Is het nog wat in de Drunense Duinen V ?

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
Reinoud87
All rounder
All rounder
Berichten: 82
Lid geworden op: wo 12 juli 2017, 13:04

Toevallig ga ik vrijdag ook die kant op. Sinds lange tijd weer eens fietsen. Erg veel zin in!

EDIT: Vanochtend heerlijk gefietst. Mooie combi om te doen en leuke routes. Kon wel merken dat het even geleden was, zat steen kapot
Laatst gewijzigd door Reinoud87 op vr 5 oktober 2018, 20:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4823
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Reinoud87 schreef: do 4 oktober 2018, 22:59 Toevallig ga ik vrijdag ook die kant op. Sinds lange tijd weer eens fietsen. Erg veel zin in!
Wat een toeval inderdaad, ook dat we de gehele rit achter elkaar reden. :wink:

Blijft toch een mooie route, lag er ook prima bij. Groen viel me niet eens tegen, zaten best leuke stukken in. Op zwart blijven de hoogste duinen erg gaaf, zowel op als af. 1 keer fout gereden, 45 km totaal. Heerlijke ochtend! :-q
walters
All rounder
All rounder
Berichten: 100
Lid geworden op: di 2 februari 2010, 18:30

Vandaag weer gereden, lag er minder mooi bij dan twee weken geleden. Wordt tijd voor wat regen!
RoySmit
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1864
Lid geworden op: do 2 november 2017, 21:27
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 7.0

MInder mooi? Maar wel goed te berijden? Of is er veel mul te vinden? Anders is de planning voor zondag om jullie kant op te komen voor een rondje te sturen
walters
All rounder
All rounder
Berichten: 100
Lid geworden op: di 2 februari 2010, 18:30

Wel goed te rijden, maar veel meer los zand dan twee weken geleden, het verschil is groot!
RoySmit
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1864
Lid geworden op: do 2 november 2017, 21:27
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 7.0

walters schreef: di 16 oktober 2018, 20:18 Wel goed te rijden, maar veel meer los zand dan twee weken geleden, het verschil is groot!
Duidelijk dank je wel voor de terugkoppeling.. Dan wordt het toch rondje op de UHR het weekend
ijskonijn
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1086
Lid geworden op: vr 16 december 2011, 20:51
Mijn mountainbike: Beest van een mountainbike

Vandaag lag het er geweldig bij! Met groep ''collega's" en locals vanaf De Rustende Jager heerlijk rond gereden.
Enkel plasje, maar dat hoort erbij, we moeten niet altijd schoon naar huis! :-q
Gebruikersavatar
Sicos
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 606
Lid geworden op: zo 26 juni 2005, 22:10
Mijn mountainbike: Cube AMS 100 super HPC race 29 blackline full suspension

ijskonijn schreef: za 27 oktober 2018, 22:41 Vandaag lag het er geweldig bij! Met groep ''collega's" en locals vanaf De Rustende Jager heerlijk rond gereden.
Enkel plasje, maar dat hoort erbij, we moeten niet altijd schoon naar huis! :-q
Even muggenziften, ze zijn wel heel de route vol aan het leggen met bochtjes op allerlei plekken. Van mij mocht dat wel iets minder aangezien de leuke stukken waar je lekker door kon rijden zo rap minder worden :-)
Niet zeuren.... door fietsen
ijskonijn
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1086
Lid geworden op: vr 16 december 2011, 20:51
Mijn mountainbike: Beest van een mountainbike

Sicos schreef: zo 28 oktober 2018, 15:48
ijskonijn schreef: za 27 oktober 2018, 22:41 Vandaag lag het er geweldig bij! Met groep ''collega's" en locals vanaf De Rustende Jager heerlijk rond gereden.
Enkel plasje, maar dat hoort erbij, we moeten niet altijd schoon naar huis! :-q
Even muggenziften, ze zijn wel heel de route vol aan het leggen met bochtjes op allerlei plekken. Van mij mocht dat wel iets minder aangezien de leuke stukken waar je lekker door kon rijden zo rap minder worden :-)
Je hebt gelijk: het is muggenziften. Ik ben blij dat je dit bij jezelf herkent! :winkie:

Route gaat eindelijk weer wat meer uitdaging krijgen en daar hou ik van! :-q
En met meer uitdagingen moet je gewoon proberen nog sneller te zijn !!! Beetje mountainbiker kan meer dan alleen rechtuit rijden...
Kamibassie
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 536
Lid geworden op: do 18 december 2008, 19:04
Mijn mountainbike: is matzwart en komt aus Deutschland

Sicos schreef: zo 28 oktober 2018, 15:48
ijskonijn schreef: za 27 oktober 2018, 22:41 Vandaag lag het er geweldig bij! Met groep ''collega's" en locals vanaf De Rustende Jager heerlijk rond gereden.
Enkel plasje, maar dat hoort erbij, we moeten niet altijd schoon naar huis! :-q
Even muggenziften, ze zijn wel heel de route vol aan het leggen met bochtjes op allerlei plekken. Van mij mocht dat wel iets minder aangezien de leuke stukken waar je lekker door kon rijden zo rap minder worden :-)
Viel mij vrijdag ook al op. die bochtjes zijn wel oke maar nu nog erg mul waardoor er geen flow is. die splitising verderop is dan wel weer geinig!
En ja, dat stuk is nu iets intensiever door het stuurwerk.
Gebruikersavatar
speedrider
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1575
Lid geworden op: do 13 mei 2004, 01:12

Ik hoop echt dat ze nog veel meer rechte stukken van bochten gaan voorzien.
Nooit weg, nog meer speeltuin :-q .
Life is short.....................enjoy it!!!
Jappiejo
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 291
Lid geworden op: do 29 november 2012, 19:50
Mijn mountainbike: Waalwijk

Bochten op zich zijn idd leuk. Jammer van de kuilen waarmee zij gepaard gaan. Verder nu een ware racebaan.
Als ik zaterdags uitrust van vrijdag, rust ik maandag uit van zondagochtend.
Stefke
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 230
Lid geworden op: do 21 april 2005, 13:38
Mijn mountainbike: Specialized Stumpjumper FSR '08 / Klein Mantra Pro Carbon '00 / Klein Quantum Pro '98

Vanmorgen rondje gedaan. Lekker fris en beetje vochtig zonder plassen op de route.
Prima voor een mooi glad parcours met veel grip.
Bochtjes en splitsing ook gezien. Het is idd ff wennen als je gewend bent daar een makkelijk stuk te hebben. En de splitsing is een leuk idee en handig bij passeren.
Het was weer een lekker rondje :-q
LosseSchroef
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 284
Lid geworden op: vr 11 oktober 2013, 15:20
Mijn mountainbike: ...krijg ik met speels gemak kapot... :)

Net ook nog een stuk gereden. Het was wel erg snel donker (of ik fiets gewoon te langzaam) en dan is het toch wel lastig af en toe.
Nu ook op een gravelbike... :o
Gebruikersavatar
Remmes
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1956
Lid geworden op: wo 20 juli 2011, 21:55
Contacteer:

LosseSchroef schreef: di 20 november 2018, 22:17 Net ook nog een stuk gereden. Het was wel erg snel donker (of ik fiets gewoon te langzaam) en dan is het toch wel lastig af en toe.
Tijd voor wat lampen op je stuur
MTB route Loonse en Drunense Duinen
https://www.facebook.com/mtbrouteldd/
FB group MTB XL NL-BE
https://www.facebook.com/groups/1780348748962030
Plaats reactie