Zeeuwse Kust

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
mauke
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 841
Lid geworden op: za 22 oktober 2016, 00:04
Mijn mountainbike: Yt jeffsy/ Gt grade

Te triest voor woorden! Ik heb er vorige week mijn eerste rondje gefietst.. leuk gedaan allemaal en moeten het toch een beetje samen gebruiken.. snap ook niet waarom fietsers/voetgangers zo tegen elkaar moeten doen
bonzaiking
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 629
Lid geworden op: zo 28 februari 2016, 21:49
Mijn mountainbike: gt zaskar/ superior team 29er

als ik heel eerlijk ben rijd ik ook altijd over voetpaden zeker een paar x per week ik weet dat het niet mag
maar ik vind dat zo vreemd.dat ik het toch doe. schade dat is de grootste onzin een voetstap brengt schade toe dan mijn mooie tube!!! als ik een voetganger tegenkom meestal met hond dan rem ik af naar bijna 0.

2 x ben ik uitgscholden door een voet-gang(st)er helaas
mauke
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 841
Lid geworden op: za 22 oktober 2016, 00:04
Mijn mountainbike: Yt jeffsy/ Gt grade

Dat is triest inderdaad! Ben wel eens vaker de weg aan het zoeken of ontdekken en kom dan ook wel eens op plekken waar je niet mag fietsen.. met beleid moet dat toch kunnen vind ik:D
wbvv
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 27
Lid geworden op: ma 8 maart 2010, 17:46
Mijn mountainbike: Cube LTD Special Beach Edition, Bulls Copperhead Supreme 29

Vandaag, 27-5-2017, is mijn Cube LTD Pro Special Beach Edition gestolen op Neeltje Jans bij de middelste strandopgang, zie topic voor foto's enzo

http://www.mountainbike.nl/forum/viewto ... 4&t=119046" onclick="window.open(this.href);return false;

Iemands iets gezien?
memento-mori
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 620
Lid geworden op: do 7 januari 2010, 00:36
Mijn mountainbike: Liteville 601

Riesch, toevallig afgelopen zondag op de racert gezeten samen met een [zo te zien] collega MTB'er?
Riesch
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 414
Lid geworden op: zo 22 oktober 2006, 20:22
Mijn mountainbike: BMC Agonist

Haha dus toch!

Ik twijfelde en kon niet goed zien of jij het was, en we waren aan het babbelen. Volgende keer eens aanspreken dan :-q

Wij zijn dezelfde weg weer teruggereden. Jij door over Zierikzee gegaan?
memento-mori
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 620
Lid geworden op: do 7 januari 2010, 00:36
Mijn mountainbike: Liteville 601

Ik herkende de tattoo maar ik kon hem niet direct plaatsen. Het kwartje viel pas toen ik terug thuis was haha. Ride for the Roses is ook alweer een paar jaar geleden inmiddels! :)

Ik heb een rondje Zierikzee gemaakt inderdaad.
EL Maroq
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2520
Lid geworden op: vr 22 februari 2013, 21:04
Mijn mountainbike: Salsa Mukluk 3/ Trek Farley 5

Gisteren rondje gemaakt met de Fatbike via strand Vrouwenpolder naar Westkapelle 68km met prachtig weer
Strand was vanwege hoogwater zwaarder dan anders maar met 5.05" voor en 4.7" achteren volop tractie
Tussen Oostkapelle en Domburg nog in het spoor van een andere Fatbike gereden, iemand van hier toevallig??

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
floris500
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 975
Lid geworden op: vr 8 maart 2013, 08:39
Mijn mountainbike: Cotic BFe275 | Dartmoor Blackbird | Kona Rove AL

Heeft er iemand hier toevallig een Sram NX groep op zijn fiets? Ik zou graag eens voelen hoe die nou schakelt voordat ik mijn keuze laat vallen tussen NX/SLX..
Gebruikersavatar
Kabookie
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 622
Lid geworden op: di 12 april 2016, 09:59

floris500 schreef:Heeft er iemand hier toevallig een Sram NX groep op zijn fiets? Ik zou graag eens voelen hoe die nou schakelt voordat ik mijn keuze laat vallen tussen NX/SLX..
Ik heb twee fietsen waarvan 1 met SLX shifter, derailleur en SRAM NX cassette en 1 met NX shifter, derailleur en XT 11-46 cassette.
Gebruikersavatar
KevinBel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1798
Lid geworden op: ma 20 augustus 2012, 23:15
Mijn mountainbike: Cotic Rocket 2017 Gen2 & Stanton Slackline 4130 Gen3

Kabookie schreef:
floris500 schreef:Heeft er iemand hier toevallig een Sram NX groep op zijn fiets? Ik zou graag eens voelen hoe die nou schakelt voordat ik mijn keuze laat vallen tussen NX/SLX..
Ik heb twee fietsen waarvan 1 met SLX shifter, derailleur en SRAM NX cassette en 1 met NX shifter, derailleur en XT 11-46 cassette.
Kabookie in the mix :lol: :winkie:

Mijn beide fietsen zijn XT 785, kan je daar dus ook niet bij helpen helaas. Wel kan ik zeggen als je SLX neemt, pak dan wel de XT shifters.
Die extra stappen qua op/af schakelen is zoveel beter. Daar zou ik niet op besparen eigenlijk. De rest maakt niet uit.
memphist
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: wo 6 september 2017, 16:24

Hallo, ik zit in Vlissingen voor mijn studie en zoek een plek voor dirt jumps. Ik las op de internet dat een baan weg is door een marinierskazerne. En andere ging ik vandaag langs bij de bunkerbos maar die ziet er verlaten uit en in slecht staat. Zijn er andere dirt jumps in de omgeving Vlissingen?
bonzaiking
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 629
Lid geworden op: zo 28 februari 2016, 21:49
Mijn mountainbike: gt zaskar/ superior team 29er

Dr moet wel wat zijn in vlissingen
bonzaiking
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 629
Lid geworden op: zo 28 februari 2016, 21:49
Mijn mountainbike: gt zaskar/ superior team 29er

Parcours weyevliet dacht ik
Gebruikersavatar
Kabookie
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 622
Lid geworden op: di 12 april 2016, 09:59

Beter dan het bunkerbos zal het niet worden als je op zoek bent naar Dirt Jumps vrees ik.
Plaats reactie