Zeddam...

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
erikvk
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 190
Lid geworden op: di 11 februari 2014, 17:57
Mijn mountainbike: Canyon Exceed CF SLX

Gebruikersavatar
arjanvanwoudenberg
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 562
Lid geworden op: za 11 april 2015, 15:40
Mijn mountainbike: Scott Spark 900 RC Team

Dit is natuurlijk nooit goed te praten. Belachelijk gedrag wat mij betreft. Maar.....hij heeft ingehaald zonder bel?? Doen we dat niet allemaal, ook op de gewone fiets? Wijnbergen kennende zijn daar maar weinig plekken waar de weg / fietspaden zo smal zijn dat een bel noodzakelijk is. Verder druipt het er in het hele artikel wel heel erg vanaf dat het een mountainbiker betreft. De schrijver lijkt hierin nogal ergens op aan te willen sturen...….Ondanks dit blijft het belachelijk dat een simpele inhaal actie uitloopt op een ruzie met daarbij en gewond iemand.
Toch ben ik stiekem wel benieuwd naar de andere kant van dit verhaal.
Wat zal ik zeggen...…..
Gebruikersavatar
erikvk
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 190
Lid geworden op: di 11 februari 2014, 17:57
Mijn mountainbike: Canyon Exceed CF SLX

conclusie van het verhaal is dat je volgens de politie dus moet bellen elke keer als je iemand gaat inhalen, worden we druk ;-) wist niet dat dit verplicht is.
Silvia
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 291
Lid geworden op: za 13 april 2013, 14:19

erikvk schreef:conclusie van het verhaal is dat je volgens de politie dus moet bellen elke keer als je iemand gaat inhalen, worden we druk ;-) wist niet dat dit verplicht is.
En als je dan belt gaan ze vaak al slingerend achterom kijken, daarbij het hele fietspad gebruikend... Goh ja, er komt inderdaad een fietser aan. Wat een verrassing. Geen ruiter te paard of een skeelerer. :evil:
Gebruikersavatar
arjanvanwoudenberg
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 562
Lid geworden op: za 11 april 2015, 15:40
Mijn mountainbike: Scott Spark 900 RC Team

Vanmorgen nog maar s een rondje gemaakt. De lol was er snel af. Op veel plaatsen nu echt te veel los zand. (Logisch natuurlijk). Voorlopig wijk ik wel uit naar de Posbank.
Wat zal ik zeggen...…..
Gforce
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 27
Lid geworden op: do 31 januari 2013, 09:42

Nog ff en mountainbikers staan echt gelijk aan wielrenners
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16046
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Gforce schreef:Nog ff en mountainbikers staan echt gelijk aan wielrenners
Omdat die ook allemaal de Posbank opzoeken?
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
nversteege
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 707
Lid geworden op: di 6 augustus 2013, 23:45

Ik heb gisteren een rondje gefietst. Ik vond het dusdanig mul dat ik denk dat ze er goed aan doen de route ten dele af te sluiten of om te leiden. Het stuk voor de Hettenheuvel (singletrackje voor de klim) is gewoon helemaal aan gort. Bij het laatste stukje naar beneden onstaat al weer een nieuw spoor aan de rechter zijde waardoor het probleem zich alleen verschuift (en je over 3 jaar dáár ook alles kapot hebt). Er zijn nog wel wat stukken die erg zijn maar dit was echt zo kapot dat ik me zorgen maak over dat stuk van de route.
Gforce schreef:Nog ff en mountainbikers staan echt gelijk aan wielrenners
Nou, ik zou (net als in sommige dagen met extreme hoeveelheden regen) willen opperen om juist de racefiets te pakken. Koste wat kost overal blijven fietsen ten alle tijden zorgt er ook voor dat alles naar z'n mallemoer wordt gereden. Zonde van de mooie tracks.
dadionysos
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1394
Lid geworden op: ma 8 februari 2010, 15:10
Contacteer:

Je ziet dat de locals in een keer ook veel vaker buiten het gebied komen net zoals het wild dat doet om eten en drinken elders te zoeken. ;-)
http://www.RideMyMTB.com | Blog | Team RideMyMTB
nversteege
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 707
Lid geworden op: di 6 augustus 2013, 23:45

Haha ja. Op zo'n route als Zeddam komt er dan ook zo goddeloos veel volk over heen dat het ook niet anders kan dat het kapot gaat.
Gebruikersavatar
Bernhardxt
All rounder
All rounder
Berichten: 137
Lid geworden op: wo 31 december 2014, 23:12
Mijn mountainbike: een zwarte...........

Ik ben gisteren nog ff geweest, geen mtber gezien.

In het bos kun je nog steeds super goed fietsen, alleen de route is wat tricky geworden.
DaffyScalpel
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 23
Lid geworden op: wo 23 maart 2016, 21:13
Mijn mountainbike: Cannondale Scalpel Carbon 2

Gewoon de Marathon route fietsen. Ligt er perfect bij!
dadionysos
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1394
Lid geworden op: ma 8 februari 2010, 15:10
Contacteer:

DaffyScalpel schreef:Gewoon de Marathon route fietsen. Ligt er perfect bij!
Dat moet vooral iedereen gaan doen, dan weet je zeker dat hij volgend jaar niet meer georganiseerd gaat worden. :-?
http://www.RideMyMTB.com | Blog | Team RideMyMTB
Tsjibiti
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: ma 19 november 2007, 21:51

Gforce schreef:Nog ff en mountainbikers staan echt gelijk aan wielrenners
IK verbaas me er over dat men zeurt over te veel los zand. Enerzijds lees je hier vaak dat de routes meer uitdagingen zouden moeten hebben en dan is er door het losse zand juist het summum van extra uitdaging en dan is het ook weer niet goed.
Solo fare un giro in bel tempo e a bassa velocità.
RoySmit
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1864
Lid geworden op: do 2 november 2017, 21:27
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 7.0

Tsjibiti schreef:
Gforce schreef:Nog ff en mountainbikers staan echt gelijk aan wielrenners
IK verbaas me er over dat men zeurt over te veel los zand. Enerzijds lees je hier vaak dat de routes meer uitdagingen zouden moeten hebben en dan is er door het losse zand juist het summum van extra uitdaging en dan is het ook weer niet goed.

Los zand is zeker niet het summum voor extra uitdaging.. Is miss jou visie erop en jou mening maar niet de mening van 99% van de mountainbikers...
En extra uitdaging mag zeker maar dan meer uitdaging in de route kwa moeilijkheid,,, Zeker neit dat er meer mul zand moet komen of zo. Echt een lekkere onlogische reactie van je weer...
Plaats reactie