Langste afdaling van Belgie!

België heeft prachtige bikegebieden en hier kun je er alles over kwijt. Van vragen tot ervaringen.
Plaats reactie
No Name
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 24
Lid geworden op: vr 3 oktober 2008, 11:29
Mijn mountainbike: Cube LTD Comp 2008 HS33

Hoi,

Vorige week heb ik samen met mijn broertje de langste afdaling van België gefietst!
http://home.scarlet.be/bikeeastbelgium/" target="_blank ... daling.htm

Ik vond het een zeer toffe route, de beschrijving is bij de 8,4 / 8,6 niet duidelijk. Dit is eigenlijk een Y-splitsing waar je rechtdoor moet! Voor de rest genieten. Aanrader!

Het was mijn eerste keer in de Ardennen maar een gps voor op de fiets is toch ook wel een zeer handig gadget :D

Groetjes Mark
Gebruikersavatar
kamikaze-Ian
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 32
Lid geworden op: zo 13 januari 2008, 16:05
Mijn mountainbike: Turner 5spot, giant, spezialized Allez, 29er chineeske, Felt F65X
Contacteer:

heb deze ook gedaan een jaartje of 7 geleden was fantastisch! zou graag eens die op gps hebben iemand?
Hongary here we come...
rubkuh
All rounder
All rounder
Berichten: 77
Lid geworden op: ma 10 mei 2004, 14:14
Mijn mountainbike: Trek Remedy

je link doet het niet...
==TREK REMEDY==
catena
All rounder
All rounder
Berichten: 139
Lid geworden op: wo 21 mei 2008, 11:42
Mijn mountainbike: KTM Aera Pro

Ik verwacht dat het over deze route gaat:

http://www.eastbelgium.com/nl/ontspanni ... ue-michel/" onclick="window.open(this.href);return false;

Er staan zo te zien ook gps bestanden bij.
Heb hem een paar jaar geleden ook gereden.
lowie
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 877
Lid geworden op: do 24 februari 2005, 23:14
Mijn mountainbike: Scott Spark + Scott Spark Plus
Contacteer:

Verwacht van die "langste afdaling van België" niet te veel hé ! een dikke 300 hms op 16 km kan je moeilijk een afdaling noemen.
In de beschrijving staat niet voor niks dat dit ideaal is om met kinderen te doen.
De langste afdaling blijft dan sowieso van Botrange naar Antwerpen en dan eventueel nog verder naar Oostende of Vlissingen :winkie: en dan heb je bijna 700 daalmeters.

De échte langste afdalingen van België vind je in de Amblève-vallei, waar je diezelfde 300 hoogtemeters in enkele kilometers haalt.
Plaats reactie