Nieuwe route Oostvoorne

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
bonzaiking
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 629
Lid geworden op: zo 28 februari 2016, 21:49
Mijn mountainbike: gt zaskar/ superior team 29er

Da Bikert schreef:Route net weer gereden, is redelijk opgedroogd door het mooie weer, alleen in het Geuzenbos nog een paar modder plekken, de omgevallen bomen in het geuzenbos waren weg gehaald. zitten hier en daar wel een aantal geulen in de track, tijd voor een onderhouds dag.

dat zou mooi zijn wij gaan er morgen ochtend weer heen de bomen waren ook knap lastig vorige keer
Bman
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: vr 8 april 2016, 10:38
Mijn mountainbike: Canyon Lux 9.9

Het geuzenbos is geen lol meer aan. Dit is al zo lang naar de knoppen sinds de kap werkzaamheden.
Wat is hiervoor de planning?
pat1968
All rounder
All rounder
Berichten: 54
Lid geworden op: zo 10 januari 2016, 16:43
Mijn mountainbike: cube reaction hybrid hpa sl 500 2017

Ik denk er omheen rijden voorlopig
Bman
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: vr 8 april 2016, 10:38
Mijn mountainbike: Canyon Lux 9.9

Ja, maar volgens mij is dat al meer dan een jaar het geval :(
Catkiller
All rounder
All rounder
Berichten: 86
Lid geworden op: wo 10 oktober 2012, 18:49
Mijn mountainbike: Canyon nerve 8.0

Dat krijg je , als er stront eigenwijs door wordt gereden na een lange natte periode . De ondergrond is gewoon te zacht . En er wordt nog altijd gekeken voor een oplossing.
My life is based on a true story
Canyon Nerve 8.0 2015
RockyMountain element 50 2008 sold
American Eagle durango carbon
Da Bikert
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 646
Lid geworden op: za 27 augustus 2005, 15:12
Mijn mountainbike: is groen en springt
Contacteer:

Geuzenbos is id na de houtkap vorig jaar winter aardig kapot gereden door zware machines, afgelopen voorjaar is er wel het een en ander hersteld, echter dat is in de relatief natte winter weer kapot gereden, de ondergrond, dikke zeeklei is gewoon een uitdagende grondsoort die als die nat wordt heel snel veranderd in dikke gladde blubber. De enige oplossing is het hele stuk opnieuw aanleggen, echter het probleem is dat daar een aardig budget voor nodig is...
Filmpjes:

http://www.youtube.com/user/DaBikert" onclick="window.open(this.href);return false;

Plaatjes:

http://www.pinkbike.com/u/dabikert/album/All/" onclick="window.open(this.href);return false;
stschuurhuis
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 36
Lid geworden op: ma 2 november 2015, 09:29

Wel mooie "vlonder" aangelegd in het laatste gedeelte van het geuzenbos. Wellicht een idee ook zoiets te maken bij de 6 baans snelweg in het middenstuk.
Da Bikert
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 646
Lid geworden op: za 27 augustus 2005, 15:12
Mijn mountainbike: is groen en springt
Contacteer:

We zoeken nog hout van bv vlonders ed, het hout is na dit project al weer op, dus als iemand nog vlonders over heeft.. graag.
Laatst gewijzigd door Da Bikert op di 19 april 2016, 15:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Filmpjes:

http://www.youtube.com/user/DaBikert" onclick="window.open(this.href);return false;

Plaatjes:

http://www.pinkbike.com/u/dabikert/album/All/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
MacReal
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5628
Lid geworden op: zo 13 maart 2011, 10:53
Mijn mountainbike: is een hardtail
Contacteer:

Heb nog wel wat planken (in de weg) liggen, zal eens kijken of daar wat geschikt tussen zit...
Mijn avonturen op YouTube

Blogje
SYS: Knorretje + Hanson

Less yappin', more brappin'!
Da Bikert
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 646
Lid geworden op: za 27 augustus 2005, 15:12
Mijn mountainbike: is groen en springt
Contacteer:

MacReal schreef:Heb nog wel wat planken (in de weg) liggen, zal eens kijken of daar wat geschikt tussen zit...
:-q
Filmpjes:

http://www.youtube.com/user/DaBikert" onclick="window.open(this.href);return false;

Plaatjes:

http://www.pinkbike.com/u/dabikert/album/All/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
RWEEDA
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 367
Lid geworden op: vr 6 juli 2012, 21:50
Mijn mountainbike: Canyon Nerve

stschuurhuis schreef:Wel mooie "vlonder" aangelegd in het laatste gedeelte van het geuzenbos. Wellicht een idee ook zoiets te maken bij de 6 baans snelweg in het middenstuk.
Misschien iemand hier een foto of filmpje van?
Als je niet vies, moe en voldaan van de fiets komt moet je nog ff verder.
stschuurhuis
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 36
Lid geworden op: ma 2 november 2015, 09:29

Da Bikert schreef:We zoeken nog hout van bv vlonders ed, het hout is na dit project al weer op, dus als iemand nog vlonders over heeft.. graag.
Misschien ook een oproepje plaatsen op de website en FB pagina, er zijn altijd rijders die nooit op dit forum komen.
Ik zal in ieder geval ook eens om me heen vragen.
Gebruikersavatar
erwin.burgers
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1303
Lid geworden op: ma 17 november 2008, 08:25
Mijn mountainbike: Trek Fuel EX 9.8 2021, Giant Contend AR2
Contacteer:

Afgelopen week voor de 2e keer hier wat rondjes gereden. Parcour lag er goed bij.
Eerste ronde achter maatje aan die de weg kent. Vooral het duinstukje is supergaaf om blind in het achterwiel te hangen en eroverheen te knallen.
Zelfs zo lekker gereden dat ik volgens Strava bij de 'snelste 25 ooit' zit vwb mijn ronde tijd. 2x onder het half uur.....
Giant Contend AR2
Trek Fuel EX carbon
RIP; Trek Fuel EX7
Sold; Devinci Atlas carbon 2014
RIP - Devinci Atlas RC
Sold - Trek Fuel EX 9 26"'
RIP - Gary Fischer Hifi
Ertje
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 713
Lid geworden op: do 27 augustus 2015, 11:27

Dan heb je lekker doorgeknald ;)
JvZ
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 21
Lid geworden op: ma 9 maart 2015, 22:02

binnenkort heb ik een paar weekjes vrij en wil ik wat andere routes gaan fietsen ipv Dorst.

ik lees nu een beetje dat er stukken kapot zijn gereden en/of het een modderpoel is? Is het wel de moeite om er speciaal voor heen te rijden? of is het wel de moeite, als het al een paar dagen droog is geweest?

bedankt!
Plaats reactie