net een fantastische bikevakantie achter de rug en wilt de rest lekker maken met foto's en tips? Plaats het hier.
abreukel
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 178
Lid geworden op: di 1 april 2008, 15:02
Mijn mountainbike: Hardenberg
Contacteer:

Ik ben In Torbole geweest zelfde regio dus). Een waar walhalla voor surfers, klimmers en MTB'ers.

Zelf een paar mooi ritten gemaakt, ben niet zo'n sterke klimmer dus was op sommige momenten zwaar. Een keer met de bike shuttle van Luca geweest naar Tremalzo. Perfect en wat een leuke rit.

Voor de memory alles op film vast gelegd.

Een aanrader dat gebied en zeker voor herhaling vatbaar.

https://www.youtube.com/watch?v=l1GbmWGr3nI" onclick="window.open(this.href);return false;
Laatst gewijzigd door abreukel op wo 2 september 2015, 15:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Cyberwhoop
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 583
Lid geworden op: zo 5 juni 2011, 21:59
Mijn mountainbike: PYGA Hyrax, Whyte S-150W, Dartmoor & Surly
Contacteer:

abreukel schreef:Ik ben In Torbole geweest zelfde regio dus). EDen waar walhalla voor surfers, klimmers en MTB'ers.

Zelf een paar mooi ritten gemaakt, ben niet zo'n sterke klimmer dus was op sommige momenten zwaar. Een keer met de bike shuttle van Luca geweest naar Tremalzo. Perfect en wat een leuke rit.

Voor de memory alles op film vast gelegd.

Een aanrader dat gebied en zeker voor herhaling vatbaar.

https://www.youtube.com/watch?v=l1GbmWGr3nI" onclick="window.open(this.href);return false;
Lekker filmpje :-q Mooie valpartij ook :lol: Geen beschermers aan zie ik...
abreukel
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 178
Lid geworden op: di 1 april 2008, 15:02
Mijn mountainbike: Hardenberg
Contacteer:

[quote="Lekker filmpje :-q Mooie valpartij ook :lol: Geen beschermers aan zie ik...[/quote]

Nee en gewoon met een Hardtail. les voor de volgende x
matigefietser
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 169
Lid geworden op: vr 23 september 2011, 20:44
Mijn mountainbike: On-One Inbred

Dit jaar een aantal keren met de shuttle geweest omdat mijn conditie niet goed genoeg is voor beide. Een aantal trails voor het eerst gereden:

- Skull: erg goed, maar zeker een fully en volledige bescherming vereist ivm veel grote stenen (als 601). Wel kort.
- Naranch: heerlijk parcours! Zou ik ook een keer met de HT willen proberen, twee keer gereden en de twee keer de tweede tijd op Strava voor onderste gedeelte van het parcours, na de tijd van gids Micheal Cycle Liteville. Nu gebruiken daar volgens mij erg weinig mensen Strava dus betekent het niet zo veel als ik zou willen :D
- Tremalzo aan de andere kant naar beneden, volgens mij de 419 en de 416. Niet te technisch, maar snel en flowy. Zou met een HT ook moeten kunnen.

Noordkant van het Gardameer blijft een walhalla voor fietsers.
Plaats reactie