Grand TUHR (Ultieme Heuvelrug Ronde)

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
Mtb1988
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 327
Lid geworden op: ma 16 april 2018, 22:10
Mijn mountainbike: Assen
Contacteer:

Ziet er geweldig uit!

Staat zeker op mijn lijstje om in de toekomst eens te doen!
https://kvscycling.com/ - mijn fiets blog!
https://www.instagram.com/kvs.cycling/ - Instagram van KVS Cycling
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5861
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

Fred (mtb-sport) schreef:
Mario070 schreef:Zó....het heeft ff geduurd :D maar hier is dan de uiteindelijk :-D de rit die ik heb gereden :-D , wijkt helaas iets af van de geplande rit, maar die houd ik dan voor volgend jaar :-D :-q
Even een bereikbaar linkje voor de rest vd wereld naar je plaatje............
Ik zie alles staan :-?
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5760
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

Dit is het adres:
https://outlook.live.com/owa/Mario070@h ... iew%3dTrue" onclick="window.open(this.href);return false;

Zal jij zien, maar Fredje niet....
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5861
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

Fred (mtb-sport) schreef:Dit is het adres:
https://outlook.live.com/owa/Mario070@h ... iew%3dTrue" onclick="window.open(this.href);return false;

Zal jij zien, maar Fredje niet....
Ik heb uitgelogd, en dan zie het ook :( :-? hoe zou ik het anders moeten doen :roll: :-D :wink:
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5760
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

Je moet linken naar een plaatje op het web wat openbaar is en daar naar linken. Dus even uploaden en dan linken.
Nu ben jij waarschijnlijk de enige die een plaatje ziet, maar de rest niet.
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5861
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

Okee....duidelijk, ga ik doen...maar uitgelogd weet het forum niet dat ik het ben toch... :-? dit laatste is gewoon ff een domme vraag van mij :D :-q
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5861
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

Fred (mtb-sport) schreef:Je moet linken naar een plaatje op het web wat openbaar is en daar naar linken. Dus even uploaden en dan linken.
Nu ben jij waarschijnlijk de enige die een plaatje ziet, maar de rest niet.
Gedaan... :-D is er nu wel iets te zien :-D :wink:
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5760
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

Mario070 schreef:Gedaan... :-D is er nu wel iets te zien :-D :wink:
:-q
Nu nog even aanmelden bij Chris voor de eeuwige roem :winkie: http://www.kluitech.nl/uhr/DeGroepVan9smry.php
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
dubbelop
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1397
Lid geworden op: zo 4 september 2005, 15:40
Mijn mountainbike: MSC Zion tandem

Mario070 schreef:
Fred (mtb-sport) schreef:Je moet linken naar een plaatje op het web wat openbaar is en daar naar linken. Dus even uploaden en dan linken.
Nu ben jij waarschijnlijk de enige die een plaatje ziet, maar de rest niet.
Gedaan... :-D is er nu wel iets te zien :-D :wink:
Jazeker - respect, doe het je in de verste verte niet na! Volgende keer komen die laatste 900 meters er vast ook nog bij :winkie:
Gebruikersavatar
MacReal
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5635
Lid geworden op: zo 13 maart 2011, 10:53
Mijn mountainbike: is een hardtail
Contacteer:

Mario070 schreef:Zó....het heeft ff geduurd :D maar hier is dan de uiteindelijk :-D de rit die ik heb gereden :-D , wijkt helaas iets af van de geplande rit, maar die houd ik dan voor volgend jaar :-D :-q Afbeelding
Respect! :bier: :-q
Mijn avonturen op YouTube

Blogje
SYS: Knorretje + Hanson

Less yappin', more brappin'!
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5861
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

Fred (mtb-sport) schreef:
Mario070 schreef:Gedaan... :-D is er nu wel iets te zien :-D :wink:
:-q
Nu nog even aanmelden bij Chris voor de eeuwige roem :winkie: http://www.kluitech.nl/uhr/DeGroepVan9smry.php
Ik zou wel willen....alleen enige tijd geleden stuurde ik jou een pb met de vraag over het reilen en zeilen hier op het forum :D ....maar je bent nu een stuk behulpzamer :lol: ik zou later ff proberen uit te zoeken hoe ik mij op deze lijst krijg.....ik denk dat een soort van vakantie tijd klusje word... :lol: :-D :-q
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13035
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

En, hoe reilt het? En misschien belangrijker: zeilt het ook nog een beetje?
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5760
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

Mario070 schreef:Ik zou wel willen....alleen enige tijd geleden stuurde ik jou een pb met de vraag over het reilen en zeilen hier op het forum :D ....maar je bent nu een stuk behulpzamer :lol: ik zou later ff proberen uit te zoeken hoe ik mij op deze lijst krijg.....ik denk dat een soort van vakantie tijd klusje word... :lol: :-D :-q
Ik ben graag behulpzaam, ik help graag iemand (soms ook naar de klote....).
Inbox PB's stond vol, dus niets gezien.

Overigens bij jou rit zie ik bijna 3 uur aan tijd staan dat je niet bewogen hebt, hoe hou je dat vol?
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
Gebruikersavatar
Tijgerhaai
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3875
Lid geworden op: vr 24 april 2009, 15:43
Mijn mountainbike: Scott Scale, Spark & Genius
Contacteer:

Kapitein Iglo schreef:
Tijgerhaai schreef:Verbinding Austerlitz - Leersum aangepast. Zie linkjes in startpost.
Verrek. Nou woon ik hier al een jaar maar telkens reed ik langs het zwerfsteneneiland... deze is veel leuker door het bos (en het scheelt je een nasty klimmetje). Thanks :-q
:D Het enigste wat ik gedaan heb is jullie input gebruikt, zo tot een route gekomen die leuk moet zijn. Nu een keer gereden en dan viel de verbinding een beetje tegen. (wel mooie huisjes ed. maar geen racefietser) Omdat het pad heen wel een mooi stuk was wat volgens mij terug nog leuker is omdat je heuvel af gaat (kwam tenminste een paar gravelracers tegen in correct tenue) eens op de kaart gekeken wat je er van kan combineren. Laatste stukje naar Zeist was asfalt dus dat woog net zo zwaar op mijn weegschaaltje als het eerste stukje vanaf Austerlitz wat dan wel weer mooi door het bos gaat. En inderdaad bijkomend voordeel scheelt weer een klim. Deze combi rijd denk ik mooier zodat mijn regel van liefst niet twee keer het zelfde stukje het raam uit is. Nu nog een keer rijden of het inderdaad leuker is. :-D
◼︎ Go round the outside.
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5760
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

Tijgerhaai schreef: Nu nog een keer rijden of het inderdaad leuker is. :-D
Ik zou zeggen, komend weekend je kans. In ieder geval geen baggerbak en lekker lang licht mocht je op je gemak willen rijden. We lezen het maandag wel hoe het was :winkie:
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
Plaats reactie