Wie?Waar?Wanneer?

België heeft prachtige bikegebieden en hier kun je er alles over kwijt. Van vragen tot ervaringen.
paul
All rounder
All rounder
Berichten: 111
Lid geworden op: di 24 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: wendy rijdt een merida dominator, paul de RM
Contacteer:

forum niet gevolgd? wendy is jong blaadje, toch alweer 29, en ikke 41, shit klinkt niet goed. maar ik gedraag me nogal kinderachtig, of toch niet zoals het hoort hoor, alhoewel ik vrees toch iets mmer een plastronnetje te moeten dragen.
VR
All rounder
All rounder
Berichten: 149
Lid geworden op: di 31 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Scott pro racing, Crossmax ust, ritchey wcs, woodman carbon, schwalbe
Contacteer:

laten we het ruim schatten als we daar kunnen beginnen aan een parcours van 45km dat vlot berijdbaar is met een lekke band dan doen we dat op 2 uurtjes.en vertrek daar om 9u (erg ruim genomen) dus tegen 11uur zijn we weer binnen, en je kan maar starten tot 10.30 dus ja .... als we elkaar ff willen zien zal dat smorgends moeten e
paul
All rounder
All rounder
Berichten: 111
Lid geworden op: di 24 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: wendy rijdt een merida dominator, paul de RM
Contacteer:

is de start ook eindpunt?
VR
All rounder
All rounder
Berichten: 149
Lid geworden op: di 31 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Scott pro racing, Crossmax ust, ritchey wcs, woodman carbon, schwalbe
Contacteer:

yeps
en onderweg heb je een controlepost met normaal gezien de nodige drank en energie repen of een banaan ofzoiets in die stijl


<font size=-1>[ Dit bericht is bewerkt door: VR op 2001-11-17 22:44 ]</font>
paul
All rounder
All rounder
Berichten: 111
Lid geworden op: di 24 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: wendy rijdt een merida dominator, paul de RM
Contacteer:

zo, mijn gsm is nederlands, dus das kostbaar, maaar wendy heeft een belgisch nummer, ( gekregen jaja, als je niks voor een vrouw doet lopen ze weg )
even zien:
moest je vroeg terug zijn,0032476524756
paul
All rounder
All rounder
Berichten: 111
Lid geworden op: di 24 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: wendy rijdt een merida dominator, paul de RM
Contacteer:

wendy slaapt al, dus rap stoppen.
have fun en verslag volgt
VR
All rounder
All rounder
Berichten: 149
Lid geworden op: di 31 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Scott pro racing, Crossmax ust, ritchey wcs, woodman carbon, schwalbe
Contacteer:

En wat vonden jullie ervan?
Japs
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 381
Lid geworden op: za 4 augustus 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Santa Cruz Bullit en Lapierre pro race 400

Stom dat ik er niet bij kon zijn. Kan niet altijd tellen op diene gast. Ofwel te laat, ofwel komt hij niet opdagen of hij verdwijnt gewoon en is niet meer te bereiken. Zou echt zelf een wagen moeten hebben. In elk geval blijven afspreken, want ik wil echt meer beginnen mtb'en.

Japs
paul
All rounder
All rounder
Berichten: 111
Lid geworden op: di 24 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: wendy rijdt een merida dominator, paul de RM
Contacteer:

SHIT!!!!
met grote letters, want wij waren veel te laat uit bed ( dat heb je nu eenmaal met vrouwen ) en eer dat we met 160 over de e40 onderweg waren was het al 10.00 uur, toen hebben we besloten dat we nooit op tijd bij de inschrijving konden zijn en zijn om half elf afgeslagen bij.... Affligem ( sorry VR, ook een goed biertje toch )
we vonden het echt heel jammer en willen zeker vroeger opstaan.
wendy vond de route erg leuk, en heeft ook serieus doorgefietst. toch ligt ons gemiddelde te laag, 15 kmh.
paul
All rounder
All rounder
Berichten: 111
Lid geworden op: di 24 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: wendy rijdt een merida dominator, paul de RM
Contacteer:

maar we willen even weten hoe het was, waren er inderdaad zoveel ,en hoe lag de route erbij?
VR
All rounder
All rounder
Berichten: 149
Lid geworden op: di 31 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Scott pro racing, Crossmax ust, ritchey wcs, woodman carbon, schwalbe
Contacteer:

Amaai nog ni er was zeker 2000man. Het was eigenlijk niet plezant meer. Na 15km moest je nog altijd aanschuiven voor een technisce klim, en dan kwam de bevoorrading,en na de bevoorrading was het weer van dat, aanschuiven dus. Het parcours zelf was tamelijk zwaar, zeer korte krachtige hellingen(/- 100m-600m), technische afdalingen, en zeer snel moeten rijden ook. Daarbij komt nog eens dat ik mijn ketting brak met nog 12km te gaan, geen probleem de VR heeft altijd multitool mee :wink:. Maar al bij al was het niet slecht.
paul
All rounder
All rounder
Berichten: 111
Lid geworden op: di 24 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: wendy rijdt een merida dominator, paul de RM
Contacteer:

dat aanschuiven hebben wij nou niet gehad, ja in een lokaal met grote letters affligem erboven.
je vervangt wel twee keer per jaar je kassette/ ketting of niet ?
( juist nieuwe opgelegd )
Japs
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 381
Lid geworden op: za 4 augustus 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Santa Cruz Bullit en Lapierre pro race 400

Dan nog een geluk dat ik niet geweest ben. Als ik 1 ding verschrikkelijk vind, dan is het wel aanschuiven. Volgende keer moet je eens meekomen naar Naninne. Geen kat te zien (wel een paar honden) en toch een fantastische route. Wel een paar keer te voet moeten gaan wegens te steil. Door de modder gleed je gewoon terug naar beneden. De afdalingen daarentegen... Eerst goed snelheid maken en na een tijd plots vaststellen dat je op rotsbodem zit en overal stenen uitsteken. Best wel even spannend. Zou graag elke zondag zo iets gaan ontdekken. Maar moet alleen ergens een wagen zien te vinden om er te geraken en 't zou leuk zijn als er wat volk meekwam. Dus VR, Paul, Wendy,... als je een zondag vrij hebt, wil ik zeker afspreken. Is wel altijd wat zoeken als je een route met roadbook voor de eerste keer doet, maar daardoor ligt het gemiddelde lager en zal iedereen zeker kunnen volgen. Is daarom niet minder leuk. Heeft er trouwens nog iemand roadbooks uit O2-bikers of andere magazines of boeken?

Japs

<font size=-1>[ Dit bericht is bewerkt door: Japs op 2001-11-18 22:26 ]</font>
paul
All rounder
All rounder
Berichten: 111
Lid geworden op: di 24 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: wendy rijdt een merida dominator, paul de RM
Contacteer:

wij staan stand by! absoluut.
Ik heb de laatste 4 of 5 o2's, denk niet dat er erg veel staat in andere bladen, die zoeken meestal de populaire gebieden, maar zal eens kijken.
VR
All rounder
All rounder
Berichten: 149
Lid geworden op: di 31 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Scott pro racing, Crossmax ust, ritchey wcs, woodman carbon, schwalbe
Contacteer:

Ik wil ook wel is mee
Plaats reactie