Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo 22 maart 2015, 23:38 
All rounder
All rounder
Mijn mountainbike: Trek Rumblefish Elite
Vandaag ontdekte ik een voor mij nieuw stuk op de route van Liessel:
https://www.strava.com/segments/9109464
Zit dat er al lang in? Als het er nl langer dan een maand inzit heb ik dat de vorige keer gemist nl :tong
Is er een website waar dit soort updates worden vermeld of aangekondigd soms?
Sowieso lag de route er netjes bij, vlgs mij is er onlangs onderhoud gepleegd?

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 23 maart 2015, 22:24 
Pro Biker
Pro Biker
Mijn mountainbike: Giant Anthem X 29'er 2
Tacoos schreef:
Vandaag ontdekte ik een voor mij nieuw stuk op de route van Liessel:
https://www.strava.com/segments/9109464
Zit dat er al lang in? Als het er nl langer dan een maand inzit heb ik dat de vorige keer gemist nl :tong
Is er een website waar dit soort updates worden vermeld of aangekondigd soms?
Sowieso lag de route er netjes bij, vlgs mij is er onlangs onderhoud gepleegd?

Zou best een nieuw stuk kunnen zijn . Normaal rij je naar het groene veld aan de rechter kant . Er zijn wel meer aanpassingen gedaan aan de route in het laatste jaar. In de toertocht Liessel van 8 Februari zat ie er in iig niet in , anders hadden ze die er wel ingelegd.

Segmenttijden zijn allemaal van 22 Maart .

Profiel  

BerichtGeplaatst: di 14 april 2015, 09:35 
Extreme Biker
Extreme Biker
Mijn mountainbike: Specialized SJ Elite Carbon HT 29 2014
Afgelopen zondag Oostappen, Vlierden, Deurne, Helmond en Liessel gereden; mooi 95 km op de teller!

Wat me opviel is dat de route van Vlierden echt flink kapot is gereden door crossmotoren zo langs de grote weg; erg jammer :-(

Profiel  

BerichtGeplaatst: do 1 oktober 2015, 13:53 
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Dit weekend zit ik in Vlierden, hoe ligt de route erbij? Leuk om te doen of heeft iemand een tips of een betere gps track beschikbaar om te fietsen in omgeving Vlierden.

Thnx!!

Profiel  

BerichtGeplaatst: do 1 oktober 2015, 13:56 
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Mijn mountainbike: Loekie 3-wieler
Hoe die er nu bijligt weet ik niet. Op 17km afstand zit je op de route Horst. De huidige nr. 1 van Nl.

Profiel   WWW

BerichtGeplaatst: do 1 oktober 2015, 18:07 
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Mijn mountainbike: Trek Superfly 6
Liessel, Vlierden, Zandbos en Bakelse bossen mooie routes, en die liggen er nu goed bij.
Bakelse bossen een mini Horst route, maar Vlierden en Liessel zijn ook zeker de moeite waard.
Deze routes kun je allemaal aan elkaar lussen door middel van verbindingsroutes.

Profiel   WWW

BerichtGeplaatst: do 1 oktober 2015, 18:37 
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Thnx,Vlierden en omgeving dan en misschien nog Horst pakken op zondag.

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo 4 oktober 2015, 21:58 
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Terug van weekend Vlierden. Mooie omgeving en wat is het overal rustig daar, heerlijk als je Schoorl gewend bent! Wel opletten met al die eikels ( uit de bomen :D ) op de baan, is net alsof je op kogellagers fietst.

Vlierden: leuke route, snel en op dit moment in zeer goede staat en perfecte uitgepijld. De tussenstukken met hobbels zijn bijna pumptracks! Erg leuk.

Zandbos: Eerst deel langs het meer leuk en prima flow, tweede deel vond ik wel erg park-crossbaan en ook gevaarlijk met wandelaars die af en toe op t pad liepen ( en kan t ze niet kwalijk nemen )

Bakels bos: lag er netjes bij maar vond het niet bijzonder.

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 9 oktober 2015, 18:25 
Pro Biker
Pro Biker
mugged schreef:
Terug van weekend Vlierden. Mooie omgeving en wat is het overal rustig daar, heerlijk als je Schoorl gewend bent! Wel opletten met al die eikels ( uit de bomen :D ) op de baan, is net alsof je op kogellagers fietst.

Vlierden: leuke route, snel en op dit moment in zeer goede staat en perfecte uitgepijld. De tussenstukken met hobbels zijn bijna pumptracks! Erg leuk.

Zandbos: Eerst deel langs het meer leuk en prima flow, tweede deel vond ik wel erg park-crossbaan en ook gevaarlijk met wandelaars die af en toe op t pad liepen ( en kan t ze niet kwalijk nemen )

Bakels bos: lag er netjes bij maar vond het niet bijzonder.

Meer is een Ven , Buntven :wink:

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 4 januari 2016, 22:10 
Pro Biker
Pro Biker
Op de vaste route van Liessel is er een nieuw stuk aangelegd .Sommige zullen hem misschien al gereden hebben.
Waar je voorheen de verbindingsroute naar Vlierden of Asten volgde , doe je nog steeds , kwam je bij de wegovergang met hekwerk uit . Daar moet je , voor het hekwerk , rechtsaf. De route is daardoor ruim 1 km langer geworden .

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 4 april 2016, 12:36 
Extreme Biker
Extreme Biker
Afgelopen zaterdag deze route weer eens gereden samen met Oostappen, Liessel, Bakel en Deurne. Bij terugkomst ruim 90 km op de teller. Als je dan ook nog Neerkant erbij neemt dan heb je wel een dikke ronde door technischere routes.

Op de route van Vlierden ietwat voorbij de mooie kronkelige singletrack door de naaldbomen werd ik bijna overhoop gereden door niet minder dan 50 motorcrossers. De mtb-er achter mij sprak er ook al zijn verontwaardiging over uit....

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 9 mei 2016, 08:28 
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Is er sinds vorig jaar een klein stuk weggehaald in de Vlierden route? Deel wat vlak bij de N279 ligt en de nertsenfokkerij, daar had je eerder nog een stuk liggen (lag op een gegeven moment een boom over het MTB-pad). Nu rij je dat stuk voorbij (anno mei 2016). Zijn daar wegwijzers weggehaald of is dat bewust zo gedaan?

Zandbos vond ik afgelopen weekend een ramp. Veel mensen, honden en het tweede deel rond het Buntven is heel erg traag en zonder flow.

Profiel  

BerichtGeplaatst: di 10 mei 2016, 15:36 
Extreme Biker
Extreme Biker
Symbolio schreef:
Is er sinds vorig jaar een klein stuk weggehaald in de Vlierden route? Deel wat vlak bij de N279 ligt en de nertsenfokkerij, daar had je eerder nog een stuk liggen (lag op een gegeven moment een boom over het MTB-pad). Nu rij je dat stuk voorbij (anno mei 2016). Zijn daar wegwijzers weggehaald of is dat bewust zo gedaan?

Zandbos vond ik afgelopen weekend een ramp. Veel mensen, honden en het tweede deel rond het Buntven is heel erg traag en zonder flow.

De route van Vlierden is het laatste jaar onveranderd. De route van Liessel is wel vaak vernieuwd met nieuwe singletracks. Deurne/Zandbos is; inderdaad vooral op zondag rondom het speelterrein; erg druk en vind het op sommige stukken ook kielekiele; je zou in een afdaling een peuter voor je wiel krijgen...

Profiel  

BerichtGeplaatst: do 9 juni 2016, 18:16 
Pro Biker
Pro Biker
Symbolio schreef:

Het beheer en onderhoud valt onder het gezag van http://www.verzetjedeurne.nl/ , http://www.verzetjedeurne.nl/index.php/facebook

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 13 juni 2016, 17:56 
Extreme Biker
Extreme Biker
Viel mij op zondag met de TT van Liessel dat een modderstukje uit de route Deurne Zandbos gehaald is. Een hele verbetering :-)

Profiel  

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende