GRG90

België heeft prachtige bikegebieden en hier kun je er alles over kwijt. Van vragen tot ervaringen.
Plaats reactie
beware
All rounder
All rounder
Berichten: 103
Lid geworden op: ma 27 augustus 2007, 23:55
Mijn mountainbike: Merida one twenty TFS800
Contacteer:

Hallo,


Is er iemand die ervaring heeft met de GRG90 route (Bouillon)?

http://www.gpsies.com/map.do?fileId=gxqztbwwjgyrotvl" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik ben op zoek naar een uitdagen route in de Ardennen of Eiffel met veel singletrack.
Peddle like hell, fly like an eagle.
casper937
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 711
Lid geworden op: ma 2 juni 2008, 20:38
Mijn mountainbike: Dekerf Implant Ti, GT Zaskar, Voodoo Bokor, GT LTS Thermoplast, Principia MacB & een Bonty

Ik niet, maar ik zou hem gewoon rijden. Het ziet er leuk uit. Post hier wel je bevindingen :-q
I may not be good, but at least I'm slow.
Gebruikersavatar
VanBiLL.com
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1491
Lid geworden op: ma 17 november 2008, 13:53
Mijn mountainbike: '15 Rose Mr Big 3 29er - '17 Speci Epic FSR Pro Carbon WC - '21 Speci Turbo Levo Expert Carbon AXS

Route is zeker de moeite waard, ga 'm eens proberen!
Met vlagen ben ik briljant, alleen nu is het windstil...
Wordt bloed(plasma)donor en meld je NU aan bij Sanquin!!!!
dale c
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 832
Lid geworden op: vr 14 november 2008, 12:17
Mijn mountainbike: VS (29"steel, 26+alu), UK (700c steel, 29" steel)

jep...heb hem een keer gereden. Erg leuk en afwisselend met prachtige uitzichten. Vlak langs het water fietsen werd soms lastig (smal steil, obstakels) dus daar mag je soms een keertje wat wandelen. Veel singletrack en als ik me goed kan herinneren ook wel wat bredere paden, net name tegen de franse grens aan. Al met al erg mooie route. Aanrader!
"Every day, once a day, give yourself a present. It could be a new shirt at the men's store, a catnap in your office chair, or two cups of good, hot, black coffee"

For Sale: (Hope , Salsa , Surly, SRAM, Shimano)
koendio
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 672
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 16:48
Mijn mountainbike: Canyon Grizl CF SL 7/ specialized Diverge
Contacteer:

Toproute, redelijk zwaar, maar erg gaaf en mooi. Staat ergens bovenaan mijn lijstje van mooiste in belgie. Gps kwam toen ik hem reed wel goed uit.
Het leuke aan klimmen is dat er een afdaling volgt!!! (als je in het dal begint tenminste)
Geewee
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 318
Lid geworden op: di 17 januari 2012, 21:02
Mijn mountainbike: heeft 2 wielen en een stuur...

De route is zeer goed bepijld hoor. :-q

Vorig weekend heb ik de route van de GRG met de gps gereden en het was op sommige plekken inderdaad wandelen en klauteren over bomen en riviertjes. Had wel de route van de marathon gedownload,die week hier en daar wat af van de bepijlde route. Maar op de gelijk lopende stukken stonden de bordjes er allemaal.
Niet twijfelen... Doen!!
Plaats reactie