4Islands race Kroatië

Benieuwd wat er nog meer in de wereld te biken valt naast Nederland en België? Of je hebt net een fantastische bikevakantie achter de rug en wilt de rest lekker maken met foto's en tips? Plaats het hier.
Plaats reactie
BasB
All rounder
All rounder
Berichten: 145
Lid geworden op: ma 30 november 2009, 15:10
Mijn mountainbike: Specialized Stumpjumper 2016 29"

Ik vroeg me af of er mensen zijn die me wat meer informatie kunnen geven over de Mitas 4Islands stage race?

Hoe zijn jullie daar bijvoorbeeld heen gereisd? Met de auto, georganiseerde tour, vliegen.
Een een logies op de boot aan te raden, of toch de accommodatie van de organisatie boeken?
Wat zijn de kosten, totaal ongeveer?

Als jullie wat informatie voor me hebben hoor ik het graag.
Exar
Genius
Genius
Berichten: 1777
Lid geworden op: do 21 februari 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Scott Spark
Contacteer:

BasB:

-Met de auto, met tussenstop in Oostenrijk. Vliegen kan maar je moet serieus veel spullen meenemen (en dan daar een auto huren).
-Accomodatie van de organisatie (3 * hotel in Baska, 4 * hotel in Veli Losinj, inclusief ontbijt en avondeten). Supermakkelijk om vrijwel niks meer aan eten te hoeven doen buiten het racen om (afgezien van wat cola en chips, natuurlijk).
-Totale kosten zijn makkelijk uit te rekenen als je het pakket van de organisatie neemt, inclusief transfer terug naar Baska (daar laat je je auto staan na etappe 2), wat autorijden kost kan je zelf ook uitrekenen neem ik aan. De verzorging tijdens de race is goed geregeld (inclusief sportdrank en gels e.d., al zou ik die altijd zelf meenemen).

Hou rekening met heel veel scherpe stenen onderweg (maar dan ook echt heel erg veel), dus banden met wat zijwandbescherming. Het zijn wel prachtige paadjes en qua hoogtemeters en afstand is het voor veel mensen goed te doen.

Groet,
Bas de B (2x finisher van de 4 Islands ;) )
Plaats reactie