Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1 ... 294, 295, 296, 297, 298, 299, 300  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo 22 oktober 2017, 10:58 
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Ergens in het voorjaar werden mijn fietsmaatjes en ik op de track eens tegen gehouden door een vrijwilliger van SB. Moesten het vignet tonen en kregen de vraag om mee te werken aan een enquete omdat men wou weten wat de wensen van diverse gebruikersgroepen in het bos waren. Grappig, want ik meen me te herinneren dat wij (allen geschoold in het opstellen en uitvoeren van onderzoek) de vragen en manier waarop deze gesteld werden nogal sturend en met ondertoon vonden. Zo had een van de vragen de strekking of wij vonden dat we de natuur met onze activiteit kapot maakten en wat we ervan vonden dat we het kapot maakten (dit was dus niet de letterlijke vraagstelling..maar de strekking heb ik onthouden omdat ik niet vond dat we de natuur kapot maakten en dus ook geen mening hadden over ons kapotmaken). Interviewende dame had zeker een andere mening hierover..want we raakten in een lichte en vriendelijke discussie (mijn stelling: als er mooie, uitdagende en redelijk droge paden beschikbaar blijven zoals deze er nu liggen -liefst hier en daar wat aangepast waar er veel plassen liggen- zullen er weinig mensen zijn die ander paden opzoeken en zal er dus ook niets gesloopt worden door ons...). Ben benieuwd wat de andere gebruikersgroepen in het interview benoemd hebben.

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo 22 oktober 2017, 11:22 
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Mijn mountainbike: Grand Canyon 29er
Waren het geen vrijwilligers van Natuurmonumenten?

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 23 oktober 2017, 00:07 
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Eh ja, zou ook kunnen. Dame had in ieder geval soort van een uniform aan (natuurkleurtje dus we hadden haar niet gelijk door)

Profiel  

BerichtGeplaatst: di 24 oktober 2017, 09:54 
All rounder
All rounder
Wat zou het jammer zijn als de Zuidlus zou verdwijnen. Daarvoor rij ik juist vanuit Apeldoorn door het bos richting de Posbank.

Ik heb daar op dat stuk altijd het gevoel alsof ik in het buitenland ben. Zou echt een gemis zijn. Tenzij er weer een heel mooi en uitdagend stuk voor in de plaats zou komen.

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 25 oktober 2017, 21:11 
Pro Biker
Pro Biker
Mijn mountainbike: Staat op hoge pootjes
Er is een enquête van Natuurmonumenten over de posbankroute die ingvuld kan worden: https://nl.surveymonkey.com/r/QR9L8V5

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 25 oktober 2017, 21:37 
Pro Biker
Pro Biker
Gedaan :-D :-q

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 25 oktober 2017, 22:02 
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Mijn mountainbike: YT Jeffsy
Ook ingevuld. Maar ik zou graag iets meer toelichting her en der kunnen geven.

Momenteel heb ik bijvoorbeeld namelijk nul interesse in een landelijk vignet. Dat is niet omdat ik het een slecht idee vind (juist niet!), maar omdat ik liever de clubs stimuleer die daadwerkelijk iets aan de routes doen. Nu heb ik niet het idee dat een landelijk verdeelsleutel de juiste partijen zal ondersteunen.

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 25 oktober 2017, 22:13 
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Mijn mountainbike: Specialized Camber 26" 2k11 Tuned en S-Works Cactus
Ik heb hem ook even ingevuld.
Ik weet niet waarom ze deze enquete hebben gemaakt, maar het lijkt me iig een stap in de (goede) richting.

Profiel  

BerichtGeplaatst: do 26 oktober 2017, 08:22 
All rounder
All rounder
Mijn mountainbike: 11ANTS ANTelope
Ook ingevuld, maar ruimte voor een toelichting was bij een aantal punten prettig geweest.

Profiel   WWW

BerichtGeplaatst: do 26 oktober 2017, 10:06 
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Mijn mountainbike: Cube Reaction RX 2010
Qua vragen lijkt het alsof NN een externe expert heeft ingehuurd, die verstand heeft van recente ontwikkelingen in mtb-land.

Profiel  

BerichtGeplaatst: do 26 oktober 2017, 10:45 
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Ook ingevuld en heb als belangrijkste punt ingevuld dat ik een route wil over brede bestaande paden waar ze niets aan hoeven te doen. Ken er heel wat die daar hetzelfde over denken maar hier op dit forum nooit komen. Ga die stimuleren vooral ook deze enquete in te vullen.

Profiel  

BerichtGeplaatst: do 26 oktober 2017, 10:51 
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Mijn mountainbike: YT Jeffsy
Tsjibiti schreef:
Ook ingevuld en heb als belangrijkste punt ingevuld dat ik een route wil over brede bestaande paden waar ze niets aan hoeven te doen.

Volgens mij noemen we dat fietspaden :bier: Die betonnen platen zijn onderhoudsvrij :winkie:

Geen onderhoud is een utopie als we het over een route over onverharde paden hebben. Tenminste als je niet tot de assen door de modder wilt in Nederland :roll:

Profiel  

BerichtGeplaatst: do 26 oktober 2017, 15:03 
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Mijn mountainbike: Specialized Camber 26" 2k11 Tuned en S-Works Cactus
Zelfs fietspaden hebben onderhoud nodig kijk maar naar Schoorl waar alles met betonplaten vervangen wordt.

Profiel  

BerichtGeplaatst: do 26 oktober 2017, 15:28 
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Tsjibiti schreef:
Ook ingevuld en heb als belangrijkste punt ingevuld dat ik een route wil over brede bestaande paden waar ze niets aan hoeven te doen. Ken er heel wat die daar hetzelfde over denken maar hier op dit forum nooit komen. Ga die stimuleren vooral ook deze enquete in te vullen.

Dat nemen ze dan ter kennisgeving aan.

Ze willen de bikers van de rest scheiden, dus over bestaande paden gaat het nieuwe parcours sowieso niet lopen. Maar het zou gunstig zijn dat zoveel mogelijk bikers de enquête invullen, dat toont dat er behoefte is! Dus zet inderdaad zoveel mogelijk mensen aan die in te vullen. Dank!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"

Profiel  

BerichtGeplaatst: do 26 oktober 2017, 15:58 
Pro Biker
Pro Biker
:-q

Profiel  

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1 ... 294, 295, 296, 297, 298, 299, 300  Volgende