Mountainbiken in Roemenië

Benieuwd wat er nog meer in de wereld te biken valt naast Nederland en België? Of je hebt net een fantastische bikevakantie achter de rug en wilt de rest lekker maken met foto's en tips? Plaats het hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
pietheinpeeters
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 349
Lid geworden op: di 19 april 2011, 15:56
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 9.9 (2017)

In september had ik het genoegen om een 6-daagse mountainbike tocht met vrienden te maken in Roemenië.
Heb jij net als ik al genoeg ervaring opgedaan met tochten door de Alpen of wil je wel eens fietsen in een land met een andere cultuur en toch dichtbij? Dan is mountainbiken in Roemenië iets wat je zeker een keer gedaan moet hebben.

[modbreak jf] Net als de vorige keer: dit is niet de bedoeling.
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29960
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

pietheinpeeters schreef:In september had ik het genoegen om een 6-daagse mountainbike tocht met vrienden te maken in Roemenië.
Heb jij net als ik al genoeg ervaring opgedaan met tochten door de Alpen of wil je wel eens fietsen in een land met een andere cultuur en toch dichtbij? Dan is mountainbiken in Roemenië iets wat je zeker een keer gedaan moet hebben.
...
Wil je meer weten over mijn ervaringen dan kun je altijd contact met me opnemen.
Net de foto's op de site bekeken.
Maar nu je het toch ter sprake brengt zou je hier best een verslag met wat foto's kunnen plaatsen.
Zoals het er nu staat heeft het best wel wat weg van SPAM.
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Gebruikersavatar
Bowiex
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3681
Lid geworden op: di 21 februari 2012, 15:56
Mijn mountainbike: Loekie 3-wieler
Contacteer:

Zie
pietheinpeeters schreef:Ik heb er ook geen probleem mee, maar mijn topic met dezelfde redenen over mountainbiken in Roemenië werd verwijderd omdat het reclame zou zijn. Vandaar dat ik de vraag hier even stelde.
Lijkt mij dat als een topic eerder verwijderd wordt je de conclusie zou mogen trekken dat het een 2e keer ook niet geaccepteerd wordt.
Normaliter kan je, als je het niet eens bent met de verwijdering (omdat het geen reclame is) best in overleg met een mod. Ik heb je reactie op de site gezien en geloof best dat je ons hierop attent wilt maken zonder persoonlijk gewin. Maar de manier waarop je tekst geschreven is doet anders vermoeden.... :roll:

Het minste wat je kunt doen is ons verleiden met wat plaatjes en een verslag dan hou je iig de schijn weg.

:-q
Gebruikersavatar
pietheinpeeters
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 349
Lid geworden op: di 19 april 2011, 15:56
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 9.9 (2017)

Bowiex schreef: Het minste wat je kunt doen is ons verleiden met wat plaatjes en een verslag dan hou je iig de schijn weg.
:-q
Dat wil ik zeker wel doen. Hoe kan ik het beste foto's plaatsen? Een verhaal is nog in de maak en dat zal ook geplaatst worden als Lezersverhaal in het blad "Op Pad".
Gebruikersavatar
jf
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7610
Lid geworden op: za 13 april 2002, 02:00

Goed, ik laat hem open, maar heb het meest wervende deel van de tekst (wederom) en de link verwijderd. Wordt de site wederom gelinkt, dan haal ik hem weer weg en gaat het topic alsnog dicht.
Turn it up • Bring the noise • I'm on a horse.
Gebruikersavatar
Bowiex
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3681
Lid geworden op: di 21 februari 2012, 15:56
Mijn mountainbike: Loekie 3-wieler
Contacteer:

pietheinpeeters schreef:
Bowiex schreef: Het minste wat je kunt doen is ons verleiden met wat plaatjes en een verslag dan hou je iig de schijn weg.
:-q
Dat wil ik zeker wel doen. Hoe kan ik het beste foto's plaatsen? Een verhaal is nog in de maak en dat zal ook geplaatst worden als Lezersverhaal in het blad "Op Pad".
upload de foto's op een fotoserver. Bijvoorbeeld je google+ account en kopieer de afbeeldingsurl (rechtermuisknop) en plaats deze in jouw tekst tussen [img]jouw%20afbeeldings%20url%20hier[/img] en voila!
Gebruikersavatar
pietheinpeeters
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 349
Lid geworden op: di 19 april 2011, 15:56
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 9.9 (2017)

Het is al lang geleden maar deze foto's hadden jullie nog van me te goed. Ik hoop dat ze goed laten zien wat mountainbiken in Roemenië zo mooi maakt.
https://goo.gl/photos/xpttKhUvE6S2Z93y6" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
graduzzi
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 826
Lid geworden op: wo 7 januari 2015, 18:34
Mijn mountainbike: Intense Spider C 275 pro boost, Kingdom Vendetta X2, Evil Insurgent LB

mooi gebied daar!
TaurineR
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 400
Lid geworden op: zo 8 maart 2009, 00:46
Mijn mountainbike: C. FSi

Dat ziet er landschappleijk een mooi gebied uit.
Het eten kan me wel niet bekoren.
Gebruikersavatar
pietheinpeeters
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 349
Lid geworden op: di 19 april 2011, 15:56
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 9.9 (2017)

TaurineR schreef:Dat ziet er landschappleijk een mooi gebied uit.
Het eten kan me wel niet bekoren.
Wat lekker eten is, is persoonlijk natuurlijk. De mooie tocht was uitgezet door een Roemeen Dani die gek is van mountainbiken en elk paadje kent. De tocht hadden we nooit zelf zo exclusief kunnen maken. Voor ons reden om nog eens terug te gaan.
Gebruikersavatar
kan niet meer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2192
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 22:29
Mijn mountainbike: Spot Mayhem

Meer dan mooi.
Hoe doe je dat met die honden die bij de schaapskuddes lopen?
"This species has amused itself to death"
Gebruikersavatar
pietheinpeeters
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 349
Lid geworden op: di 19 april 2011, 15:56
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 9.9 (2017)

kan niet meer schreef:Meer dan mooi.
Hoe doe je dat met die honden die bij de schaapskuddes lopen?
Meestal hadden de herders de honden wel onder controle, maar als ze heel dichtbij kwamen stapten we van onze fiets af en passeerde we de honden (en schaapskudde) met onze fiets tussen hen en ons.
Laatst gewijzigd door pietheinpeeters op do 17 maart 2016, 10:53, 1 keer totaal gewijzigd.
g60
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3316
Lid geworden op: zo 14 oktober 2007, 20:11
Mijn mountainbike: Gary fisher superfly 100, custom build. Scott scale rc ‘12 custom.Trek 920 (ex tacx).
Contacteer:

kan niet meer schreef:Meer dan mooi.
Hoe doe je dat met die honden die bij de schaapskuddes lopen?
het zijn toch geen wolven.. dan pakten ze de schapen wel hoor ipv een stuk staal met een mensje erop.. mooie omgeving daar!!
life starts @ 150bpm...
Gebruikersavatar
kan niet meer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2192
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 22:29
Mijn mountainbike: Spot Mayhem

g60 schreef:
kan niet meer schreef:Meer dan mooi.
Hoe doe je dat met die honden die bij de schaapskuddes lopen?
het zijn toch geen wolven.. dan pakten ze de schapen wel hoor ipv een stuk staal met een mensje erop.. mooie omgeving daar!!
M,n zwager organiseert daar off the road ritten met motorfietsen. Ze worden wel eens achterna gezeten door de honden maar dan kun je wat gas bijgeven.
Het zijn idd geen wolven maar het zijn ook niet de schoothondjes van hier. De schapen beschermen ze en de mensen die in de buurt komen zijn de indringers.
"This species has amused itself to death"
Plaats reactie