Ervaringen Gran Canaria

Benieuwd wat er nog meer in de wereld te biken valt naast Nederland en België? Of je hebt net een fantastische bikevakantie achter de rug en wilt de rest lekker maken met foto's en tips? Plaats het hier.
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29966
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Even goed informeren, ik meen gelezen te hebben dat de plaatselijke boswachters streng moeten optreden tegen "wildrijden".
Als dat zo is zal je achter een gids aan moeten rijden...
(en die gids zal zich ook wel aan een stapel regeltjes moeten houden)
Aan de andere kant, het is Zuid Europa, dus...
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
eRicW
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1141
Lid geworden op: do 22 september 2005, 15:27

marcomtb1972 schreef:Beste mensen, even wat nieuw leven in deze topic.
Ga in december naar Gran Canaria en de spectral gaat mee.
Heb ondertussen al even rond gekeken op het web voor wat trails....

Iemand nog suggesties, heb redelijke ervaring / skills om me staande te houden in ruig terrein, neem de full face en bescherming ook mee.
Zijn er bikers die eventueel gps tracks hebben van wat uitdagend terrein, en die via een pb willen delen.
Ik kijk van de week even wat ik uit mijn archief van 2014 kan vinden.

Qua toegang: wij zijn ook van plan eind van de winter te gaan, dus het is wel interessant om te weten wat de regels nu zijn. Zo ver ik weet is het eigenlijk een kwestie van ' mountainbikers worden gedoogd', behalve op een stuk of 5 formeel uitgepijlde routes. Toen we er 2 jaar terug waren kwamen we geen hond tegen (of eigen, alleen maar honden), laat staan een boze boswachter of wandelaar die last van ons had.
Stamppot with weaksauce!
Plaats reactie