Routes Rijk van Nijmegen

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
de lachende derde
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 763
Lid geworden op: ma 30 april 2012, 13:40
Mijn mountainbike: SC Nomad V4

suravida schreef:Klinkt als het gebied boven het zweefvliegveld van Malden. Had die holle weg een fietspad?
Nu moet ik even heel hard nadenken maar het staat me bij dat er een fietspad in de buurt lag, stukje hoger dan de route. Die holle weg of kuil zelf had geen (iig niet verhard) pad.
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16046
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

de lachende derde schreef:
suravida schreef:Klinkt als het gebied boven het zweefvliegveld van Malden. Had die holle weg een fietspad?
Nu moet ik even heel hard nadenken maar het staat me bij dat er een fietspad in de buurt lag, stukje hoger dan de route. Die holle weg of kuil zelf had geen (iig niet verhard) pad.
Nu zou ik je avatar wijzigen in Sessions. Die kon zich ook van alles niet meer goed herinneren... :lol:
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Gebruikersavatar
Johnny Hoogmoed
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 427
Lid geworden op: do 14 augustus 2014, 08:30

Dat klinkt als het stukje (buiten de route) iets ten oosten van de kruising tussen de Bisseltsebaan en de spoorkuil. Als je het bruggetje over de spoorkuil kruist en de route volgt kun je in de lange bocht die naar rechts afbuigt (50m na het bruggetje) linksaf - ik geloof de 2e links in die bocht. Als je dat pad volgt duik je een paar honderd meter verder een behoorlijke kuil in (meter of 5 diep).
Laatst gewijzigd door Johnny Hoogmoed op vr 17 november 2017, 22:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Roads? Where we're going, we don't need roads.
Gebruikersavatar
de lachende derde
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 763
Lid geworden op: ma 30 april 2012, 13:40
Mijn mountainbike: SC Nomad V4

Lars TB schreef:
Nu zou ik je avatar wijzigen in Sessions. Die kon zich ook van alles niet meer goed herinneren... :lol:
Ja zeg, als je praktisch ieder weekend singletracks rijdt gaat het op een gegeven moment allemaal een beetje door elkaar lopen. Ik vind het mezelf kennende al heel wat dat ik nog weet dat dat in de buurt van Groesbeek ligt.
Gebruikersavatar
Johnny Hoogmoed
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 427
Lid geworden op: do 14 augustus 2014, 08:30

Hier ergens:

https://goo.gl/maps/dFo9U6yrQRm" onclick="window.open(this.href);return false;

:)
Laatst gewijzigd door Johnny Hoogmoed op vr 17 november 2017, 22:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Roads? Where we're going, we don't need roads.
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16046
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

de lachende derde schreef:
Lars TB schreef:
Nu zou ik je avatar wijzigen in Sessions. Die kon zich ook van alles niet meer goed herinneren... :lol:
Ja zeg, als je praktisch ieder weekend singletracks rijdt gaat het op een gegeven moment allemaal een beetje door elkaar lopen. Ik vind het mezelf kennende al heel wat dat ik nog weet dat dat in de buurt van Groesbeek ligt.
:lol: :-q
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Gebruikersavatar
de lachende derde
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 763
Lid geworden op: ma 30 april 2012, 13:40
Mijn mountainbike: SC Nomad V4

Johnny Hoogmoed schreef:Dat klinkt als het stukje (buiten de route) iets ten oosten van de kruising tussen de Bisseltsebaan en de spoorkuil. Als je het bruggetje over de spoorkuil kruist en de route volgt kun je in de lange bocht die naar rechts afbuigt (50m na het bruggetje) linksaf - ik geloof de 2e links in die bocht. Als je dat pad volgt duik je een paar honderd meter verder een behoorlijke kuil in (meter of 5 diep).
Dat klinkt ook bepaald niet verkeerd maar ik weet zeker dat het op de officiële route lag omdat ik hem eerst spookgereden had totdat ik routepaaltjes tegenkwam..

Denk dat ik maar een keer heel die routes ga rijden en bij die stukken waar jij en Suravida het over hebben wat extra rond ga neuzen.
Gebruikersavatar
Johnny Hoogmoed
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 427
Lid geworden op: do 14 augustus 2014, 08:30

Neusze! :-q
Roads? Where we're going, we don't need roads.
kenwel
All rounder
All rounder
Berichten: 101
Lid geworden op: za 23 augustus 2014, 09:45
Mijn mountainbike: Specialized Epic 2023 en Merida Big Nine Xt-edition 2014

Hoe ligt de route erbij na de regen van de afgelopen week? Ik wilde dit weekend weer eens gaan rijden daar.
Gebruikersavatar
Merijn.
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 576
Lid geworden op: do 16 juni 2016, 16:00
Mijn mountainbike: staat in de kelder

Wat neerslag betreft is dit wel een handig overzicht: Neerslagkaart Nijmegen/Groesbeek - 7 dagen
Lijkt relatief weinig neerslag te zijn geweest, maar ik verwacht nog wel wat natte stukken aangezien het over t algemeen niet heel hard droogt daar.
Wout024
All rounder
All rounder
Berichten: 80
Lid geworden op: do 5 oktober 2017, 19:54

Vanochtend rood en stukje groen gedaan. Vond het tegenvallen met de modder. Had gedacht (gehoopt...) dat het veel droger zou zijn, gezien ook de vriesnacht.
Gebruikersavatar
Merijn.
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 576
Lid geworden op: do 16 juni 2016, 16:00
Mijn mountainbike: staat in de kelder

Jep, had ook beter gehoopt / verwacht. Vanmiddag even tussen traumapad en zweefvliegveld gereden, maar veel diepe sporen en modder... Had het na een uurtje wel weer gezien.
Als je dan paar keer op UHR bent geweest zie je pas wat (weinig/geen) onderhoud met een route doet.. :(
kenwel
All rounder
All rounder
Berichten: 101
Lid geworden op: za 23 augustus 2014, 09:45
Mijn mountainbike: Specialized Epic 2023 en Merida Big Nine Xt-edition 2014

Gisteren de rode lus gereden op veel plaatsen was het toch modderig. Verder was het goed te doen in de kou en met de mist.
shit
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 493
Lid geworden op: za 9 mei 2015, 19:55
Mijn mountainbike: Scott spark

iemand nog weggeweest van het weekend
shit
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 493
Lid geworden op: za 9 mei 2015, 19:55
Mijn mountainbike: Scott spark

de route zal er niet zo best bijliggen nu naar al die regen.
Plaats reactie