Sleenerzand topic.

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
twijg
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 342
Lid geworden op: wo 8 januari 2014, 11:18
Mijn mountainbike: Trek Slash Project One

De route lag er werkelijk perfect bij, optimale omstandigheden met supergrip. Wat blijft dit een leuke route om te rijden, northshore was ook weer leuk om te doen! Bushbikers, keep up the good work!
Ride it like you stole it!
Gebruikersavatar
Bonanza
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1390
Lid geworden op: za 23 juni 2012, 21:18
Mijn mountainbike: Niner Air 9 RDO, Kona Hei Hei CR Race
Contacteer:

twijg schreef:De route lag er werkelijk perfect bij, optimale omstandigheden met supergrip. Wat blijft dit een leuke route om te rijden, northshore was ook weer leuk om te doen! Bushbikers, keep up the good work!
Heb je de route ook al ge-liked op Facebook? Zo blijf je ook op de hoogte van alle ontwikkelingen :-q
Gebruikersavatar
twijg
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 342
Lid geworden op: wo 8 januari 2014, 11:18
Mijn mountainbike: Trek Slash Project One

Bonanza schreef:
twijg schreef:De route lag er werkelijk perfect bij, optimale omstandigheden met supergrip. Wat blijft dit een leuke route om te rijden, northshore was ook weer leuk om te doen! Bushbikers, keep up the good work!
Heb je de route ook al ge-liked op Facebook? Zo blijf je ook op de hoogte van alle ontwikkelingen :-q
:-q
Ride it like you stole it!
BlackBurn
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 182
Lid geworden op: di 6 augustus 2013, 20:23
Mijn mountainbike: Specialized Epic Comp 2021 incl. dropper
Contacteer:

Ik ga waarschijnlijk van de week eens deze route proberen (zit op de huttenheugte), maar is de route nog te combineren met iets anders om wat meer km'ers te maken?
Gebruikersavatar
Bonanza
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1390
Lid geworden op: za 23 juni 2012, 21:18
Mijn mountainbike: Niner Air 9 RDO, Kona Hei Hei CR Race
Contacteer:

Je kan de route van Exloo er bij pakken of die van Gieten. Persoonlijk zou ik voor Gieten gaan
niels.o
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1602
Lid geworden op: di 30 september 2014, 13:13
Mijn mountainbike: GHOST tacana 5

Bonanza schreef:Je kan de route van Exloo er bij pakken of die van Gieten. Persoonlijk zou ik voor Gieten gaan
Of beiden :winkie:
Gebruikersavatar
Bonanza
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1390
Lid geworden op: za 23 juni 2012, 21:18
Mijn mountainbike: Niner Air 9 RDO, Kona Hei Hei CR Race
Contacteer:

Zaterdagochtend 30 april gaan we weer met een klein groepje BushBikers wat onderhoud plegen. Ditmaal gaan we ons hoofdzakelijk bezig houden met de singletrack met de vele droge slootjes, daar waar je om het vennetje heen gaat om daarna rechtsaf de track op te gaan.

Deze track loopt niet lekker meer en dat kan natuurlijk niet :tong
Tijntje
All rounder
All rounder
Berichten: 141
Lid geworden op: do 3 september 2009, 17:50

Komend weekend op aelderholt van landal. Is de route een beetje makkelijk op te pakken vanaf t park??
Gebruikersavatar
Bonanza
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1390
Lid geworden op: za 23 juni 2012, 21:18
Mijn mountainbike: Niner Air 9 RDO, Kona Hei Hei CR Race
Contacteer:

De route ligt aardig in de buurt, je moet naar Zweeloo fietsen en dan richting Noordsleen. Je kunt tussen Zweeloo en Noord-Sleen naar links (doodlopend voor auto's, uitgezonderd fietsers) richting Schoonoord. Je gaat dan onder de N381 door. Daarna ga je links en dan zit je al op de route :-q
Gebruikersavatar
Luc151
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1045
Lid geworden op: do 9 mei 2013, 09:45
Mijn mountainbike: onbelangrijk

Tijntje schreef:Komend weekend op aelderholt van landal. Is de route een beetje makkelijk op te pakken vanaf t park??
Pak de north shore ook mee, dit is zeker de moeite waard. Er zijn verschillende mogelijkheden om een paar rondjes te doen. Je doet de bouwers er zeker een plezier mee.
Gebruikersavatar
Bonanza
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1390
Lid geworden op: za 23 juni 2012, 21:18
Mijn mountainbike: Niner Air 9 RDO, Kona Hei Hei CR Race
Contacteer:

Afbeelding
Gebruikersavatar
Bonanza
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1390
Lid geworden op: za 23 juni 2012, 21:18
Mijn mountainbike: Niner Air 9 RDO, Kona Hei Hei CR Race
Contacteer:

Luc151 schreef:
Tijntje schreef:Komend weekend op aelderholt van landal. Is de route een beetje makkelijk op te pakken vanaf t park??
Pak de north shore ook mee, dit is zeker de moeite waard. Er zijn verschillende mogelijkheden om een paar rondjes te doen. Je doet de bouwers er zeker een plezier mee.
Dat is een ding dat zeker is. Na de kinderkopjes ga je rechts en na een +/- 100 ga je niet weer rechts, maar rechtdoor. Staat ook wel gewoon aangegeven. Veel plezier en ervaringen mogen gedeeld worden.
Tijntje
All rounder
All rounder
Berichten: 141
Lid geworden op: do 3 september 2009, 17:50

Toppie thanks
Thunder Bart
All rounder
All rounder
Berichten: 95
Lid geworden op: zo 16 augustus 2015, 14:49

Gisteren de route gereden, en hij lag er nog altijd goed bij. Toch goed om te zien dat er zoveel aandacht aan de route wordt besteed. Ik ben er de afgelopen maand 3x geweest en elke keer was er weer onderhoud gepleegd op bepaalde trajecten :-q Het was gisteren alleen wel opletten, er waren weer erg veel paarden en huifkarren in het bos, het begint blijkbaar toch echt zomer te worden 8)
Starling MurMur - Kona Honzo ST - Planet-X Tempest - Rose the Bruce

Rider and Photographer for mtboffcamber | www.mtboffcamber.nl
veentje
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 204
Lid geworden op: ma 7 februari 2011, 17:34
Mijn mountainbike: Canyon lux 8 / Grail CF 8

Afgelopen weekend ook Sleen gedaan met een paar rondjes North Shore. Route lag er mooi bij!
Plaats reactie