Wie?Waar?Wanneer?

België heeft prachtige bikegebieden en hier kun je er alles over kwijt. Van vragen tot ervaringen.
VR
All rounder
All rounder
Berichten: 149
Lid geworden op: di 31 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Scott pro racing, Crossmax ust, ritchey wcs, woodman carbon, schwalbe
Contacteer:

De tittel zegt misschien genoeg, wie gaat waar en wanneer biken dit weekend?
paul
All rounder
All rounder
Berichten: 111
Lid geworden op: di 24 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: wendy rijdt een merida dominator, paul de RM
Contacteer:

afhankelijk van sabine H. wordt t heuvelland, bij ieper, of bos, maar waar? misschien herenthals
VR
All rounder
All rounder
Berichten: 149
Lid geworden op: di 31 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Scott pro racing, Crossmax ust, ritchey wcs, woodman carbon, schwalbe
Contacteer:

geen toertocht?
paul
All rounder
All rounder
Berichten: 111
Lid geworden op: di 24 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: wendy rijdt een merida dominator, paul de RM
Contacteer:

wendy zegt 19 november eeklo, ikke luister en gehoorzaam, VR, neem geen vriendin,aaaaahhh.
paul
All rounder
All rounder
Berichten: 111
Lid geworden op: di 24 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: wendy rijdt een merida dominator, paul de RM
Contacteer:

oef! werd ik hier bijna in het openbaar terechtgesteld.
VR
All rounder
All rounder
Berichten: 149
Lid geworden op: di 31 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Scott pro racing, Crossmax ust, ritchey wcs, woodman carbon, schwalbe
Contacteer:

:razz:
VR wil nu geen vriendin die zagen toch alleen maar dat je teveel aan het fietsen ben. Ik wil er alleen een met een goede conditie en techniek :wink:
VR
All rounder
All rounder
Berichten: 149
Lid geworden op: di 31 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Scott pro racing, Crossmax ust, ritchey wcs, woodman carbon, schwalbe
Contacteer:

Ikke gisteren Zaterdag laatste 13km van de toertocht in baal eigenlijk geraced met een man of 6 we hadden een gemiddelde op een tamelijk heuvelachtig parcours van 27km/u
vandaag naar Tessenderlo geweest 40km met een gemiddelde van een kleine 24km/u was wel lekker, er hangt na een grondige douche alleen nog een beetje zand in mijn ogen...

<font size=-1>[ Dit bericht is bewerkt door: VR op 2001-11-11 21:13 ]</font>
paul
All rounder
All rounder
Berichten: 111
Lid geworden op: di 24 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: wendy rijdt een merida dominator, paul de RM
Contacteer:

das niet moeilijk zeg, met 30 kg minder als ikke. de nederlandse bondscoach squash liet enkele pupillen trainen met 10 kg extra rond hun middel, om maar even te laten merken hoe dat voelt. op vlak terrein halen wij 20km/u gemiddeld, 30 km. je gaat dus ietsje harder......
VR
All rounder
All rounder
Berichten: 149
Lid geworden op: di 31 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Scott pro racing, Crossmax ust, ritchey wcs, woodman carbon, schwalbe
Contacteer:

hehe maar zelf op een toertocht rijden wij een wedstrijd ze, meestal tamelijk rustig vertrekken als we met de hele club weggaan anders is het van in het begin koersen :wink: Ik kick erop dat je supersnel overal overheen gaat hoe sneller hoe opwindender
paul
All rounder
All rounder
Berichten: 111
Lid geworden op: di 24 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: wendy rijdt een merida dominator, paul de RM
Contacteer:

right! alleen ben ik altijd bang wendy in het bos kwijt te raken, gelukkig is ze meestal bang alleen en gaat dan een tandje harder fietsen....... sta ik weer ergens te wachten.
Als beginnend mtb.er begin ik echt al de smaak te pakken te krijgen. Wij fietsen altijd met zn tweeen. In herenthals een paar belgen gesproken die ook graag in Baal ? fietsten?
Japs
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 381
Lid geworden op: za 4 augustus 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Santa Cruz Bullit en Lapierre pro race 400

Ik rij voornamelijk alleen of met een vriend. Maar die gaat nu voor drie maand naar Australië. Zou het ook wel zien zitten om eens wat af te spreken. Vind niet altijd de moed om alleen een tocht te gaan doen. Heb hier behoorlijk wat roadbooks van de O2-bikers liggen. Misschien leuk om eens één en ander te gaan ontdekken. Forumdag moet ook wel eens lukken, maar is wel ver en van hieruit met de trein niet echt haalbaar.
Ben geen getrainde snelheidsfreak, maar fiets toch alle dagen naar school (42km heen en terug) en dan nog wat mtb'en erbij. Iemand interesse of een concreet plan?
BTW, VR, van waar ben jij juist?

Japs

<font size=-1>[ Dit bericht is bewerkt door: Japs op 2001-11-13 22:50 ]</font>
eblezer
All rounder
All rounder
Berichten: 66
Lid geworden op: wo 29 augustus 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Santos SCC03 Black, XT/XTR, HS33, Kore, Easton, Time ATAC, Marzzochi MXC Air
Contacteer:

Dat wordt een mooi onderdeel bij Mountainbike.NL: Roadbook stories! :grin:

Ik ben wel in voor dit soort acties. Rond Rotterdam valt er weinig te biken en moet dus zowiezo met de auto naar een leuke bikespot. En dat doe ik nog veeel te weinig... :grin: En Belgie is prima aan te rijden!

<font size=-1>[ Dit bericht is bewerkt door: eblezer op 2001-11-14 06:46 ]</font>
VR
All rounder
All rounder
Berichten: 149
Lid geworden op: di 31 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Scott pro racing, Crossmax ust, ritchey wcs, woodman carbon, schwalbe
Contacteer:

Ik ben van de streek rond Brussel, meer bepaald Grimbergen (jaja het bier zullen jullie wel kennen) maar in de weekends ben ik regelmatig in ons huis in de ardennen dat is zoals al eerder vermeld niet zo ver van durbuy(+/-7km) en van La Roche(+/-10km) Als jullie willen wil ik wel eens met jullie gaan biken, liefst een toertocht, dan moet ik alleen maar de pijltjes volgen en jullie mogen mij proberen te volgen :wink: Grapje nee nee dan rijden we het tempo van de traagste man natuurlijk
paul
All rounder
All rounder
Berichten: 111
Lid geworden op: di 24 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: wendy rijdt een merida dominator, paul de RM
Contacteer:

en de traagste vrouw, laat je die dan achter ( kommentaar van wendy , ronde 1 de bel!)
Maar we hebben twee jaar geleden ook eens een huisje gehuurd, 5 km van durbuy
Japs
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 381
Lid geworden op: za 4 augustus 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Santa Cruz Bullit en Lapierre pro race 400

Ik ben ook van omgeving Brussel (Halle)
Lijkt me goed idee om af te spreken. Heb eigenlijk geen flauw benul van waar mijn mtb-niveau zich ergens situeert. Heb een tijd geleden een leuke route gedaan met een roadbook in Naninne (bij Namur)
Wil die nog wel eens doen. 36km, 793m pos hoogteverschil 85% pad, 15% weg. Andere voorstellen zijn goed. Liefst op zondag.

Japs

<font size=-1>[ Dit bericht is bewerkt door: Japs op 2001-11-16 12:40 ]</font>
Plaats reactie