Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo 3 juni 2018, 22:01 
Pro Biker
Pro Biker
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL SL 7.0
En daarom rij ik dus regelmatig op de A12 richting UHR. VLD en B'hoek iets beter maar ook daar vaak veel onkruid. Rozenburg reed ik vorig jaar nog, en ik herken je verhaal. Jammer, baantje is best leuk.

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo 3 juni 2018, 22:14 
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Mijn mountainbike: Kona Unit
Echt jammer. Paar weken beleden dit baantje nog gereden in een tochtje parcoursen Oostvoorne, Rozenburg, Vlaardingen maar dat nieuwe stukje wat er bij gebouwd is op parcours Rozenburg zit echt wel goed in elkaar :-q hele mooie kombochten! Maar inderdaad toen begon het ook al flink dicht te groeien.
Zeker nu is het nodig vaak te maaien, op de parcoursen op Flakkee moeten we ook doorlopend aan de slag, en dat valt niet mee..

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo 3 juni 2018, 22:25 
Extreme Biker
Extreme Biker
Mijn mountainbike: gt zaskar/ superior team 29er
Ertje schreef:
Echt jammer. Paar weken beleden dit baantje nog gereden in een tochtje parcoursen Oostvoorne, Rozenburg, Vlaardingen maar dat nieuwe stukje wat er bij gebouwd is op parcours Rozenburg zit echt wel goed in elkaar :-q hele mooie kombochten! Maar inderdaad toen begon het ook al flink dicht te groeien.
Zeker nu is het nodig vaak te maaien, op de parcoursen op Flakkee moeten we ook doorlopend aan de slag, en dat valt niet mee..

Het is zeker echt jammer het rondje heeft een aantal elementen wat je bijna nergens tegenkomt ideaal om te trainen daar. Maar op deze manier wordt het hem niet het wandelpad was uiteraard wel gemaaid :-{ echt zonde

Profiel  

BerichtGeplaatst: do 7 juni 2018, 15:35 
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Mijn mountainbike: Specialized Camber Comp Carbon 2016
bonzaiking schreef:
Ertje schreef:

Het is zeker echt jammer het rondje heeft een aantal elementen wat je bijna nergens tegenkomt ideaal om te trainen daar. Maar op deze manier wordt het hem niet het wandelpad was uiteraard wel gemaaid :-{ echt zonde

Het klopt helaas inderdaad dat het onkruid nu wel erg aanwezig is. Op de achtergrond zijn wij in overleg geweest met bosbeheer of zij onze route weer wilde maaien. De afgelopen tijd heeft de natuur weer flink z'n gang kunnen gaan, in de vorm van bramen en brandnetels helaas.
Ik heb vandaag pas eindelijk de aannemer te pakken gekregen, hij vertelde mij dat de afspraken niet duidelijk waren voor hen. Dit zorgde dan ook voor het uitstellen van het maaien tot volgende week.
Dus nog even geduld en dan kan er eindelijk weer goed gereden worden.

Ik houd jullie op de hoogte!

Profiel  

BerichtGeplaatst: do 7 juni 2018, 15:39 
Extreme Biker
Extreme Biker
Graag maar de laatste afdaling die wordt dan ook gemaaid?

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 8 juni 2018, 10:00 
Mtb fanaat
Mtb fanaat
bonzaiking schreef:
Graag maar de laatste afdaling die wordt dan ook gemaaid?

De aannemer zal de route maaien als voorheen, dus de gehele route!

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 11 juni 2018, 13:22 
Extreme Biker
Extreme Biker
Thanks

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo 17 juni 2018, 12:20 
Mtb fanaat
Mtb fanaat
bonzaiking schreef:
Thanks

Slecht nieuws van afgelopen vrijdag. Ik ben dagelijks op het parcours geweest om te kijken of er gemaaid is. Echter heeft de aannemer nog geen werkzaamheden verricht. Ik belde hem met de vraag wanneer dit ging gebeuren. Toen kreeg ik te horen dat Bosbeheer geen opdracht had gegeven en dat de afspraken nogsteeds niet duidelijk waren.
Ik heb Bosbeheer nu weer gemaild met de vraag of er met spoed iets aan gedaan kan worden. Dit duurt veel te lang zo. :evil:

Profiel  

BerichtGeplaatst: za 30 juni 2018, 16:37 
All rounder
All rounder
Mijn mountainbike: Trek Procaliber 9.7
Vanochtend op goed geluk dit parcoursje meegenomen in m’n rondje. Voor het grootste gedeelte is het prima te rijden, alleen de laatste 2 klimmetjes niet. Dat stukje is idd helemaal dichtgegroeid. Voor de rest ligt het er echt niet slecht bij. Het is er wel een beetje droog.. :wink:

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 25 juli 2018, 09:10 
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Mijn mountainbike: Cube Reaction RX 2010
Alles is gesnoeid en prima te rijden. Je kan wel zien dat het hier hard gaat met onkruid, op een gegeven moment rij je in een tunnel! Nieuwe stuk moet nog goed ingereden worden. Paar stukjes zijn smal en niet zo goed te overzien. Kombochten zijn gaaf geworden, al moet ik zeggen dat ik wel een klein beetje heimwee heb naar de oude... Daar werd je echt blind in gesmeten, echt zalig. Maar buiten dat, blijft het een superbaantje!

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 17 augustus 2018, 18:21 
Pro Biker
Pro Biker
Zondag maar weer eens de combo Vlaardingen-Rozenburg-Oostvoorne doen. Vraagje voor de locals: Is 't onkruid op Rozenburg nu eindelijk eens gesnoeid?

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo 19 augustus 2018, 16:56 
Pro Biker
Pro Biker
Vanochtend dus (2x) gereden icm Vlaardingen en Oostvoorne. Onkruidtechnisch ging 't nog net. Dat nieuwe gedeelte is erg gaaf geworden zeg, complimenten!

Profiel  

BerichtGeplaatst: di 21 augustus 2018, 13:41 
Extreme Biker
Extreme Biker
Mijn mountainbike: Cotic BFe 275 '16 | Kona Rove Al '15
Paar weken geleden hier ook erg genoten! Erg veel fun op een korte afstand.

Profiel  

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12