Drunen

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
robiba
All rounder
All rounder
Berichten: 116
Lid geworden op: di 26 augustus 2003, 13:53
Mijn mountainbike: cube reaction 2003
Contacteer:

Walter schreef:NEE, niet nog een ambtenaar op de fiets!!! :wink:
Doe nou is niet zo jaloers :wink: en ik wil best op die vrije dag per week die ik heb best wat takjes opruimen in dat bos hoor? :D
Desertstorm
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 8
Lid geworden op: wo 8 oktober 2003, 22:39
Mijn mountainbike: Team Fujitsu Siemens bike, XT, SID team 2003, Ritchey WCS, Crossmax
Contacteer:

Na mijn winterslaap van 5 weken vandaag voor het eerst weer op de bike gezeten en in drunen gereden hele rondje tijd 1.15.23, viel dus niet tegen. Rondje ligt er weer super bij!! kunt overal rijden, zo nu weer trainen om naar mijn toptijd van 1.07 te komen. :lol:
themaniac
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3729
Lid geworden op: za 2 augustus 2003, 23:45
Mijn mountainbike: Scott Scale X0, Hope/ZTR
Contacteer:

Hoe flik jij hem dat? 25,5 km in die tijd of 28,5 km....pfff

Ik reed gister 19,5 km per uur over de eerste 18 km (tot net voorbij de Roestelberg). Dat was al ongeveer een 54 minuten. Nu is het wel zo dat de laatste stukken erg snel zijn, de heuvels zijn er uit en het is meer een toertochtparcour.

Wanneer ik gister door was gereden had ik de 20 km per uur gemiddeld denk ik gered. Zou ik op tuseen de 1u 20 en 1 u 30 uitkomen.
themaniac
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3729
Lid geworden op: za 2 augustus 2003, 23:45
Mijn mountainbike: Scott Scale X0, Hope/ZTR
Contacteer:

vandaag de route gereden. Het was op sommige punten echt flink soppen. De laatste 8 km waren echt zeer slecht, ik heb het over het bosgedeelte na de Roestelberg.

Ik heb in totaal 1:14 gereden over 24 km van de route. Had alleen beter nog ff de laatste km`s mee kunnen pakken, dan was ik sneller thuis dan via de alternatieve fietsroute.

Heb wel mn pr aangescherpt. Over de 18 km deed ik nu 55 minuten precies, wel had ik mezelf gigantisch opgeblazen in de eerste 8 km die ik nu bijna 2 minuten sneller dan normaal reed.... met 19,9 gemiddeld tov 17,7 normaal. Toch 1 min 30 van mn snelste tijd over de complete 18 km dr af gereden.

Maar de 53 minuten gehaald!
En woensdag 3-12 in 52-25
En afgelopen zondag 8-12 in 51min 00
en 12-12 49 min 45

Wat regen, ondergrond en minder fietsen doen met je tijden...
nu slecht 58 min 45... moeten er nog zeker 10 af!
Plaats reactie