Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1 ... 210, 211, 212, 213, 214
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Appelscha - Diever
BerichtGeplaatst: ma 6 november 2017, 12:11 
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Mijn mountainbike: Trek Fuel - KTM Racecross
In tegenstelling tot bovenstaand bericht was het zaterdag weer eens perfect op blauw en rood. Met twee vrienden gefietst die voor het eerst op een MTB zaten, ze hadden er een perfecte dag bij. Droge ondergrond maar nergens mul, heerlijk. Omdat we blauw op een zeer tam tempo hebben gereden (behalve even vol gas op 'king of the klinkers') had ik gas over voor 2 rondjes rood, aardig wat PR's gereden.

Complimenten ook voor het onderhoud de afgelopen tijd, er is overduidelijk flink gewerkt!

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 8 november 2017, 22:11 
Extreme Biker
Extreme Biker
Mijn mountainbike: Iets van metaal, kunststof en rubber
Vanavond mijn 1e nightride van het seizoen gestart bij de Hoolten Klinte, en vervolgens het wandelpad en daarna via het fietspad onder het tunneltje door en daar begonnen aan de blauwe route. Behalve tussen de paaltjes 65 en 66 (blijft een modderpoel), is het parcours echt hard geworden. Lekker tussen de overstekende konijntjes door kunnen rijden. Rabbits in the headlights. Ik heb er vanavond wel 20 gezien.

Profiel  

BerichtGeplaatst: do 9 november 2017, 21:35 
Extreme Biker
Extreme Biker
Mijn mountainbike: Iets van metaal, kunststof en rubber
Eerder de afgelopen avond vertrokken onder enigszins droge omstandigheden. Bij het tunneltje nam de motregen iets meer toe. Toch doorgereden. Na het passeren van de klinkerweg leek de motregen in combinatie met de wind, meer op de jagende sneeuw, als je achter het stuur van je auto zit. Het zicht werd er nogal door beperkt. I.p.v. linksaf ben ik op de klinkerweg rechtsaf het fietspad op gegaan. Op het open Aekingerzand was de motregen een nog grotere belemmering. Aan het einde van dit fietspad toch nog linksaf geslagen over het betonpad en vervolgens het laatste deel van de blauwe route gefietst. Als je tussen de bomen zit valt het nog wel te doen. Iets vroeger thuis dan verwacht. En veel natter ook.

Op het stuk vanaf het betonpad richting het bezoekerscentrum begon de ondergrond al glibberig te worden. In de duisternis is dit wel iets om op te focussen.

Profiel  

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1 ... 210, 211, 212, 213, 214