Grand TUHR (Ultieme Heuvelrug Ronde)

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16077
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Het is nog niet te laat!
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
pietervl
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 674
Lid geworden op: zo 17 mei 2009, 17:08
Mijn mountainbike: kanondeel scherp mesje, haast, grootse V en een opvouwfiets

Ik geloof wel in sprookjes, waar vind je die bloso
tekens vanaf zeist?
Laatst gewijzigd door pietervl op ma 25 juni 2018, 21:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10859
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

Je kunt ook nog in mijn sig kijken waar staat 'link: kaart met álle routes incl. álle verbindingen'

https://www.google.com/maps/d/viewer?mi ... 79582&z=11

track 44
Vrijwilliger bij MTB Heuvelrug.


link: www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl
Gebruikersavatar
Tijgerhaai
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3880
Lid geworden op: vr 24 april 2009, 15:43
Mijn mountainbike: Scott Scale, Spark & Genius
Contacteer:

Ik heb inderdaad hier en daar wel een stickertje gezien. Ook de andere kant op naar Rhenen maar die route had een kabouter mij al laten zien. De kaboutertjes hebben ze alleen op onverwachte plekken geplakt dus je ziet ze niet altijd. Nu reed ik ook op mijn GPS dus ook niet heel bewust naar gezocht.
◼︎ Go round the outside.
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5760
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

Tijgerhaai schreef:Ik heb inderdaad hier en daar wel een stickertje gezien. Ook de andere kant op naar Rhenen maar die route had een kabouter mij al laten zien. De kaboutertjes hebben ze alleen op onverwachte plekken geplakt dus je ziet ze niet altijd. Nu reed ik ook op mijn GPS dus ook niet heel bewust naar gezocht.
Goede GPS downloaden en rijden maar :winkie:
Mbt verbindingsstukken (vorige pagina) : Idd minder spannend, maar op 185 km alleen maar singletracks/draaien/keren is ook zo wat. Maar wat blij met paar van de rustpuntjes (of komt het omdat ik een boswielrenner ben?)

Enne, mbt kabouters. Ik geloof maar in 1 kabouter.
Afbeelding
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
Gebruikersavatar
Tijgerhaai
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3880
Lid geworden op: vr 24 april 2009, 15:43
Mijn mountainbike: Scott Scale, Spark & Genius
Contacteer:

Ik had al jouw routes gebruikt Fred. Dat is denk ik het zelfde kabouter paadje. Zie nu dat dat niet het hele Let pad is.
◼︎ Go round the outside.
xenios
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 553
Lid geworden op: zo 7 oktober 2007, 12:09

Als je het wil doen is het nu wel de ideale tijd. Lekker lang licht en aangename temperaturen. 8)
Afgelopen zaterdag mijn stoute fietsschoenen aangetrokken om deze uitdaging te tackelen. Normaal gesproken parkeer ik in Driebergen (kortste aanrijroute voor mij) maar om mezelf geen kans te gunnen om voortijdig te stoppen deze keer besloten om maar in Lage Vuursche te beginnen.
Had de route van Fred(bedankt!) gedownload, maar omdat mijn Wahoo al vrij snel irritant begint te piepen als hij denkt dat je van de route afwijkt (GPS onder bladerdak niet ideaal) heb ik deze op een gegeven moment maar afgekapt. Weet toch wel aardig mijn weg te vinden op de Heuvelrug, dus geen probleem verder.

Was trouwens mijn eerste keer in het vernieuwde Lage/hoge Vuursche. Leuke geworden, maar wel veel mulle plekken. Kreeg in het begin wat last in de onderrug door het iets te fanatiek hier dooheen proberen te ploegen.
eenmaal warm verder geen last meer van gehad gelukkig. Had rond km 70 even een dip maar een Koffie met Appeltaart stop bij het Beauforthuis deed wonderen. Daarna lekker door kunnen rijden tot aan Kwintelooijen. Daar merk je dan toch dat de frisheid er wel af is. Maar wetende dat je het ergste dan achter de rug hebt geeft dan wel een mentale boost. Verder geen problemen en na het laatste deel van Zeist maar besloten om nog een extra lusje richting Laren te maken om zo de 200 km aan te tikken. Ziet er toch net even wat beter uit :-)

https://www.strava.com/activities/1657463128" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5760
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

Proficiat, mooie rit en leuk dat je er toch 200 van maakt. Daar was ik te lui voor..........
Enne, nog wel even aanmelden voor de lijst http://www.kluitech.nl/uhr/DeGroepVan9smry.php
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
Gebruikersavatar
Tijgerhaai
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3880
Lid geworden op: vr 24 april 2009, 15:43
Mijn mountainbike: Scott Scale, Spark & Genius
Contacteer:

Verbinding Austerlitz - Leersum aangepast. Zie linkjes in startpost.
◼︎ Go round the outside.
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 8042
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

Lars TB schreef:
Kapitein Iglo schreef:Oh? Hoe rij ik dan? Want ik heb ze nog nooit (bewust) gezien...
Je moet daarvoor ook echt in kabouters geloven!
Er zijn krabkabouters actief.
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5875
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

Zó....het heeft ff geduurd :D maar hier is dan de uiteindelijk :-D de rit die ik heb gereden :-D , wijkt helaas iets af van de geplande rit, maar die houd ik dan voor volgend jaar :-D :-q Afbeelding
Laatst gewijzigd door Mario070 op di 3 juli 2018, 09:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13035
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

Tijgerhaai schreef:Verbinding Austerlitz - Leersum aangepast. Zie linkjes in startpost.
Verrek. Nou woon ik hier al een jaar maar telkens reed ik langs het zwerfsteneneiland... deze is veel leuker door het bos (en het scheelt je een nasty klimmetje). Thanks :-q
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5760
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

Mario070 schreef:Zó....het heeft ff geduurd :D maar hier is dan de uiteindelijk :-D de rit die ik heb gereden :-D , wijkt helaas iets af van de geplande rit, maar die houd ik dan voor volgend jaar :-D :-q
Even een bereikbaar linkje voor de rest vd wereld naar je plaatje............
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5875
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

:( en ik vanmorgen super trots op m'n zelf natúúrlijk. ....het voorbeeld was okee...dus gepost, maar niet terug gekeken.... :D ga vanavond maar weer een poging wagen :-D :wink:
Laatst gewijzigd door Mario070 op ma 2 juli 2018, 12:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5875
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

:oops: :D
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Plaats reactie