Grand TUHR (Ultieme Heuvelrug Ronde)

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5842
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

Stoottroepen of paalcamping of niet :lol: .....ik wil hem nog wel eens zien vertrekken, voor die 200km...... :lol: :lol: :lol: :-q
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Gebruikersavatar
Tijgerhaai
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3855
Lid geworden op: vr 24 april 2009, 15:43
Mijn mountainbike: Scott Scale, Spark & Genius
Contacteer:

Het plan was dus van de zomer. Maar toen ik vakantie had was het ondertussen zo droog dat hele routes waren afgesloten. Ik ben toen maar in zuid Limburg mijn heil gaan zoeken.

De Stoottroepen zijn in de tweede wereldoorlog ontstaan uit de knokploegen en het verzet. https://nl.wikipedia.org/wiki/Regiment_ ... s_Bernhard
Zelf lichting 92-2 C-Cie boordschutter 2e
Laatst gewijzigd door Tijgerhaai op di 30 oktober 2018, 01:02, 1 keer totaal gewijzigd.
◼︎ Go round the outside.
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5842
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

:-q
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
RoySmit
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1864
Lid geworden op: do 2 november 2017, 21:27
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 7.0

Tijgerhaai schreef: di 30 oktober 2018, 00:51 Het plan was dus van de zomer. Maar toen ik vakantie had was het ondertussen zo droog dat hele routes waren afgesloten. Ik ben toen maar in zuid Limburg mijn heil gaan zoeken.

De Stoottroepen zijn in de tweede wereldoorlog ontstaan uit de knokploegen en het verzet. https://nl.wikipedia.org/wiki/Regiment_ ... s_Bernhard
Zelf lichting 92-2 C-Cie boordschutter 2e
Kijk duidelijk!! :-q :-q
Gei-Kek
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1269
Lid geworden op: za 9 januari 2010, 00:33
Mijn mountainbike: On-One Inbred

Maar weer ff wachten tot Juni.
Thuis beloofd het in 2019 niet te gek te maken met lange tochten.....

Maar er is zoveel moois te fietsen...….
╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮ otb-koning ╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮

What do you mean i ain't kind, just not your kind.

Liever te dik in de kist als weer een feesie gemist
Gebruikersavatar
markindealpen
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 220
Lid geworden op: vr 7 april 2017, 21:07
Mijn mountainbike: UHR

Inspirerend topic hoor, gisteren de UHR 7 (Zeist -Kwint- Zeist) gefietst. Net voor t donker weer thuis, de hele route moet dan maar volgend jaar, al weet ik echt niet waar ik die laatste 65 km vandaan ga halen.
Propain Tyee AL
Kona Big Honzo DL
{Canyon Spectral AL }
Kona Rove st
{Cube ltd pro}
jordyvanrhee
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: wo 26 december 2018, 11:00

Beste TH,

Wanneer ik de GPX importeer in Garmin Connect krijg ik slechts een enkele rit te zien: Hoge Vuursche - Kwintelooijen.
Geen mogelijkheid om de rit van Kwintelooijen - Lage Vuursche te kiezen of separaat te laden.

Heb je losse GPX files ook voor me (?) zodat ik heen en terug separaat kan laden.

Sportieve groet,

Jordy
Gebruikersavatar
Tijgerhaai
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3855
Lid geworden op: vr 24 april 2009, 15:43
Mijn mountainbike: Scott Scale, Spark & Genius
Contacteer:

Misschien verkeerd gegaan bij een revisie. Net alles opnieuw geüpload, dus als je de dropbox link gebruikt zou je alles moeten hebben. Als je met Basecamp werkt kan je er van maken wat je wil.

Vraag van mijn kant, heeft iemand de bijgewerkte versies van Zeist en Austerlitz? Kan ik dat ook weer even bijwerken.
◼︎ Go round the outside.
Gebruikersavatar
bouwpakket
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6112
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 21:58
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4, Ripmo V2, Ragley TD:1 SS, Breezer Inversion

Tijgerhaai schreef: wo 26 december 2018, 13:27 Misschien verkeerd gegaan bij een revisie. Net alles opnieuw geüpload, dus als je de dropbox link gebruikt zou je alles moeten hebben. Als je met Basecamp werkt kan je er van maken wat je wil.

Vraag van mijn kant, heeft iemand de bijgewerkte versies van Zeist en Austerlitz? Kan ik dat ook weer even bijwerken.
Op mtb-heuvelrug.nl staan de actuele gpx bestanden
Gebruikersavatar
Tijgerhaai
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3855
Lid geworden op: vr 24 april 2009, 15:43
Mijn mountainbike: Scott Scale, Spark & Genius
Contacteer:

Mooi, als ik tijd heb weer even knutselen.
◼︎ Go round the outside.
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5756
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

Voor de liefhebber die de TUHR net iets te weinig vindt, is er op 25 mei 2019 een leuke uitdaging.
"Zwaarste hele triatlon in Nederland, 3,8 km zwemmen , 180 km mountainbike en 42 km hardlopen"
Geen inschrijfgeld , elke deelnemers legt parcours met gps af het is tourtocht dus aan de verkeersregels houden, Eigen verzorging en via Strava maken wij klassement.

3x raden hoe die 180km is opgebouwd :winkie:

De rest https://www.facebook.com/events/2319817634904455/

Oh ja, verder kreeg ik een FB message van een gerenommeerde collega fietser die de UHR9 vandaag met daglicht heeft gereden. Dagen worden alweer langer, duszzzzzzzzzz
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
Gebruikersavatar
Willem Altes
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2163
Lid geworden op: za 19 januari 2019, 01:26

bouwpakket schreef: di 8 mei 2018, 22:25 Toiletgebouw of toilet bij de ingang van het restaurant van Ginkelduin (route Leersum). Zit mooi aan de route. Daarnaast kom je bijna langs Hotel Bergse Bossen (driebergen). Mooie stop voor lunch en water. Ook rij je langs het Beauforthuis (route Zeist/Austerlitz) en Jagershuis (route Zeist). Hier kan je zonder problemen water halen
Er zijn nu ook drinkwaterkranen bij de verbindingswegen tussen Leersum en Zeist/Austerlitz in Maarn (ten noorden van het tunneltje in het dorp) en (nog veel handiger) in Doorn voor de school bij de oversteekplaats met de knipperlichten. Zie ook https://drinkwaterkaart.nl/waar-kan-ik- ... er-tappen/.
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5756
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

Willem Altes schreef: ma 25 maart 2019, 23:14
bouwpakket schreef: di 8 mei 2018, 22:25 Toiletgebouw of toilet bij de ingang van het restaurant van Ginkelduin (route Leersum). Zit mooi aan de route. Daarnaast kom je bijna langs Hotel Bergse Bossen (driebergen). Mooie stop voor lunch en water. Ook rij je langs het Beauforthuis (route Zeist/Austerlitz) en Jagershuis (route Zeist). Hier kan je zonder problemen water halen
Er zijn nu ook drinkwaterkranen bij de verbindingswegen tussen Leersum en Zeist/Austerlitz in Maarn (ten noorden van het tunneltje in het dorp) en (nog veel handiger) in Doorn voor de school bij de oversteekplaats met de knipperlichten. Zie ook https://drinkwaterkaart.nl/waar-kan-ik- ... er-tappen/.
Dank je voor delen van die link/kaart. Wordt ook weer (bijna) tijd voor een leuk ritje :wink:
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
Gebruikersavatar
bouwpakket
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6112
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 21:58
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4, Ripmo V2, Ragley TD:1 SS, Breezer Inversion

Fred (mtb-sport) schreef: di 26 maart 2019, 08:09
Willem Altes schreef: ma 25 maart 2019, 23:14
Er zijn nu ook drinkwaterkranen bij de verbindingswegen tussen Leersum en Zeist/Austerlitz in Maarn (ten noorden van het tunneltje in het dorp) en (nog veel handiger) in Doorn voor de school bij de oversteekplaats met de knipperlichten. Zie ook https://drinkwaterkaart.nl/waar-kan-ik- ... er-tappen/.
Dank je voor delen van die link/kaart. Wordt ook weer (bijna) tijd voor een leuk ritje :wink:
Even wachten tot de omleidingen weg zijn Fred, dan kunnen we weer
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5756
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

bouwpakket schreef: di 26 maart 2019, 08:21
Fred (mtb-sport) schreef: di 26 maart 2019, 08:09 Dank je voor delen van die link/kaart. Wordt ook weer (bijna) tijd voor een leuk ritje :wink:
Even wachten tot de omleidingen weg zijn Fred, dan kunnen we weer
Ik heb nog wel even geduld, ga natuurlijk niet voor ingekorte route. UHR9 volledig of niet...............
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
Plaats reactie