Route bij Renkum vernieuwd (ervaringen?)

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
bike_magic
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 31
Lid geworden op: di 26 februari 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Specialized Rockhopper Comp, magura voorvork, en deore, lx, xt, magura clara's
Contacteer:

Je kunt er wel heel mooi buiten de route fietsen (en in de buurt van Oosterbeek, wordt in tegenstelling tot Rheden, dus niet gecontroleerd)
Dreezz
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 966
Lid geworden op: di 11 februari 2003, 19:47
Mijn mountainbike: C'dale fsi carbon 1 '15

klopt wat je zegt.
lijkt me wel handig erbij te vermelden dat fietsen op paden buiten de route in oosterbeek (landgoed mariëndaal bijvoorbeeld)+rand arnhem (bijvoorbeeld warnsborn gebied) WEL is toegestaan!

bij wolfheze en doorwerth (duno; what a shame!) minder of gewoon NIET toegestaan.
Dreezz
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 966
Lid geworden op: di 11 februari 2003, 19:47
Mijn mountainbike: C'dale fsi carbon 1 '15

vandaag de route gereden en ik moet zeggen dat het langzaam maar zeker toch een route wordt die de moeite waard is! (bij doorwerth/duno nu ook weer een stuk klinkers/asfalt ingewisseld voor een mooie+pittige singletrack-klim)

de route kan nog steeds veel spannender, maar als ik zie dat er in een periode van ruim een jaar toch telkens positieve wijzigingen komen heb ik goede hoop.

qua omgeving in ieder geval een mooie tocht. qua klimmen/dalen weinig uitdagend (zeker met concurrent rheden in de buurt).

@jass; voordeel vd twijfel. ga 'm eens rijden; een mooie omgeving+ snel parcours. mogelijkheid om bij oosterbeek (landgoed mariendaal) nog wat hoogtemeters te maken (toegestaan, mits op de paden)
LazyLad
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 325
Lid geworden op: do 15 mei 2003, 22:47
Mijn mountainbike: is een vonkje

Dreezz schreef:vandaag de route gereden
Slimme zet. Rheden was weer overbevolkt vanochtend. Veel wielertoeristen die in peleton het parcour aan het aftasten waren :wink:
Plaats reactie