Vaste track twickel Delden

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Gebruikersavatar
Cyberwhoop
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 583
Lid geworden op: zo 5 juni 2011, 21:59
Mijn mountainbike: PYGA Hyrax, Whyte S-150W, Dartmoor & Surly
Contacteer:

Zaterdagmiddag Delden Noord gedaan, track was vrijwel compleet droog tot mijn verbazing. Nog steeds erg snel dus. De zandbergen liggen er nog en op het 1e stuk single track bij de A1 waren een paar mannetjes de berm aan het snoeien, goed werk :-q Verder staat er nu bij het laatste stuk single track voor Delden (richting kweekerij en zo) een bordje dat het alleen voor fietsers is. Gelijktijdig met mij een groep (weekend arrangementje Delden oid) wandelaars dat pad in... lezen blijft moeilijk. Verder wel veel dennenappels op de track, misschien dat iemand er ff heen kan met een bladblazer :D
Gebruikersavatar
Cyberwhoop
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 583
Lid geworden op: zo 5 juni 2011, 21:59
Mijn mountainbike: PYGA Hyrax, Whyte S-150W, Dartmoor & Surly
Contacteer:

Op een mountain bike ben je dus wel bevoegd?

Afbeelding
ribbel
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 411
Lid geworden op: vr 28 augustus 2009, 22:37
Mijn mountainbike: Is een linkspoot

Pas ff op op het stuk bij het talud.
Er ligt daar een klein boompje schuin over het parkour, net na 1 van de afdalingen.
Zag het te laat, en reageerde dus ook te laat met een halfbakken bunnyhop waarbij m'n achterwiel net te laat van de grond was.
Flinke zwiepert door het schuinliggende boompje, resultaat was een stevige crash....

Dus let ff op als je daar fietst.
Boompje ligt na het stuk van het klimmetje waar de buitenkant aardig van weggereden is, en waar er regelmatig 1tje half het talud afkukeld... :lol:

Route lag er voor de rest goed bij.
Na "NO FEAR!!" komt vaak "Oooo Shitt...!!"
Gebruikersavatar
Cyberwhoop
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 583
Lid geworden op: zo 5 juni 2011, 21:59
Mijn mountainbike: PYGA Hyrax, Whyte S-150W, Dartmoor & Surly
Contacteer:

Deze week is gestart met het ophogen van de single track bij de A1, het deel dat van de winter een tijdje afgesloten was. Later in de week volgt ook het stuk na de Noordmolen vlak voor Delden. Handige maar ietwat trage rupsdumper voor het verspreiden van de bergen zand. Met mankracht wordt het gestorte zand daarna verder verdeeld over de track.

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
headzz
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 164
Lid geworden op: di 14 juni 2011, 20:36
Mijn mountainbike: Z'n superlicht, oranje en vlijmscherp mesje

Vorige week en vandaag gefietst. Vandaag beter te doen, met name de onderhouden stukken. Het zand heeft zich meer kunnen zetten wat het geheel weer wat fietsvriendelijker maakt.
Deze route is volgens mij het meest droog ten opzichte van Nijverdal en Enschede-Noord. Daarom deze genomen. Af en toe een blubberpoel is enkel leuk.

lekker lange route en ik moet zeggen dat het stuk onder het Twenthekanaal mij positief heeft verbaasd. had dit stuk niet eerder gefiets. erg mooi, met mooie singletrachks.
rudie20vt
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 207
Lid geworden op: zo 22 juli 2012, 13:27
Mijn mountainbike: giant anthem x 29er

Ik woon aan de rand van haaksbergen en de route van twikkel loopt op 4 km van me huis en ik heb vandaag de route tot aan beckum effe verkent en heerlijke snelle route en van de week de andere ronde tussen beckum en het kanaal maar eens rijden kijken wat dat is.
Dom wean heendert nich ' t wördt pas slim a-j ' t zölf nich deur hebt
Gebruikersavatar
Cyberwhoop
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 583
Lid geworden op: zo 5 juni 2011, 21:59
Mijn mountainbike: PYGA Hyrax, Whyte S-150W, Dartmoor & Surly
Contacteer:

Net terug van een rondje Delden Noord, hoop snelle mannen vandaag hoewel ze wel allemaal eerder de track af waren :D Mensen van hier? Tubbergen.nl / Bornebroek shirtje en iemand met een grijs t-shirt. Ging gezellig hard. Daarna een pa en zoon met Nijhof schoenen aan?
De Melkboer
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 26
Lid geworden op: di 8 februari 2011, 12:50
Mijn mountainbike: Centurion Backfire 500

Gisteren de noordelijke route gereden.
Lag er goed bij hier en daar een plasje maar geen zwembad.
Ik heb ook nog een afgeknapt zadeltasje gevonden, mocht hij van iemand op dit forum zijn, neem even contact op.
Helaas geen adres of telefoonnr in het tasje.
Komen we er vandaag niet, dan komen we er morgen wel.
Bastiaan GT
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 205
Lid geworden op: ma 29 september 2008, 21:43
Mijn mountainbike: Custom Scott Spark

Dan ga ik het weekend ook weer eens een rondje, er zitten toch wel leuke stukjes tussen.
Dex
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1126
Lid geworden op: vr 31 augustus 2007, 16:12
Mijn mountainbike: Trek superfly 2017!
Contacteer:

Vandaag weer eens een stuk gedaan van deze route. Lag er mooi bij met natuurlijk prachtig weer!

Wel mijn Tifosi zonnebril verloren onderweg :(( Mocht iemand iets vinden op de route? graag even een pb'tje...
Trek Superfly 6 MTB 2018
Trek 1400 Race
Gebruikersavatar
headzz
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 164
Lid geworden op: di 14 juni 2011, 20:36
Mijn mountainbike: Z'n superlicht, oranje en vlijmscherp mesje

Gisteren weer de hele route gereden. Afgelopen week is er toch z'n 18 meter water gevallen maar dat is niet terug te vinden op de tracks. Het lag er mooi bij. Het onderhoud van afgelopen zomer werpt nu echt zijn vruchten af.

Route is en blijft geen "Single-track heaven' maar weet me keer op keer te prikkelen. Max afstand, snelheid en aangename afwisselingen door toedoen van single-tracks.

ps: geen zonnebril aangetroffen.
fianke
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 554
Lid geworden op: di 18 maart 2003, 18:42
Mijn mountainbike: Liteville 301 MK14
Contacteer:

headzz schreef: Afgelopen week is er toch z'n 18 meter water gevallen
dat denk ik niet...18 mm klopt wel. Grondwater staat nog laag, de echte test moet nog komen.
http://www.fianke.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Dex
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1126
Lid geworden op: vr 31 augustus 2007, 16:12
Mijn mountainbike: Trek superfly 2017!
Contacteer:

ps: geen zonnebril aangetroffen.
thnx voor de oplettendheid! :-q Heb zelf op diverse plaatsen ook nog even gekeken maar helaas..........
Trek Superfly 6 MTB 2018
Trek 1400 Race
Gebruikersavatar
Cyberwhoop
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 583
Lid geworden op: zo 5 juni 2011, 21:59
Mijn mountainbike: PYGA Hyrax, Whyte S-150W, Dartmoor & Surly
Contacteer:

Vandaag weer de Noordlus gereden na 3 wkn rust, lag er goed bij. Komende dagen zal het dan nog beter worden als het inderdaad een beetje droog blijft. Alleen stukje single track na de molen wat plassen maar geen vergelijk met vorig jaar. Verder weinig bikers en veeeel wandelaars.
fastpete
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 6
Lid geworden op: za 29 december 2012, 16:39

vandaag de noordlus gereden het gedeelte na het talut is haast niet te rijden erg veel drek,volgens mij is het zand wat er is opgebracht niet goed het is een soort van klei het is een gliberige bende.
Plaats reactie