Mooiste MTB route omgeving Eindhoven

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
VintigeBiker
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 294
Lid geworden op: ma 19 augustus 2019, 11:25
Mijn mountainbike: Votec VX fully 29er deore xt

Omgeving Eindhoven heeft een hoop parcours liggen en ik heb de gelegenheid om daar 2 dagen te mogen spelen.

Welke routes kunnen jullie aanraden met lekkere klimmen en rond de 40 km( 2x20).

Ben benieuwd naar jullie ervaringen...
Peelrijder
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: zo 8 mei 2022, 10:06

Best Rood
Helmond
Milheeze

Wel allemaal iets korter maar 4 x helmond is ook 40km dan ben je wel even klaar denk ik :D

Klimmen hebben we niet echt, dan moet je naar de Gulberg gaan.

Als een stukje rijdt vanaf EHV kom je in Horst uit, die is en heel leuk en die heeft enige 'hoogtemeters'.
'Some even say, riding cross country is the best form of klunking, away from the cops, the cars and the concrete'
Yeee-ti!
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 207
Lid geworden op: vr 28 mei 2010, 20:41
Mijn mountainbike: '93 Yeti Pro FRO, 94' Yeti ARC AS LT, '94 Dean Ti, '09 Yeti ARC, '22 Canyon Lux World Cup CF7

Waalre, vanaf de High Tech Campus, Mierlo en Nuenen (met de Gulberg!) vond ik altijd nog wel de moeite waard om te rijden.
Peelrijder
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: zo 8 mei 2022, 10:06

Op welke dagen ben je daar trouwens? Ik kan je nog wel wat stukjes buiten de routes laten zien die de moeite zijn :bier:
'Some even say, riding cross country is the best form of klunking, away from the cops, the cars and the concrete'
VintigeBiker
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 294
Lid geworden op: ma 19 augustus 2019, 11:25
Mijn mountainbike: Votec VX fully 29er deore xt

Bedankt voor jullie input,ik ga me verdiepen in de aangeboden parcours :)
Laatst gewijzigd door VintigeBiker op di 27 september 2022, 17:42, 1 keer totaal gewijzigd.
VintigeBiker
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 294
Lid geworden op: ma 19 augustus 2019, 11:25
Mijn mountainbike: Votec VX fully 29er deore xt

Peelrijder schreef: ma 26 september 2022, 21:07 Op welke dagen ben je daar trouwens? Ik kan je nog wel wat stukjes buiten de routes laten zien die de moeite zijn :bier:
Bedankt voor het aanbod maar plannen gaat wat lastig worden,moet ook nog wat andere dingen doen daar :)
Plaats reactie