mtb route Best

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
John77
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 333
Lid geworden op: zo 17 augustus 2014, 18:08

Dank voor info. :-q
the basic fact is no matter what you do to a turd - polish it, paint it, give it bling - it's still a turd, and there is nothing you can do about that underlying fact.
John77
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 333
Lid geworden op: zo 17 augustus 2014, 18:08

Hij lag er inderdaad erg nat bij, erger dan ik had verwacht. Nog een mooie koprol gemaakt dankzij een volgelopen dubbel tractorspoor in de groene lus. Eerste spoor ging goed, 2e was te diep en daar ging ik :-)
Rood was een stuk beter al was deze her en der ook behoorlijk nat en helaas kapot gereden door crossmotoren. Volgende keer weer terug als het wat langer droog is geweest.
the basic fact is no matter what you do to a turd - polish it, paint it, give it bling - it's still a turd, and there is nothing you can do about that underlying fact.
froggy01
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 158
Lid geworden op: di 29 juni 2010, 19:11

Vandaag flink gewerkt aan het nieuwe baantje, het is met een kleine detour al onderdeel gemaakt van de vaste Best MTB route. Volgende week maken we de 1e lus en lus 2 af en dan hopen we op veel fietsers om in te rijden.
Alvast wat foto's
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
mud mate
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7839
Lid geworden op: do 16 september 2010, 14:44
Mijn mountainbike: Nicolai G1 XL en Nicolai G1 XL EBOXX QLF
Contacteer:

Ziet er goed uit, moeten toch wel wat droppies en een rockgardentje (als je nog een paar meter afdaling hebt) of zo mogelijk zijn....?
Siebje
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 26
Lid geworden op: do 27 maart 2014, 20:07

Goed bezig!
John77
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 333
Lid geworden op: zo 17 augustus 2014, 18:08

Inderdaad goed bezig!
the basic fact is no matter what you do to a turd - polish it, paint it, give it bling - it's still a turd, and there is nothing you can do about that underlying fact.
marcel fsr
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 7
Lid geworden op: di 12 augustus 2014, 20:57
Mijn mountainbike: Specialized Stumpjumper FSR Elite 2014

mooi ligt er straks weer goed bij zie ik wel .
kan ik er weer 3x in de week heen om weer wat conditie op te doen .
Siebje
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 26
Lid geworden op: do 27 maart 2014, 20:07

Gister het nieuwe rondje uitgeprobeerd. Ligt er al prima bij!
Toch wel een leuk rondje aan het worden met al die toevoegingen. Kort maar krachtig!
uncle Cheese
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 200
Lid geworden op: zo 25 januari 2009, 11:04

Nieuwe lus 1a en 1b moeten nog ingereden worden maar zijn nu al leuk, 2a is al lekker ingereden. Samen maken ze van een leuk rondje een nog leuker rondje. Goed bezig mannen :-q . Nu het wat droger is zal ik ook de groene lus weer eens fietsen. Op naar de rockgarden :winkie:
John77
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 333
Lid geworden op: zo 17 augustus 2014, 18:08

https://www.youtube.com/watch?v=GJUl-1sm5ds" onclick="window.open(this.href);return false;

1a was behoorlijk mul her en der maar goed te doen. Leuke uitbreiding in elk geval.
the basic fact is no matter what you do to a turd - polish it, paint it, give it bling - it's still a turd, and there is nothing you can do about that underlying fact.
Condal
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 319
Lid geworden op: wo 27 februari 2013, 00:16

Vandaag lekker in Best gereden. Lag er puik bij.

Een vraag: Op de groene route kom je 3X een zwarte route tegen. Eerste na een kwart, halverwege en op het einde.
Waar gaan deze respectievelijk heen, St Oedenrode en.......?
Gebruikersavatar
mud mate
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7839
Lid geworden op: do 16 september 2010, 14:44
Mijn mountainbike: Nicolai G1 XL en Nicolai G1 XL EBOXX QLF
Contacteer:

Vandaag ook geweest sinds een hele lange tijd.
De nieuwe stukken zijn echt een meerwaarde, ook alle extra jumpies.
Alleen de rockgarden, tja leuk verzonnen, maar moet daar niet iets van een uitdaging in zitten....?

Het nieuwe stuk heeft mooie bochten en een lekkere flow. :-q
uncle Cheese
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 200
Lid geworden op: zo 25 januari 2009, 11:04

Condal schreef:Vandaag lekker in Best gereden. Lag er puik bij.

Een vraag: Op de groene route kom je 3X een zwarte route tegen. Eerste na een kwart, halverwege en op het einde.
Waar gaan deze respectievelijk heen, St Oedenrode en.......?
Liempde en Oirschot.

Ik heb de rockgarden nog niet gevonden. Begrijp ik het goed dat het of die leuke afdaling (los zand en op het einde haaks rechts af) is, of de rockgarden ???
John77
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 333
Lid geworden op: zo 17 augustus 2014, 18:08

Ik zoek die rockgarden nog steeds. Kan iemand hem op Google earth een beetje pinpointen?
the basic fact is no matter what you do to a turd - polish it, paint it, give it bling - it's still a turd, and there is nothing you can do about that underlying fact.
Siebje
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 26
Lid geworden op: do 27 maart 2014, 20:07

Als je bij de joemann in de buurt de afdaling doet, moet je goed naar links kijken dan zie je hem liggen. Je moet dan net voor dat je de afdaling in gaat het paadje links van de reguliere route nemen en dan direct eerste rechts naar beneden. Is maar 5 meter, maar is wel lachuh.
Plaats reactie