Schoorl inside out!

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.

Moderator: shiverer

Plaats reactie
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker

do 9 november 2017, 19:18

Bonanza schreef:Woensdag maar eens 2 rondjes doen, ben er toch vanuit Emmen
En hoe was Schoorl :-D
chrisscross
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk

zo 12 november 2017, 21:48

Mario070 schreef:
Bonanza schreef:Woensdag maar eens 2 rondjes doen, ben er toch vanuit Emmen
Nat gok ik.
v_schultinge
Extreme Biker
Extreme Biker
Locatie: Canyon Grand Canyon CF SLX 9.9 TEAM ONEBY, X-Trail Alu XTR
Contacteer:

zo 12 november 2017, 22:12

Dat gok jij helemaal mis. Parcours zelf is kurkdroog en ligt er super bij.
De fietsjes:

http://www.mountainbike.nl/forum/viewto ... 4&t=122337" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.mountainbike.nl/forum/viewto ... 4&t=111373" onclick="window.open(this.href);return false;
PaneVino
Pro Biker
Pro Biker

zo 12 november 2017, 22:18

Vandaag anders niet :O
10 minuten na het verlaten van de parkeerplaats kregen we toch een bui hagel op ons harses .... en regen erachteraan. Daarna een nog nooit zo modderig Schoorl meegemaakt. Nondedju.
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker

zo 12 november 2017, 22:27

:lol: lijkt wel het weerbericht.....de één zegt zeik regen en de ander zegt prachtig weer en kurk droog :lol: :lol: :wink:
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker

zo 12 november 2017, 22:30

PaneVino schreef:Vandaag anders niet :O
10 minuten na het verlaten van de parkeerplaats kregen we toch een bui hagel op ons harses .... en regen erachteraan. Daarna een nog nooit zo modderig Schoorl meegemaakt. Nondedju.
Maar deze zelfde hagel heb ik ook op m'n hagsus (kom uit Den Haag :lol: ) gekregen vandaag :lol: :-q
chrisscross
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk

ma 13 november 2017, 13:58

PaneVino schreef:Vandaag anders niet :O
Ik ging om kwart over 4 van start en gleed om 5 voor 5 in het donker van de nok af. Wat een glijbaan! Ik ben nog nooit zo langzaam naar benden gegaan maar gelukkig overeind gebleven.
Bonanza
Extreme Biker
Extreme Biker
Contacteer:

di 14 november 2017, 15:45

chrisscross schreef:
Mario070 schreef:Woensdag maar eens 2 rondjes doen, ben er toch vanuit Emmen
Nat gok ik.[/quote]

Lag er super bij! Geen plasje gezien, geen mulle stukken. Mijn afspraken liepen wat uit waardoor ik maar 1 rondje voor de duisternis heb gedaan. Maar kom nog wel vaker ;)
Be reasonable, do it my way
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker

di 14 november 2017, 16:38

Dan ben je uiteindelijk voor uit de nattigheid gereden en ook voor het donker binnen......overduidelijk een win win moment :lol: :-D :-q
kan niet meer
Pro Biker
Pro Biker

wo 15 november 2017, 22:50

[quote="Mario070"
Maar deze zelfde hagel heb ik ook op m'n hagsus (kom uit Den Haag :lol: ) gekregen vandaag :lol: :-q[/quote]

Dezelfde hagel kan niet.
"This species has amused itself to death"
chrisscross
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk

ma 20 november 2017, 08:54

Gister 3X gehad. Zit je lekker in je tempo en nader je een voorganger :"ik ga dr links voorbij" (ja, er was ruimte)
Vervolgens gaat de voorganger harder fietsen en je expres geen ruimte geven om er langs te gaan. Alle 3 kerels van in de 40 jaar. Beetje triest toch.
BM'09
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Contacteer:

ma 20 november 2017, 09:34

Ook een mountainbiker heeft een ego. Dat deze heren op kantoor en thuis wellicht wat minder kunnen laten gelden :P
Mountainbiking? http://www.go-mtb.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
v_schultinge
Extreme Biker
Extreme Biker
Locatie: Canyon Grand Canyon CF SLX 9.9 TEAM ONEBY, X-Trail Alu XTR
Contacteer:

ma 20 november 2017, 11:52

chrisscross schreef:Gister 3X gehad. Zit je lekker in je tempo en nader je een voorganger :"ik ga dr links voorbij" (ja, er was ruimte)
Vervolgens gaat de voorganger harder fietsen en je expres geen ruimte geven om er langs te gaan. Alle 3 kerels van in de 40 jaar. Beetje triest toch.
Gebeurt mij ook vaak als ik rijd. Ik lach er maar om. Blijf er even achter hangen, neem een slok drinken uit mijn bidon en knal er vervolgens hard voorbij. :-q
De fietsjes:

http://www.mountainbike.nl/forum/viewto ... 4&t=122337" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.mountainbike.nl/forum/viewto ... 4&t=111373" onclick="window.open(this.href);return false;
38x10
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk

ma 20 november 2017, 13:02

chrisscross schreef:Gister 3X gehad. Zit je lekker in je tempo en nader je een voorganger :"ik ga dr links voorbij" (ja, er was ruimte)
Vreemd genoeg kom ik dit soort gedrag eigenlijk alleen in Schoorl tegen, soms gepaard met een opmerking dat ik "niet zo'n haast moet hebben" of dat ik "maar ergens anders moet gaan racen" (en ja, ik vraag altijd netjes of ik er langs mag, en zoooo hard ga ik trouwens ook weer niet). Het voordeel is dan weer dat deze fietsers over het algemeen niet uitblinken in technische vaardigheden, waardoor passeren altijd wel ergens lukt, maar irritant is het wel.
Niet bikers, de leegheid van die levens schokt me. (Vrij naar Tim Krabbé)
chrisscross
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk

ma 20 november 2017, 14:18

38x10 schreef:
Vreemd genoeg kom ik dit soort gedrag eigenlijk alleen in Schoorl tegen, soms gepaard met een opmerking dat ik "niet zo'n haast moet hebben" of dat ik "maar ergens anders moet gaan racen" (en ja, ik vraag altijd netjes of ik er langs mag, en zoooo hard ga ik trouwens ook weer niet). Het voordeel is dan weer dat deze fietsers over het algemeen niet uitblinken in technische vaardigheden, waardoor passeren altijd wel ergens lukt, maar irritant is het wel.
Normaal fiets ik in de middag, dan heb je over het algemeen lager niveau fietsers op het parcours. Dan heb ik dit ook eigenlijk nooit. Nu dus een keer in de morgen en meteen 3 keer raak. Dit waren trouwens wel mannen die een redelijk tempo hadden en wellicht de bijbehorende techniek.
Maar goed, op zo'n rondje als gister in de ochtend haal je al snel 20 man in. 3 personen die hun ego niet gekrengd willen zien is nog te overzien. :tong
Plaats reactie