Sleenerzand topic.

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Bonanza
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1389
Lid geworden op: za 23 juni 2012, 21:18
Mijn mountainbike: Niner Air 9 RDO, Kona Hei Hei CR Race
Contacteer:

2 Juli gaan we weer wat onderhoud plegen, de weergoden zijn de route niet goed gezind :(

Mocht je in de ochtend tijd en zin hebben om eens te helpen, laat het weten!
Mark-ering
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 409
Lid geworden op: ma 30 september 2013, 12:53
Mijn mountainbike: Camber comp

Lange tijd geleden hier wezen rijden, maar erg leuke rout is het toch. Track lag er heerlijk bij
One life, ride it!
Gebruikersavatar
Bonanza
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1389
Lid geworden op: za 23 juni 2012, 21:18
Mijn mountainbike: Niner Air 9 RDO, Kona Hei Hei CR Race
Contacteer:

Het mag nu wel even lange tijd droog zijn. Zal de route fijn vinden
niels.o
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1602
Lid geworden op: di 30 september 2014, 13:13
Mijn mountainbike: GHOST tacana 5

Bonanza schreef:Het mag nu wel even lange tijd droog zijn. Zal de route fijn vinden
Zoals alle routes hier in drenthe :wink:
Hanspr
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 30
Lid geworden op: do 8 november 2012, 20:32

Het northshore-parkoers naast de vaste route is (tijdelijk) afgesloten. Er zal eerst overleg en groot onderhoud gepleegd moeten worden om iedereen er weer veilig en verantwoord over te laten rijden. De houten bouwwerken hebben helaas geen eeuwig leven (houtrot).
niels.o
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1602
Lid geworden op: di 30 september 2014, 13:13
Mijn mountainbike: GHOST tacana 5

Hanspr schreef:Het northshore-parkoers naast de vaste route is (tijdelijk) afgesloten. Er zal eerst overleg en groot onderhoud gepleegd moeten worden om iedereen er weer veilig en verantwoord over te laten rijden. De houten bouwwerken hebben helaas geen eeuwig leven (houtrot).
Jammer.. maar juiste beslissing :-q

Misschien meer northshore in de route? Want velen die ik spreek en er wel eens. Komen zeggen allemaal aal: ooh waar zit die dan?
Gebruikersavatar
Fries74
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1077
Lid geworden op: zo 16 augustus 2009, 16:52
Mijn mountainbike: Orbea Oiz 29 m10
Contacteer:

Ja dat is jammer, maar het blijft hout. Misschien idd wat Northshore gemengt door de route waar je dan kan kiezen. Blijft een mooie route Sleen
Gebruikersavatar
Bonanza
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1389
Lid geworden op: za 23 juni 2012, 21:18
Mijn mountainbike: Niner Air 9 RDO, Kona Hei Hei CR Race
Contacteer:

Er wordt druk nagedacht en we gaan ook in overleg met SBB om te zien wat mogelijk is en mag. Meer nieuws volgt zsm :)
Gebruikersavatar
Luc151
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1045
Lid geworden op: do 9 mei 2013, 09:45
Mijn mountainbike: onbelangrijk

Hanspr schreef:Het northshore-parkoers naast de vaste route is (tijdelijk) afgesloten. Er zal eerst overleg en groot onderhoud gepleegd moeten worden om iedereen er weer veilig en verantwoord over te laten rijden. De houten bouwwerken hebben helaas geen eeuwig leven (houtrot).
week of 3-4 geleden ben ik er nog everheen gekomen, is mij eigenlijk niets bijzonders opgevallen. meestal stop ik eerst even en kijk hoe de boel er bij staat, soms liggen er wat takken op, die gooi ik er dan vanaf. vervolgens doe ik dan 3-4 rondjes.
gisteravond stond ik voor wat afzetlinten, heb het er maar niet op gewaagd.
by the way, de letters op het bord laten los, binnenkort is de text niet meer leesbaar.
Frankievenge
All rounder
All rounder
Berichten: 51
Lid geworden op: do 11 augustus 2016, 08:16
Mijn mountainbike: Cannondale Scalpel SI

Morgen voor het eerst Sleen rijden.... in mijn eentje, ben erg benieuwd na alle positieve berichten.
Gas op de lollie

Cannondale Scalpel SI Sram Eagle
Cannondale Systemsix Dura ace.
Frankievenge
All rounder
All rounder
Berichten: 51
Lid geworden op: do 11 augustus 2016, 08:16
Mijn mountainbike: Cannondale Scalpel SI

Wat allemachtig gaaf om te fietsen!! Erg fijne route, en perfect onderhouden. :-q
Gas op de lollie

Cannondale Scalpel SI Sram Eagle
Cannondale Systemsix Dura ace.
Thunder Bart
All rounder
All rounder
Berichten: 95
Lid geworden op: zo 16 augustus 2015, 14:49

@Frankievenge: Je fietste niet toevallig op een specialized epic?

Ik heb gisteren ook nog anderhalf rondje gedaan, route lag er heel goed bij, op een paar plekken zelfs een beetje te mul, maar daar moeten we nog maar van genieten zolang als het duurt.
Starling MurMur - Kona Honzo ST - Planet-X Tempest - Rose the Bruce

Rider and Photographer for mtboffcamber | www.mtboffcamber.nl
Frankievenge
All rounder
All rounder
Berichten: 51
Lid geworden op: do 11 augustus 2016, 08:16
Mijn mountainbike: Cannondale Scalpel SI

Thunder Bart schreef:@Frankievenge: Je fietste niet toevallig op een specialized epic?

Ik heb gisteren ook nog anderhalf rondje gedaan, route lag er heel goed bij, op een paar plekken zelfs een beetje te mul, maar daar moeten we nog maar van genieten zolang als het duurt.

Ik fiets idd op een Epic, en mocht met iemand meerijden uit Zuidwolde!!

:-q
Gas op de lollie

Cannondale Scalpel SI Sram Eagle
Cannondale Systemsix Dura ace.
RubbereMTBRobbie
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 446
Lid geworden op: zo 12 juni 2016, 10:42

Gisteren de route Sleen gereden, tsja was niet echt onder de indruk van de "uitdagingen" van de route , enig hoogtepunt voor mij en de misses was het laatste stukje , beetje klimmen en dalen , wel mooi dat er een wat "schans'jes en bruggetjes" zijn gemaakt en de "oversteekjes" over de afwateringsgeulen , hulde aan de bouwers , maar de lange rechte stukken zijn niet mijn ding..., dat is ook 1 van de redenen dat ik niet de route hoog heb staan .
Het was natuurlijk kletsnat en regende flink, hoofdzakelijk door water gereden .....

Maar ieder zijn ding en uitdaging , igg was de bewegwijzering en onderhoud goed uitgevoerd ! :-q
Do Stupid Things ......Faster
Voor haar:YT Jeffsy Comp 2 ,female touch *Dochter:Cube Acess WLS Race
*Voor mij:Trek Fuel EX9
Gebruikersavatar
Bonanza
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1389
Lid geworden op: za 23 juni 2012, 21:18
Mijn mountainbike: Niner Air 9 RDO, Kona Hei Hei CR Race
Contacteer:

Vandaag is er weer wat onderhoud gedaan. Meest opvallende is dat we een doorsteek gemaakt hebben om zo twee stukken die na regen zeer lang nat en modderig te omzeilen.
Plaats reactie