Staphorst

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
jorryt
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 151
Lid geworden op: di 1 november 2016, 17:48

Ontzettend mooi geworden. Dat stuk met al die kombochtjes is echt heerlijk, helemaal omdat het best lang is. Als alles straks wat harder is kun je nog mooier er door heen knallen.

Zijn er trouwens ook wat bochtjes weg gehaald in stukken singletrack? Het voelt namelijk wel minder bochtig dan in de andere richting.
edkars
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1126
Lid geworden op: di 19 augustus 2008, 23:28
Mijn mountainbike: Specialized Stumpjumper comp 29
Contacteer:

Er zijn geen bochten weggehaald. Ze lopen nu wel beter, misschien dat het daardoor komt?
http://www.strava.com/athletes/682636" onclick="window.open(this.href);return false;

Hey ho, let's go!
jorryt
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 151
Lid geworden op: di 1 november 2016, 17:48

Oke,!het liep inderdaad beter.
Erwinn
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 9
Lid geworden op: ma 11 juli 2016, 17:44

Vandaag ook deze route gefietst, leuke route! Toch nog wel veel lange rechte stukken in route. Mijn excuses voor het kleine stukje tegen de route in, vraag niet hoe maar had het bord parkeerplaats gemist ;)
Norten89
All rounder
All rounder
Berichten: 111
Lid geworden op: ma 26 januari 2015, 14:48

Vandaag ook de route gereden, en ik werd blij verrast!
Het is een mooie route geworden, de singletracks zijn echt heerlijk. Complimenten aan Edkars en alle leden/vrijwilligers van WTC Staphorst/Rouveen, want hier is flink wat werk verzet! :-q
jorryt
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 151
Lid geworden op: di 1 november 2016, 17:48

Erwinn schreef:Vandaag ook deze route gefietst, leuke route! Toch nog wel veel lange rechte stukken in route. Mijn excuses voor het kleine stukje tegen de route in, vraag niet hoe maar had het bord parkeerplaats gemist ;)
Als je hard fietst ben je daar zo door heen :wink:
TCN77
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 30
Lid geworden op: vr 14 december 2007, 20:41

Mooie route geworden. Splitsing tussen de 17 en 25 km routes staat niet echt duidelijk aangegeven. Gemist.
edkars
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1126
Lid geworden op: di 19 augustus 2008, 23:28
Mijn mountainbike: Specialized Stumpjumper comp 29
Contacteer:

De splitsing is één van de verbeterpunten die al op het lijstje staan.
http://www.strava.com/athletes/682636" onclick="window.open(this.href);return false;

Hey ho, let's go!
jorryt
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 151
Lid geworden op: di 1 november 2016, 17:48

Route heeft zich goed gehouden ondanks de regen. Viel dik mee qua nattigheid gisteren. De brede paden waar de boswerkers over heen zijn gekomen stonden enorme plassen.
Westfalen
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 8
Lid geworden op: za 26 november 2016, 22:22

Route ook een paar keer gereden en parcours viel me mee ondanks de nattigheid. Scheelt weer met het schoon maken van de fiets. :-q
edkars
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1126
Lid geworden op: di 19 augustus 2008, 23:28
Mijn mountainbike: Specialized Stumpjumper comp 29
Contacteer:

Er is veel aandacht besteed aan de afwatering. Er zijn nog een paar plaatsen die nog wat extra aandacht nodig hebben. Vooral daar waar de heren bosbouwers bezig zijn geweest. Verder zijn er gisteren een paar man met bladblazers in de weer geweest. Het is mooi om te zien dat alle inspanningen niet voor niets zijn geweest, en dat dit ook gewaardeerd wordt :-q
http://www.strava.com/athletes/682636" onclick="window.open(this.href);return false;

Hey ho, let's go!
jorryt
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 151
Lid geworden op: di 1 november 2016, 17:48

Het was vandaag echt goed droog!
Herma
All rounder
All rounder
Berichten: 76
Lid geworden op: ma 30 mei 2016, 11:33
Mijn mountainbike: Cannondale FSI Carbon 4 2016

Gisteren ook de eerste ronde op de nieuwe route gereden. Wat een verbetering zeg! Echt goed werk verzet en er een mooie route van gemaakt!

Splitsing vond ik goed duidelijk of is die vorige week nog aangepast?
edkars
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1126
Lid geworden op: di 19 augustus 2008, 23:28
Mijn mountainbike: Specialized Stumpjumper comp 29
Contacteer:

De vooraankondiging van de splitsing is er vorige week bijgekomen. Oorspronkelijk stonden er alleen de paaltjes met de bordjes 17 rechtdoor en 25 rechtsaf.
http://www.strava.com/athletes/682636" onclick="window.open(this.href);return false;

Hey ho, let's go!
niels.o
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1602
Lid geworden op: di 30 september 2014, 13:13
Mijn mountainbike: GHOST tacana 5

Splitsing bordjes zijn duidelijk... alleen de 17 en 25km waren niet helemaal leesbaar op snelheid. Dus rechts gegokt en goed bevonden.

De achtbaan lag prima.. goed zelfs. Tempo zat er lekker in vandaag.

Wat een racebaan, hulde voor de bouwers
Plaats reactie