Trois ponts

België heeft prachtige bikegebieden en hier kun je er alles over kwijt. Van vragen tot ervaringen.
lowie
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 877
Lid geworden op: do 24 februari 2005, 23:14
Mijn mountainbike: Scott Spark + Scott Spark Plus
Contacteer:

MarloesG schreef:Ik ben net terug uit de ardennen. De langste (vaste) route van Viesalm is een aanrader en goed te doen voor alle niveaus (dwz geen zeer technische stukken ofzo). Ook de route 36 van Aywaille vind ik zelf wel mooi.

Daarnaast hebben wij een mooie GPS route in Malmedy gereden (+- 40km, 1.000 hm), deze volgt deels het vaste parcours maar dan met leukere stukken er tussen. De route loopt ook over smalle wandelpaden en niet alles was te fietsen, sommige stukjes moest je lopen (maar dan kwam je wel op de mooiste plekken). Als er mensen tussen zitten met hoogtevrees wellicht niet zo geschikt. Er zit een stuk smal wandelpad boven een rivier tussen (waar je echt geen fouten wil maken). Als iemand de GPS wil, geef maar een seintje.
als je nog zoiets zoekt, lees dan mijn vorige post eens :wink: >> allemaal van dat spul, maar wel lange afstanden waarin voor de modale biker wat knip- en plakwerk zal zitten
Laatst gewijzigd door lowie op zo 12 mei 2013, 15:10, 1 keer totaal gewijzigd.
MarloesG
All rounder
All rounder
Berichten: 86
Lid geworden op: za 4 september 2010, 19:51

Bedankt voor de tip! De routes op solos staan idd nog op mijn to do. Mijn vriend wil alleen nog even wachten tot het wat warmer wordt voordat we die afstanden samen gaan fietsen.... helaas moet hij nog steeds op mij wachten na de klimmetjes ;) (ik ben jammergenoeg nog niet zo snel...).
Plaats reactie