Deventer

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.

Moderator: shiverer

Plaats reactie
MLW
Extreme Biker
Extreme Biker

di 17 oktober 2017, 11:28

Groen vorige week nog gereden, maar kon daar weinig schade ontdekken. Had meer last vd regen en modder ;-)
Het ligt altijd aan de banden!
con66
Mtb fanaat
Mtb fanaat

vr 20 oktober 2017, 08:37

Forau schreef:Hoe erg is de schade eigenlijk? Ik heb er nu veel mensen over gehoord, maar niemand is er geweest. Zelf ik heb de route nog niet gefietst sindsdien.
Van het weekend de rode route gereden. Duidelijk zichtbaar is er herstel en onderhoud uitgevoerd, waardoor de route er weer prima bijligt. Wel blijft de Oostermaat een paar probleemplekken geven, maar die zijn er al jaren zodra het gaat regenen in de herfst.
"Mountain Biking, It's not about the miles, it's about the smiles"
con66
Mtb fanaat
Mtb fanaat

zo 3 december 2017, 16:24

con66 schreef:
Van het weekend de rode route gereden. Duidelijk zichtbaar is er herstel en onderhoud uitgevoerd, waardoor de route er weer prima bijligt. Wel blijft de Oostermaat een paar probleemplekken geven, maar die zijn er al jaren zodra het gaat regenen in de herfst.
Blijkbaar had ik dit eerder moeten zeggen want de natte plekken in de Oostermaat zijn nu grotendeels aangepakt. Mijn complimenten en waardering voor de onderhoudsploeg.
"Mountain Biking, It's not about the miles, it's about the smiles"
Starcruiser
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk

vr 2 februari 2018, 19:55

Dinsdag heb ik op de rode route (gedeelte achter het mobilisatiecomplex) ongeveer 15 bomen geruimd en weggezaagd, die over het pad lagen. Eén hele dikke kon ik niet aan, maar ik heb een sluippaadje rechts naast die joekel gezaagd, zodat je er al dan niet te voet langs kan.
Voor de overige kleine rommel had ik tijd tekort, maar ik hoop dat over een weekje of 2 ook op te ruimen.
Hopelijk is de route tegen die tijd ook weer een beetje opgedroogd.
Starcruiser
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk

za 14 april 2018, 16:27

Vandaag zag ik dat er een flink stuk bijgekomen is op de rode route.
Achter het mobilisatiecomplex is de moeilijke technische lus vervallen en een helemaal nieuwe is er voor in de plaats gekomen. Er zitten aardig wat snelle kombochten in en nog een klein wasbord met vijf miniheuveltjes.
Starcruiser
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk

zo 15 april 2018, 16:04

Leeft dit forum nog?
ducatif1
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Contacteer:

zo 15 april 2018, 19:36

Ja hoor.. maar denk dat de meesten die daar rijden op deze groep op faceboek zitten:
https://www.facebook.com/groups/mtbdeventer/" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie