Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1 ... 248, 249, 250, 251, 252
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 19 oktober 2017, 22:36 
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Baan lag er absoluut geweldig bij vanavond, eerste led rit van het jaar en wat voor eentje! Leek wel zomer. .

Ik vond een pompje op de baan. Als iemand die is verloren graag een pb met een omschrijving van de pomp, dan zorg ik dat hij bij de rechtmatige eigenaar terechtkomt.

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 20 oktober 2017, 12:10 
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Mijn mountainbike: Orbea Loki H-LTD 2017
Pomptrack?

Profiel  

BerichtGeplaatst: za 21 oktober 2017, 08:10 
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Grappig genoeg lag ie daar vlak bij.

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 6 november 2017, 10:52 
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Gistermiddag een rondje broekpolder gepakt en de baan ligt er fantastisch bij. Het was genieten mede vanwege het zonnetje dat doorbrak, frisse temperatuur, herfstdecor en ben geen één andere mountainbiker tegengekomen dat toch wel redelijk uniek is op een zondagmiddag.

Ik ben geen snelle jelle, maar eindelijk een rondje in 30 min en een paar seconden gereden.

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 6 november 2017, 11:47 
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Mijn mountainbike: Focus Black Forest LTD 2017
Masterjeff schreef:
Gistermiddag een rondje broekpolder gepakt en de baan ligt er fantastisch bij. Het was genieten mede vanwege het zonnetje dat doorbrak, frisse temperatuur, herfstdecor en ben geen één andere mountainbiker tegengekomen dat toch wel redelijk uniek is op een zondagmiddag.

Ik ben geen snelle jelle, maar eindelijk een rondje in 30 min en een paar seconden gereden.

Als je zelf maar plezier hebt, lekker buiten in de natuur in de modder aan het spelen... Uuh sporten. Prima toch :-q

Profiel  

BerichtGeplaatst: di 7 november 2017, 11:23 
Pro Biker
Pro Biker
aanstaande zondag zal het wat drukker zijn, maar dan met kruiwagens ipv mtb'ers.
het wordt ook perfect weer voor onderhoud (en wat minder om te fietsen :tong )
heb je geen schep/kruiwagen/flauw idee wat de bedoeling is? geen probleem iedereen is welkom!
wij zorgen voor de rest

tot zondag!

Citaat:
Begin van de herfst dus het is weer tijd voor een onderhoudsdag: zondag 12 november. Mede dankzij de vrij natte zomer ligt het parcours er vrij goed bij vergeleken met eerdere jaren; ook de stortregen van een paar weken terug heeft het goed doorstaan. Hier en daar komen er wel een aantal punten naar voren die wat zorg nodig hebben om te voorkomen dat het deze winter een modderbende wordt, plan is om deze aan te pakken en als er nog wat tijd over is hier en daar een aantal stukken verder te perfectioneren.
Details:
Zondag 12 november. Verzamelen om 9:00u bij de Polderpoort, achter de sportschool. De onderhoudsdag zal naar schatting tot begin van de middag duren.
Zo mogelijk graag een eigen schep en kruiwagen meenemen. Als dit niet lukt is dat ook geen probleem, geef dit wel even aan, dan kunnen we hier rekening mee houden. (Werk-) handschoenen en oude kleding zijn aan te raden. Five Tens afgeraden, de zolen gaan los zitten van het scheppen.
• Voor het zwaarste werk is er een kraan aanwezig; wie een slechte rug heeft kan dit aangeven, dan kan je wat lichter werk doen (palen zagen/boren etc).
Wie zich geroepen voelt kan zich aanmelden door een mailtje te sturen naar onderhoudscommissiebroekpolder [at] gmail [punt] com. Geef hierbij aan met hoeveel je komt en of je een kruiwagen meeneemt.
Voor wie liever gaat fietsen, even goede vrienden maar hou er wel rekening mee dat je tot begin van de middag op een aantal stukken even wat gas terug zal moeten nemen waar gebouwd wordt.
Hopelijk tot dan!

Profiel   WWW

BerichtGeplaatst: zo 12 november 2017, 15:40 
Pro Biker
Pro Biker
iedereen die geholpen heeft met het onderhoud, bedankt :-q

er waren nog een kruiwagen, rood blauwe bats en een spade met ducttape over, als ze van jou zijn, stuur me dan even een pb.

Profiel   WWW

BerichtGeplaatst: zo 12 november 2017, 21:52 
Extreme Biker
Extreme Biker
Mijn mountainbike: YT Capra
sik schreef:
iedereen die geholpen heeft met het onderhoud, bedankt :-q

er waren nog een kruiwagen, rood blauwe bats en een spade met ducttape over, als ze van jou zijn, stuur me dan even een pb.

Die roodblauwe schep is van mij maar dat heeft niet zo'n haast.

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo 12 november 2017, 23:44 
Pro Biker
Pro Biker
Mijn mountainbike: Canyon Yellowstone AL 4.9
Respect mannen. :-q

Profiel  

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1 ... 248, 249, 250, 251, 252