Leeuwarden?

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Thimmie
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 30
Lid geworden op: do 9 februari 2006, 14:44

wie weet waar er ergens rond leeuwarden nog redelijk te trainen is (dit zal dan puur snelheid en uithouding zijn denk ik)

en zijn er nog fanatieke mountianbikers in de buurt van leeuwarden laat dan ff iets horen van je


gegroet


Thim
`The wonder has a name: Seven mountain`
CrazyCarrot
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7294
Lid geworden op: do 19 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Ja, mijn eigen!
Contacteer:

http://www.frappr.com/mountainbike

Hier hebben de meeste van ons zich wel geregistreerd, dan kun je precies zien wie waar woont. Vroeger kwam hier op deze site wel ene Rukwind (Jelmer) uit leeuwarden, maar die heb ik al een hele tijd niet meer gezien.
Erikje
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2968
Lid geworden op: zo 5 mei 2002, 02:00

Rukwind=Gone with the wind

Erikje
MasterDisaster
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 214
Lid geworden op: zo 7 november 2004, 18:58
Mijn mountainbike: NRS & NSE suburban
Contacteer:

Ik woon ook nog in leeuwarden :)
martin rs
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 33
Lid geworden op: zo 4 december 2005, 19:32

ik kom uit joure. niet te ver weg.
ik ga nog wel eens naar bakkenveen om te atben... heerlijk stuk om te fietsen daar.
kan je bij de wielen in lwd niet goed mountianbiken?
fridowo
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 866
Lid geworden op: di 4 april 2006, 11:05
Mijn mountainbike: Merida Matts Sport 500
Contacteer:

Fiets op de auto en zondagochtend 16 juli lekker meerijden vanaf de Brink in Zuidlaren. :-q

zie alhier voor meer info: http://www.mountainbike.nl/forum/viewto ... c&start=60
HotSnail
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3209
Lid geworden op: zo 17 april 2005, 17:25
Mijn mountainbike: Iron Horse MKIII; OnOne 456; Commencal Supreme MiniDH (in opbouw)
Contacteer:

appelscha
Don't believe the hype!
freeair
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 364
Lid geworden op: wo 26 januari 2005, 23:07
Mijn mountainbike: cube ltd team 06 custom build/Centurion Backfire 800/ B-one custom build en een oude Giant ('89)

Beetsterzwaag :D kom steeds weer meer leuke singletracks tegen :-q
ride hard and save! then you have the most fun!!!
fridowo
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 866
Lid geworden op: di 4 april 2006, 11:05
Mijn mountainbike: Merida Matts Sport 500
Contacteer:

Is Beetsterzwaag leuk? Kun je daar een beetje een stukje rijden? Wil deze week vanuit m'n werk (Drachten) nog een paar km pakken als training voor de Hondsrug Classic. Zat eerst te denken aan Appelscha, maar Beetsterzwaag is dichterbij. Is er iets van een route of routekaart. Ken het daar niet en heb geen zin om maar wat in het wilde weg rond te rijden. :-{
George
Moderator
Moderator
Berichten: 15556
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 14:03
Contacteer:

Toen ik nog in Lwd woonde (waaaaay back) reed ik vaak bij de Groene Ster, daar liepen in ieder geval een paar paadjes. Ondertussen zal dat wel helemaal opgeslokt zijn door dat *****golfterrein...
freeair
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 364
Lid geworden op: wo 26 januari 2005, 23:07
Mijn mountainbike: cube ltd team 06 custom build/Centurion Backfire 800/ B-one custom build en een oude Giant ('89)

ja hoor in beetsterzwaag kun je heel mooi rijden.. alleen zijn geen routes. en als je nu gewoon wat gaat fietsen kom je denk ik niet de mooiste singletracks tegen.. anders een x op zondag naar beetsterzwaag komen kan ik je wel een mooie route laten zien/fietsen..
ride hard and save! then you have the most fun!!!
Gebruikersavatar
jf
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7610
Lid geworden op: za 13 april 2002, 02:00

George schreef:Toen ik nog in Lwd woonde (waaaaay back) reed ik vaak bij de Groene Ster, daar liepen in ieder geval een paar paadjes. Ondertussen zal dat wel helemaal opgeslokt zijn door dat *****golfterrein...
En daar moet je geloof ik in het donker zéker niet willen rijden.
Turn it up • Bring the noise • I'm on a horse.
YW
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 152
Lid geworden op: zo 3 september 2006, 11:38

Ik fiets zelf ook regelmatig door de bossen rond Beetsterzwaag, ik vind het er leuk en afwisselend fietsen, vooral na wat regen is het er lekker crossen!

Ik heb zelf vind ik ook een heel leuke route met flink veel singletracks erin, kom toch nog steeds weer nieuwe tegen waardoor m'n trainingsronde elke keer weer langer wordt.

Misschien leuk om eens af te spreken met een aantal bikers....
HotSnail
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3209
Lid geworden op: zo 17 april 2005, 17:25
Mijn mountainbike: Iron Horse MKIII; OnOne 456; Commencal Supreme MiniDH (in opbouw)
Contacteer:

ben ik wel voor. rij eigenlijk alleen op appelscha, en keus uit routes is altijd leuk
Don't believe the hype!
fridowo
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 866
Lid geworden op: di 4 april 2006, 11:05
Mijn mountainbike: Merida Matts Sport 500
Contacteer:

freeair schreef:ja hoor in beetsterzwaag kun je heel mooi rijden.. alleen zijn geen routes. en als je nu gewoon wat gaat fietsen kom je denk ik niet de mooiste singletracks tegen.. anders een x op zondag naar beetsterzwaag komen kan ik je wel een mooie route laten zien/fietsen..
Lijkt me leuk. Graag na 22 oktober, want volgende week rij ik de Hondsrug Classic (recreatief) en de week daarna zit ik in Griekenland voor een welverdiende vakantie 8) . Es kijken of er op Lesbos ook wat te biken valt.

Als er meer gegadigden zijn maar es een let's ride plaatsen. Heb in ieder geval twee collega's die denk ik graag meefietsen.
Plaats reactie