Route Posbank / Rheden

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
PFW
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 946
Lid geworden op: di 23 november 2004, 10:43
Mijn mountainbike: Trek Superfly 9
Contacteer:

Dat ziet er al wat beter ingereden uit als mijn mislukte filmpoging van ruim een maand geleden. Zo te zien ook al minder gehobbel?
remco1b
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 301
Lid geworden op: di 19 augustus 2014, 09:22
Mijn mountainbike: Cannondale Scalpel

PFW schreef: zo 20 januari 2019, 10:17 Dat ziet er al wat beter ingereden uit als mijn mislukte filmpoging van ruim een maand geleden. Zo te zien ook al minder gehobbel?
Zeker ook doordat het bevroren was ging liep het best redelijk
Wanneer je beter wordt doet het niet minder pijn. Je gaat alleen harder.
Cannondale Scalpel
http://www.strava.com/athletes/1001097
ltqalias
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 261
Lid geworden op: za 31 december 2011, 15:55

Grappig om te zien, thanks voor het delen!
Kraantje moet nog komen na de vorst.

edit, ik zie een auto op het laatste stuk van je film, we waren er dus nog aan het werk ;-)
Rayb81
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5568
Lid geworden op: di 7 januari 2014, 00:11
Mijn mountainbike: Specialized Camber 26" 2k11 - Crave 2k14

Ik zag op Facebook een bericht langskomen van MTBClinic dat hun een overzichtskaart van de nieuwe route in hun zaak hebben hangen.
Betreft dat de volledige route incl toekomstige lusjes etc?
Ik ben niet in de mogelijkheid om even langs te rijden, dus als het kaartje hier ook gepost kan worden of via PM gestuurd kan worden, graag :-q
ltqalias
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 261
Lid geworden op: za 31 december 2011, 15:55

Jij bent ook niet nieuwsgierig... :D Maar kaartje zonder tekst & uitleg roept vragen op omdat je onvoldoende kunt inzoomen en herkennen waar de groene basis lus en rode lussen precies lopen. Net als de afbeeldingen in de vergunning is dat nog onduidelijk te interpreteren. Rode lussen zijn bovendien concept. We hebben daarom een inloopavond bij Goossens tweewielers georganiseerd om ze live toe te lichten. Dat doen we binnenkort ook bij Last Gear voor de leden -- Als we daarna betere plaatjes krijgen dan komen ze wel online :-q
ltqalias
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 261
Lid geworden op: za 31 december 2011, 15:55

Blij met een kritische update van Velozine :-q

https://www.velozine.nl/2019/01/27/eind ... n-de-maak/
Rayb81
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5568
Lid geworden op: di 7 januari 2014, 00:11
Mijn mountainbike: Specialized Camber 26" 2k11 - Crave 2k14

Mooi duidelijk artikel.
Een hele operatie nog.
Rayb81
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5568
Lid geworden op: di 7 januari 2014, 00:11
Mijn mountainbike: Specialized Camber 26" 2k11 - Crave 2k14

Wel jammer dat er een fiks aantal kms verloren gaat, maar misschien is e.e.a. Nog uit te breiden met paden die voor fietsers ook toegankelijk zijn.
ltqalias
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 261
Lid geworden op: za 31 december 2011, 15:55

We zijn gestart, hebben een goed dialoog en een fantastisch uitgangspunt, over een jaar ziet de wereld er weer anders uit.. :bier:
Gebruikersavatar
bouwpakket
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6112
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 21:58
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4, Ripmo V2, Ragley TD:1 SS, Breezer Inversion

ltqalias schreef: zo 27 januari 2019, 18:48 We zijn gestart, hebben een goed dialoog en een fantastisch uitgangspunt, over een jaar ziet de wereld er weer anders uit.. :bier:
Mooi werk :-q

Ben erg benieuwd hoe het uit gaat pakken
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5756
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

Ik ben nog steeds positief over dit project. Hoeft inderdaad geen UHR kopie te zijn, want dan biedt het weinig toegevoegde waarde.
Alleen onderstaand plaatje in hogere resolutie zou welkom zijn, want nu te veel een zoekplaatje en dat was de huidige route met paaltjes uit het jaar nul ook een beetje. :wink:
Afbeelding
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
funride
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2393
Lid geworden op: di 26 juli 2011, 08:39
Mijn mountainbike: ALTEC ACCRUE

ltqalias schreef: zo 27 januari 2019, 18:14 Blij met een kritische update van Velozine :-q

https://www.velozine.nl/2019/01/27/eind ... n-de-maak/
Goed bezig :-q
ik hoop dat het in één keer lukt maar er is niks mis met een beetje zoeken en fine-tunen op het moment dat de route er in ligt.
Erg blij dat er nier voor de UHR methode is gekozen, zo komt er langzaam weer wat diversiteit in mountainbike routes in Nederland.

Utrechtste Heuvelrug en Sallandse heuvelrug mooie flowtrails (nieuwe Ermelo ook?)
Ede ook flowtrails versie 2.1 (Ben er nog niet zal geweest maar van horen zeggen)
En dan straks Posbank, St Pietseberg en Schoorl al meer technische "natural" routes.

Ik kijk er naar uit om in het voorjaar op de nieuwe Posbank route te mogen rijden.
https://www.britishcycling.org.uk/searc ... g-System-0" onclick="window.open(this.href);return false;
Rayb81
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5568
Lid geworden op: di 7 januari 2014, 00:11
Mijn mountainbike: Specialized Camber 26" 2k11 - Crave 2k14

Fred (mtb-sport) schreef: zo 27 januari 2019, 20:01 Ik ben nog steeds positief over dit project. Hoeft inderdaad geen UHR kopie te zijn, want dan biedt het weinig toegevoegde waarde.
Alleen onderstaand plaatje in hogere resolutie zou welkom zijn, want nu te veel een zoekplaatje en dat was de huidige route met paaltjes uit het jaar nul ook een beetje. :wink:
Afbeelding
Als dit het kaartje is waar ik op doelde, dan vind ik deze best wel duidelijk.
Kan alles wel herkennen eigenlijk :-q
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5756
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

Rayb81 schreef: ma 28 januari 2019, 01:23Als dit het kaartje is waar ik op doelde, dan vind ik deze best wel duidelijk.
Kan alles wel herkennen eigenlijk :-q
Niet in detail, maar kan ook liggen aan de leeftijd. Zicht wordt dan minder........
Maar ik ben positief gestemd mbt wat er gaat komen, hoop er in het voorjaar (wel een weekje droog weer graag) weer eens te rijden.
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
Biker67
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 355
Lid geworden op: ma 26 juni 2017, 15:09

Plaats reactie