Jhaast schreef:
Koenuhhh schreef:
Afgelopen weekend voor de 2e keer een weekendje weg geweest in Vielsalm. In 2013 ook al een paar leuke gps tracks gereden en nu weer. De vaste routes hebben we gemeden aangezien die niet zo spannend zouden zijn. De eerste dag een rondje van 25 km gereden met bijna 700 hoogtemeters en de 2e rit 45 km met dik 1000 hoogtemeters. Hier en daar kwamen we erg leuke trails tegen en het weer zat ook helemaal mee!
Een korte impressie:
https://www.youtube.com/watch?v=BmNZyTiNImQWe hebben geprobeerd om er een afwisselend filmpje van te maken. Het filmpje werkt alleen op een laptop of pc heeft met de muziek te maken waar youtube wel eens moeilijk over wil doen....

Dat ziet er goed uit, lekker veel hoogte verschillen en mooie afdalingen! Hoe ben je aan de GPS tracks kunnen komen?
Thanks!
Ik ben 3 jaar geleden daar ook al op vakantie geweest toen heb ik via het forum hier van iemand een aantal tracks gekregen. Daarvan heb ik wat gecombineerd en dan is er een leuk rondje van te maken buiten de vaste routes.

De route die we op de 1e dag gereden hebben heeft wel veel asfalt maar de route van de 2e dag is zeker wel de moeite waard. Mocht je interesse hebben in de track stuur gerust een pm.