Biken in Schouwen ( zeeland )

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
mhr-zip
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 13
Lid geworden op: di 17 mei 2016, 20:26

CC-Rider schreef:Bouwman tweewielers in Burgh Haamstede? Even bellen van tevoren zou ik zeggen.
Bedankt, zal die eens bellen van de week.
Elbedwerg
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 27
Lid geworden op: di 8 mei 2012, 09:46

Kassteele Tweewielers
Kloosterweg 44
4317NH Noordgouwe
Telefoon: 0111 - 45 31 37

Als ik t goed heb 8 euro voor een dag heb je een ghost lbs pro
EL Maroq
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2520
Lid geworden op: vr 22 februari 2013, 21:04
Mijn mountainbike: Salsa Mukluk 3/ Trek Farley 5

Ertje schreef:Lang leve Strava (of ga ik nu te kort door de bocht ;) )
Als je kort door de bocht gaat dan snoep je zo een halve seconde van je stravatijd af :lol:
Gebruikersavatar
CC-Rider
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1463
Lid geworden op: zo 30 oktober 2011, 21:50
Mijn mountainbike: 34-18 of 27.5x4.5

EL Maroq schreef:
Ertje schreef:Lang leve Strava (of ga ik nu te kort door de bocht ;) )
Als je kort door de bocht gaat dan snoep je zo een halve seconde van je stravatijd af :lol:
Én je vliegt er niet uit!
***** Frequent Flyer, ride with a fat smile *****
Gebruikersavatar
CC-Rider
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1463
Lid geworden op: zo 30 oktober 2011, 21:50
Mijn mountainbike: 34-18 of 27.5x4.5

Noordgouwe is wat verder weg van het parcours. Bouwman is ongeveer 10 minuten fietsen. Volgens mij heeft hij Conway en/of Cube.
***** Frequent Flyer, ride with a fat smile *****
mhr-zip
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 13
Lid geworden op: di 17 mei 2016, 20:26

CC-Rider schreef:Noordgouwe is wat verder weg van het parcours. Bouwman is ongeveer 10 minuten fietsen. Volgens mij heeft hij Conway en/of Cube.
Waar ik hem huur maakt mij niet zo heel veel uit. Ik wil hem toch voor minimaal een week.
Gebruikersavatar
floris500
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 975
Lid geworden op: vr 8 maart 2013, 08:39
Mijn mountainbike: Cotic BFe275 | Dartmoor Blackbird | Kona Rove AL

mhr-zip schreef:Waar kan ik het beste een MTB huren op het eiland, deze zomer?

Ik heb http://www.fixabike.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; gevonden, maar ik weet nog niet eens zeker of ik daar wel een goede MTB kan huren.

Iemand nog een idee?
Lijkt me wel toch? Aangezien er gewoon op de site staat aangegeven dat je oa een MTB of fatbike kan huren. Voor exact beschikbare modellen is een belletje zo voldoende..
mhr-zip
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 13
Lid geworden op: di 17 mei 2016, 20:26

floris500 schreef:
mhr-zip schreef:Waar kan ik het beste een MTB huren op het eiland, deze zomer?

Ik heb http://www.fixabike.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; gevonden, maar ik weet nog niet eens zeker of ik daar wel een goede MTB kan huren.

Iemand nog een idee?
Lijkt me wel toch? Aangezien er gewoon op de site staat aangegeven dat je oa een MTB of fatbike kan huren. Voor exact beschikbare modellen is een belletje zo voldoende..
Ik kan er ook wel een paar op noemen waar je voor veel geld mountainbikes kan huren die alleen geschikt zijn voor duitsers die op het asfalt blijven.

Het probleem in dat gebied is dat het stikt van de verhuur bedrijven, maar als ik bel of ze daar iets hebben staan met een rockshox voorvork denk ik dat de meeste in lachen uitbarsten.
Gebruikersavatar
CC-Rider
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1463
Lid geworden op: zo 30 oktober 2011, 21:50
Mijn mountainbike: 34-18 of 27.5x4.5

Bij Fixabike niet hoor. Mijn Surly en Kona komen er vandaan, ze weten wel wat leuk spul is. Door de drukte kan het altijd zo zijn dat je een fiets met een gebrek krijgt. Niet iedereen die een fiets terug brengt meld gebreken. Als je in Westerschouwen wil gaan biken is een goede fiets wel belangrijk.
***** Frequent Flyer, ride with a fat smile *****
Elbedwerg
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 27
Lid geworden op: di 8 mei 2012, 09:46

Heb je kasstteele al gebeld die lacht je echt niet uit.Jan is een prima vent.
En hij vraagt niet de hoofdprijs. kom er al een jaar of vijf en nog nooit een vervelende situatie mee gemaakt (en ik ben best een piet pressies )
Gebruikersavatar
floris500
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 975
Lid geworden op: vr 8 maart 2013, 08:39
Mijn mountainbike: Cotic BFe275 | Dartmoor Blackbird | Kona Rove AL

mhr-zip schreef:
floris500 schreef: Lijkt me wel toch? Aangezien er gewoon op de site staat aangegeven dat je oa een MTB of fatbike kan huren. Voor exact beschikbare modellen is een belletje zo voldoende..
Ik kan er ook wel een paar op noemen waar je voor veel geld mountainbikes kan huren die alleen geschikt zijn voor duitsers die op het asfalt blijven.

Het probleem in dat gebied is dat het stikt van de verhuur bedrijven, maar als ik bel of ze daar iets hebben staan met een rockshox voorvork denk ik dat de meeste in lachen uitbarsten.
Die heb je er zeker tussen zitten, maar zoals CC-rider zegt verwacht ik dat daar ook niet. En als je bang bent dat je een mtb krijgt die enkel geschikt is voor het asfalt neem je een fatbike mee :bier: En zoals ik al zei, een belletje geeft je verduidelijking binnen 5 minuten (of ze je nou uitlachen of niet)
mhr-zip
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 13
Lid geworden op: di 17 mei 2016, 20:26

Elbedwerg schreef:Kassteele Tweewielers
Kloosterweg 44
4317NH Noordgouwe
Telefoon: 0111 - 45 31 37

Als ik t goed heb 8 euro voor een dag heb je een ghost lbs pro
Heb ze gebeld.

5 dagen voor 50 euro.
Wordt 29", welke zie ik dan wel.
EL Maroq
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2520
Lid geworden op: vr 22 februari 2013, 21:04
Mijn mountainbike: Salsa Mukluk 3/ Trek Farley 5

+2 voor Fixabikes. Mijn Mukluk komt ervandaan. Bij de verkoop en latere garantieafwikkeling werd ik goed geholpen. Verhuur heb ik geen ervaring mee
bonzaiking
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 629
Lid geworden op: zo 28 februari 2016, 21:49
Mijn mountainbike: gt zaskar/ superior team 29er

vanmiddag rond half 5 2 ambulances bij de baan in westerschouwen iemand met een hartaanval of hartstilstand, hopen dat het allemaal goed is afgelopen.

bij thuiskomst had mijn zoon nog een teek in zn knieholte dus ook nog steeds daar voor uitkijken

verder weer heerlijk gefietst
Mamba
All rounder
All rounder
Berichten: 124
Lid geworden op: di 4 februari 2014, 22:52
Mijn mountainbike: Santa Cruz Tallboy Lt

EL Maroq schreef:+2 voor Fixabikes. Mijn Mukluk komt ervandaan. Bij de verkoop en latere garantieafwikkeling werd ik goed geholpen. Verhuur heb ik geen ervaring mee
Ik heb ook goede ervaring met onderhoud en aanschaf daar, maar er lijkt wel een wat andere wind te waaien. Peter is weg daar, ze zijn SC dealer af en lijken zich meer te richten of verhuur en stadsfietsen.
Plaats reactie