Gidsen gezocht omgeving Malmedy!

België heeft prachtige bikegebieden en hier kun je er alles over kwijt. Van vragen tot ervaringen.
Plaats reactie
Rednose
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 6
Lid geworden op: vr 28 december 2012, 21:54

Hallo,
Kan iemand mij ook wat tips of contactgegevens geven over het boeken van goede (xc) mtb gidsen in de omgeving van Malmedy??

mogen natuurlijk ook fanatieke locals zijn...

mvg Rudolf
E: Rudolfvdwerf@gmail.com
hansdegebruiker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4900
Lid geworden op: zo 30 juli 2006, 22:15
Mijn mountainbike: Black adder & Niner air 9 carbon
Contacteer:

Hallo,

Dit gezin bestiert een sporthotel waar aankomend wielren talent word getoetst door de knwu.
Hun zonen rijden mtb jeugd competitie (xc & downhill).
http://www.lanterfanter.be" onclick="window.open(this.href);return false;

Niet alleen een mooie tip om daar eens te verblijven, maar als je met hun contact opneemt voorzien zij jou graag van lokale info omtrent routes en gidsen.
Ook zijn er plannen om voor hun gasten een lokale gids in te huren.
Misschien is deze inmiddels actief.
Check hun site voor info over websites en neem gerust contact met hun op met je huidige vraag.
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29977
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

hansdegebruiker schreef:Hallo,

Dit gezin bestiert een sporthotel waar aankomend wielren talent word getoetst door de knwu.
Hun zonen rijden mtb jeugd competitie (xc & downhill).
http://www.lanterfanter.be" onclick="window.open(this.href);return false;

Niet alleen een mooie tip om daar eens te verblijven, maar als je met hun contact opneemt voorzien zij jou graag van lokale info omtrent routes en gidsen.
Ook zijn er plannen om voor hun gasten een lokale gids in te huren.
Misschien is deze inmiddels actief.
Check hun site voor info over websites en neem gerust contact met hun op met je huidige vraag.
Dat is toch wel een eind bij Malmedy vandaan.
Lijkt me niet echt dat deze mensen voor locals door kunnen gaan (wat natuurlijk niet wil zeggen dat ze geen verstand van mtb'en hebben ;) ) en als je start vanuit deze locatie is 't een hele toer om op de trails van Malmedy te komen.
Er zijn sinds kort tracks te downloaden van de RDHF, waarin de prive stukken omzeild worden, zodat ze het hele jaar toegankelijk zijn, zoek even in de posts van Lowie voor het linkje.
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Plaats reactie