Gps tracks omgeving Houfalize

België heeft prachtige bikegebieden en hier kun je er alles over kwijt. Van vragen tot ervaringen.
Plaats reactie
RobReijnders
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 335
Lid geworden op: do 9 november 2006, 13:34
Mijn mountainbike: Specialized Epic Expert 2016, Bianchi Intenso 2015

weet iemand in de buur van Houfalize nog mooie gps tracks (dus niet de vaste routes)?

we gaan komend weekend dus ik ben benieuwd of iemand iets moois heeft.
mario1967
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 427
Lid geworden op: zo 2 mei 2004, 18:36
Mijn mountainbike: Specialized WC
Contacteer:

RobReijnders schreef:weet iemand in de buur van Houfalize nog mooie gps tracks (dus niet de vaste routes)?

we gaan komend weekend dus ik ben benieuwd of iemand iets moois heeft.
Ik heb de track van de marathon van 75 km dit jaar.
Laat maar weten of je hem wil hebben.
Fietsen leer je met vallen en opstaan.
nxat
All rounder
All rounder
Berichten: 101
Lid geworden op: di 8 juli 2008, 19:33
Mijn mountainbike: houdt van limburg
Contacteer:

Sorry, volg altijd de vaste route. laat me even weten hoe het geweest was. Wij gaan het weekend na jullie.
Het leven is geen pony kamp!
martijncoolen
All rounder
All rounder
Berichten: 54
Lid geworden op: ma 21 juli 2008, 16:47
Mijn mountainbike: Canyon Nerve XC / Canyon Yellowstone

Dit weekend naar Houffalize?
PM me even als je wil, ik heb een excel bestand met daarop aangegeven welke routes er afgesloten zijn en welke omgeleid worden ivm het jachtseizoen!

Maar vooral; have fun!! Mountainbike-heaven daar!
De kick wint toch altijd van het verstand...
RobReijnders
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 335
Lid geworden op: do 9 november 2006, 13:34
Mijn mountainbike: Specialized Epic Expert 2016, Bianchi Intenso 2015

welke routes zijn afgesloten staat bij de vvv meen ik ook aangegeven maar anders mail even aub naar " target="_blank

75 km is een beetje veel van het goede ik zocht meer iets van 40 km
Laatst gewijzigd door RobReijnders op ma 24 november 2008, 21:23, 1 keer totaal gewijzigd.
jervanheg
All rounder
All rounder
Berichten: 76
Lid geworden op: zo 19 augustus 2007, 19:54

Ik vrees dat het momenteel iets te gevaarlijk is om te gaan experimenteren met niet-uitgepijlde routes, wegens het jachtseizoen. Je weet nooit of je in een drijfjacht terecht komt. Vergeet niet, jagers zijn enkel verplicht om aanduidingen te hangen aan officiele wandelpaden en fietspaden, en niet bvb aan brandpaden...
Als je het toch wil riskeren, doe dan een fel fluo jasje aan.
Op wandelpaden rijden mag eigenlijk niet, maar in putje laagseizoen is de kans klein dat je iemand tegenkomt. Bijzonder leuk zijn de bossen tussen Samrée en La Roche (wandelpaden door de enorme loofbossen, zeer leuk in deze tijd van het jaar. is eens wat anders dan de naaldbossen van Houffa). Pad gaat van 620 meter hoogte tot 250 m in La Roche, één lange afdaling dus.
RobReijnders
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 335
Lid geworden op: do 9 november 2006, 13:34
Mijn mountainbike: Specialized Epic Expert 2016, Bianchi Intenso 2015

jervanheg schreef:Ik vrees dat het momenteel iets te gevaarlijk is om te gaan experimenteren met niet-uitgepijlde routes, wegens het jachtseizoen. Je weet nooit of je in een drijfjacht terecht komt. Vergeet niet, jagers zijn enkel verplicht om aanduidingen te hangen aan officiele wandelpaden en fietspaden, en niet bvb aan brandpaden...
Als je het toch wil riskeren, doe dan een fel fluo jasje aan.
Op wandelpaden rijden mag eigenlijk niet, maar in putje laagseizoen is de kans klein dat je iemand tegenkomt. Bijzonder leuk zijn de bossen tussen Samrée en La Roche (wandelpaden door de enorme loofbossen, zeer leuk in deze tijd van het jaar. is eens wat anders dan de naaldbossen van Houffa). Pad gaat van 620 meter hoogte tot 250 m in La Roche, één lange afdaling dus.

valt iets van te zeggen dat het niet helemaal veilig is. ben je toevallig bekend in Gouvy daar liggen ook zo'n 4 uitgepijlde routes. Maar ik weet niet of dit mooie routes zijn
RobReijnders
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 335
Lid geworden op: do 9 november 2006, 13:34
Mijn mountainbike: Specialized Epic Expert 2016, Bianchi Intenso 2015

nxat schreef:Sorry, volg altijd de vaste route. laat me even weten hoe het geweest was. Wij gaan het weekend na jullie.

mooi weer 10 tot 30 cm sneeuw, gluwein met jachtsoep in houfa. dus ik vond het best. Een keer wat anders in de sneeuw biken in plaats van in de modder.

Ik vond het goed te doen 2 dagen gebiked en 1 gewandeld.
Plaats reactie