GPS Track Malmedy

België heeft prachtige bikegebieden en hier kun je er alles over kwijt. Van vragen tot ervaringen.
casper937
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 711
Lid geworden op: ma 2 juni 2008, 20:38
Mijn mountainbike: Dekerf Implant Ti, GT Zaskar, Voodoo Bokor, GT LTS Thermoplast, Principia MacB & een Bonty

Ik zie ontzettend veel mooie tracks op youtube en laatst ook hier. Het blijken allemaal spots te zijn die locals kennen. Dat maakt het voor mij erg lastig om ook de mooie tracks te rijden.

Is er iemand die een mooie GPS track heeft zodat ik daar ook een keer kan fietsen?

Alvast bedankt!
I may not be good, but at least I'm slow.
Kane
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 846
Lid geworden op: zo 17 september 2006, 21:10

Ik heb ook wel interesse :)
de tiggel
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 15 juli 2009, 10:05

Ben zelf van plan deze binnenkort eens te rijden http://www.gps-tour.info/de/touren/detail.20631.html" target="_blank
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29963
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Even lid worden van Kraksontracks.
Echt heel veel tracks in de omg. van Malmedy.
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
casper937
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 711
Lid geworden op: ma 2 juni 2008, 20:38
Mijn mountainbike: Dekerf Implant Ti, GT Zaskar, Voodoo Bokor, GT LTS Thermoplast, Principia MacB & een Bonty

de tiggel schreef:Ben zelf van plan deze binnenkort eens te rijden http://www.gps-tour.info/de/touren/detail.20631.html" target="_blank
Wat een ontzettend mooie route is dit!!!

We zijn om 12 uur begonnen aan deze route wat eigenlijk te laat is. We hebben hem dan ook niet af kunnen maken omdat het donker werd. Desondank toch een superroute!
I may not be good, but at least I'm slow.
Gebruikersavatar
Pike
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 771
Lid geworden op: zo 30 april 2006, 17:27
Mijn mountainbike: Specialized Epic Marathon

ik ga deze tracks eens proberen in Malmedy. Die op Gpsinfo ziet er goed uit, maar ik weet dat er veel meer moet zijn. Ook ik heb gehoord dat er een hele hoop hele technische singletrails moeten zijn die alleen de locals kennen. Als ze dit nu eens delen met ons he :p.
Mijn Specialized Epic Marathon
Wallis Transalp 2012
Maria Alm-Sterzing Transalp 2013
"Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving" - Albert Einstein
Deltaflex
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1054
Lid geworden op: wo 6 februari 2008, 21:14
Mijn mountainbike: Niner Air RDO Kermit Green
Contacteer:

Pike schreef:ik ga deze tracks eens proberen in Malmedy. Die op Gpsinfo ziet er goed uit, maar ik weet dat er veel meer moet zijn. Ook ik heb gehoord dat er een hele hoop hele technische singletrails moeten zijn die alleen de locals kennen. Als ze dit nu eens delen met ons he :p.
Ik ken wel een heleboel gave singletracks in Malmedy. Wil in de komende maanden een zeer gave route maken daarzo.
Gebruikersavatar
Pike
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 771
Lid geworden op: zo 30 april 2006, 17:27
Mijn mountainbike: Specialized Epic Marathon

Deltaflex schreef:
Pike schreef:ik ga deze tracks eens proberen in Malmedy. Die op Gpsinfo ziet er goed uit, maar ik weet dat er veel meer moet zijn. Ook ik heb gehoord dat er een hele hoop hele technische singletrails moeten zijn die alleen de locals kennen. Als ze dit nu eens delen met ons he :p.
Ik ken wel een heleboel gave singletracks in Malmedy. Wil in de komende maanden een zeer gave route maken daarzo.
cool. Ga je de track opnemen met GPS? Ik houd me van harte van aanbevolen :-q
Mijn Specialized Epic Marathon
Wallis Transalp 2012
Maria Alm-Sterzing Transalp 2013
"Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving" - Albert Einstein
casper937
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 711
Lid geworden op: ma 2 juni 2008, 20:38
Mijn mountainbike: Dekerf Implant Ti, GT Zaskar, Voodoo Bokor, GT LTS Thermoplast, Principia MacB & een Bonty

Hier nog 1. Top!
I may not be good, but at least I'm slow.
eh
All rounder
All rounder
Berichten: 106
Lid geworden op: ma 6 januari 2003, 15:16
Mijn mountainbike: Cannondale FSI
Contacteer:

GPS track vorig jaar opgenomen vanuit Waimes:

Waimes Nord

De route gaat door Malmedy. Errug leuk fietsen daar!
Gebruikersavatar
Pike
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 771
Lid geworden op: zo 30 april 2006, 17:27
Mijn mountainbike: Specialized Epic Marathon

Deltaflex schreef:
Pike schreef:ik ga deze tracks eens proberen in Malmedy. Die op Gpsinfo ziet er goed uit, maar ik weet dat er veel meer moet zijn. Ook ik heb gehoord dat er een hele hoop hele technische singletrails moeten zijn die alleen de locals kennen. Als ze dit nu eens delen met ons he :p.
Ik ken wel een heleboel gave singletracks in Malmedy. Wil in de komende maanden een zeer gave route maken daarzo.
En? Heb je de routes al gemaakt? Ik ga weer over 3 weken naar Malmedy dus ik houd me van harte aanbevolen! :winkie:

Tracks van iedereen zijn welkom natuurlijk, wel graag gps tracks
Mijn Specialized Epic Marathon
Wallis Transalp 2012
Maria Alm-Sterzing Transalp 2013
"Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving" - Albert Einstein
Gnoekie
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 241
Lid geworden op: ma 17 mei 2010, 15:28
Mijn mountainbike: Scott Spark RC 2009

casper937 schreef:Wat een ontzettend mooie route is dit!!!
We zijn om 12 uur begonnen aan deze route wat eigenlijk te laat is. We hebben hem dan ook niet af kunnen maken omdat het donker werd. Desondank toch een superroute!
Hoe lang duurt deze route? Hoe lang heb je er over gedaan?
Ik weet dat het afhankelijk is hoe hard je doortrapt. :winkie:
I knew all the rules but the rules did not know me
guaranteed...
FerryW
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 290
Lid geworden op: ma 6 oktober 2008, 19:27
Mijn mountainbike: Kan sneller dan ik zelf

Deltaflex schreef:
Pike schreef:ik ga deze tracks eens proberen in Malmedy. Die op Gpsinfo ziet er goed uit, maar ik weet dat er veel meer moet zijn. Ook ik heb gehoord dat er een hele hoop hele technische singletrails moeten zijn die alleen de locals kennen. Als ze dit nu eens delen met ons he :p.
Ik ken wel een heleboel gave singletracks in Malmedy. Wil in de komende maanden een zeer gave route maken daarzo.



Hier nog één geintreseerde :-q
michello
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1125
Lid geworden op: ma 24 december 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Trek Fuel EX8 Eagle
Contacteer:

Ga gewoon naar de site van http://www.bikers.be/" onclick="window.open(this.href);return false; zoek daar boven in bij extras naar roadbooks/gps et voila.

ok dan.. http://www.bikers.be/pg.asp?pageID=150" onclick="window.open(this.href);return false;
------------------------------
Gisteren werd er paniek gezaaid , vandaag stond het al een meter hoog

wielrennert

Trek Fuel EX8 Eagle
Gnoekie
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 241
Lid geworden op: ma 17 mei 2010, 15:28
Mijn mountainbike: Scott Spark RC 2009

Michello bedankt. Ik wist niet dat je op de site van O2Bikers ook GPS info kon vinden.

Thnx voor de info! :-q
I knew all the rules but the rules did not know me
guaranteed...
Plaats reactie