Bungalow Malmedy gezocht

België heeft prachtige bikegebieden en hier kun je er alles over kwijt. Van vragen tot ervaringen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Kooijman77
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 730
Lid geworden op: vr 4 april 2008, 23:47
Mijn mountainbike: CUBE Reaction SC Custom

Hallo Allen,

We willen met een clubje een midweek recreëren bij Malmedy. Momenteel zijn we met 4 á 5 maar we hopen dat er meer mensen (uit de kennissenkring) aanhaken.

Nu zijn we op zoek naar een geschikt(e) bungalow (park) bij Malmedy, omdat we van daar uit de routes willen gaan fietsen. Graag zou ik wat advies willen bij de keuze voor een (of meer) bungalow.
- Geschikt voor kleine tot midden-grote groepen.
- Veilig (evt. schuur voor de bikes)
- Goede faciliteiten (er gaat een visueel beperkte kennis mee)
- Mogelijkheid eigen barbeque buiten te gebruiken en een grote koelkast ;)
- Op fietsafstand van Malmedy

B.v.d.!

Groeten,
Joost
vasquez
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 851
Lid geworden op: ma 7 juli 2008, 13:05
Mijn mountainbike: Transition Smuggler + Specialized Epic Marathon

bungalowpark domaine de chodes, vorig jaar geweest, vrij goedkoop, niet het nieuwste maar wel een redelijke accomodatie.

ligt aan 1 van de vaste routes, centrum malmedy is 2,5 km geloof ik
woeker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5009
Lid geworden op: vr 7 september 2007, 10:37
Mijn mountainbike: stevens manic, klein pulse pro Kona Hahanna, Commencal Meta 5.5.2, Giant AC1, Colnago Dream

http://www.eurorelais.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
ArieP
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 8
Lid geworden op: do 3 september 2009, 19:59
Mijn mountainbike: Stumpjumper Comp carbon 29er 2013

vasquez schreef:bungalowpark domaine de chodes, vorig jaar geweest, vrij goedkoop, niet het nieuwste maar wel een redelijke accomodatie.

ligt aan 1 van de vaste routes, centrum malmedy is 2,5 km geloof ik
Wij zijn hier vorig jaar ook geweest. Zeker geen aanbeveling waard! Dit park is aan een grondige renovatie toe en zeker niet geschikt voor iemand met een visuele beperking.
Gebruikersavatar
sik
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1324
Lid geworden op: wo 9 november 2005, 23:23
Contacteer:

als je googled op domaine de chodes kom je allerlei verhalen tegen over schimmels en andere dingen die je niet tijdens je vakantie wil, dan ziet val d'arimont er beter uit.

wij hebben ooit een huisje gehuurd bij ondenval, via http://www.ardennes-etape.be" onclick="window.open(this.href);return false;

zowel huis als organisatie kan ik aanraden, je kan van hieruit makkelijk via de routes van ondenval naar de routes van malmedy.
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10838
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

vasquez schreef:bungalowpark domaine de chodes, vorig jaar geweest, vrij goedkoop, niet het nieuwste maar wel een redelijke accomodatie.

ligt aan 1 van de vaste routes, centrum malmedy is 2,5 km geloof ik
Er zijn jaren geweest dat ik met vrienden elk voorjaar naar het Domaine de Chodes ben geweest. Ik steun dus het advies van Vasquez. Het is een prima uitvalsbasis.

http://www.domainedechodes.be/site/
Vrijwilliger bij MTB Heuvelrug.


link: www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl
vasquez
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 851
Lid geworden op: ma 7 juli 2008, 13:05
Mijn mountainbike: Transition Smuggler + Specialized Epic Marathon

Ik denk dat alles beetje afhangt van type huisje dat je huurt, maar goed ik gaf direct aan "redelijk", geen viersterren toch?! :-D

Een vriend en ik huurde Hemelvaart 2009 een 2persoons huisje en kregen bij aankomst een zeer net 5 persoonshuisje voor dezelfde prijs.
Je zit zo in het centrum, park af en je zit aan 1 van de vaste routes, netjes en schoon, grote huiskamer (als fietsenstalling...), riant balkon met prachtig uitzicht (als fietsenwerkplaats...), ijskast, tv, bbq en schone lakens verpakt in plastic. Ik was er best tevreden mee en vooral omdat het echt geen drol koste :-)

De variatie op het park viel mij wel op, sommige kleine huisjes stonden er slecht onderhouden maar ik weet eigenlijk niet of die verhuurt werden.
Ik heb echter ook mooie nieuwe vrijstaande bungalows voor gezinnen gezien op het park waar ik graag gebruik van zou maken!

Ik zou zeggen, het overwegen waard, anders lekker verder kijken.

visuele beperking had ik overigens overheen gelezen...
Plaats reactie