Grand TUHR (Ultieme Heuvelrug Ronde)

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5842
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

Fred (mtb-sport) schreef:
Mario070 schreef:Ik zou wel willen....alleen enige tijd geleden stuurde ik jou een pb met de vraag over het reilen en zeilen hier op het forum :D ....maar je bent nu een stuk behulpzamer :lol: ik zou later ff proberen uit te zoeken hoe ik mij op deze lijst krijg.....ik denk dat een soort van vakantie tijd klusje word... :lol: :-D :-q
Ik ben graag behulpzaam, ik help graag iemand (soms ook naar de klote....).
Inbox PB's stond vol, dus niets gezien.

Overigens bij jou rit zie ik bijna 3 uur aan tijd staan dat je niet bewogen hebt, hoe hou je dat vol?
Idd 3 uur stil gestaan.....en als ik eerlijk ben.., was het stilstaan het makkelijkste van de hele rit :lol: :wink:
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Gebruikersavatar
PaneVino
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1326
Lid geworden op: do 8 augustus 2013, 22:22

Potver Mario. Die rit heb je er toch maar effe heel prachtig uitgesleept man! Grote klasse hoor. Respect.
2020 Trek Fuel EX
2018 Trek 920 (gestolen)
2015 Kona Wo
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5842
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

PaneVino schreef:Potver Mario. Die rit heb je er toch maar effe heel prachtig uitgesleept man! Grote klasse hoor. Respect.
Het was wel ff spannend van de 8 man gestart waren we bij de 150+ km nog met 5 man, en ik zou de eerst volgende uitvaller worden....wat ik echt niet zag zitten ivm dat ik de route's niet weet te koppelen, dan had ik met de gps over de weg terug moeten rijden naar de Bikeshop :( dus ik alles op alles gezet en tijdens het buffelen zag ik dat Dave (waar ik dus de gpx van heb gekregen) ook moeite begon te krijgen met de 3 andere, en ik zo tussen door nog een grapje maakte.... dat ik zijn achterwiel nodig zou hebben om deze rit te kunnen voltooien....en zo is het ook gegaan :-D, alleen bij het klimmen had hij mijn achterwiel weer nodig :lol: dus zo hebben wij elkaar geholpen de ronde af te maken :-q en idd ben ik er super blij mee :-D Thanks man.... :-q
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
atb.erwin
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 38
Lid geworden op: do 26 augustus 2010, 21:29
Mijn mountainbike: fully

Volbracht. https://www.strava.com/activities/1854746730" onclick="window.open(this.href);return false;
Het zwaarste is de aanzet van de bank naar de voordeur.
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5756
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

atb.erwin schreef:Volbracht. https://www.strava.com/activities/1854746730" onclick="window.open(this.href);return false;
Nou, niet helemaal..........
Je mist een heel klein stukje Zeist bij Bornia :o
Ja, ja beetje lullig dat weet ik. Maar wel mooie rit :-q en ik had eerlijk niet meer verwacht dat er na de droogteperiode nog TUHR's gereden zouden worden.
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
Gebruikersavatar
bouwpakket
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6112
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 21:58
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4, Ripmo V2, Ragley TD:1 SS, Breezer Inversion

Moet dus helaas over
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5842
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

atb.erwin schreef:Volbracht. https://www.strava.com/activities/1854746730" onclick="window.open(this.href);return false;
:-q kun je aankomend jaar ook aansluiten bij de Bikeshop :-D :-q
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
RoySmit
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1864
Lid geworden op: do 2 november 2017, 21:27
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 7.0

bouwpakket schreef:Moet dus helaas over

Je ziet ook niks door de vingers he bouwpakket....
Gebruikersavatar
Tijgerhaai
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3855
Lid geworden op: vr 24 april 2009, 15:43
Mijn mountainbike: Scott Scale, Spark & Genius
Contacteer:

Originele idee is alle routes die te vinden zijn op de UHR. Dat mag verdeeld over meerdere dagen. (achter elkaar) Maar lusje Soest is overgeslagen. Dus ja, overnieuw. :winkie:
◼︎ Go round the outside.
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5756
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

RoySmit schreef:
bouwpakket schreef:Moet dus helaas over
Je ziet ook niks door de vingers he bouwpakket....
Beetje streng zijn, hoort er bij. :winkie:
Maar wel een mooie UHR 8.99
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
RoySmit
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1864
Lid geworden op: do 2 november 2017, 21:27
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 7.0

8.99 Whahahahahha Dat klinkt ook als net niet...

Maar goed misschien moet ik me mond houden want een UHR 9 zie ik mezelf voorlopig niet doen haha
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7998
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

Zal je gebeuren, denk je een prestatie van formaat neergezet te hebben schieten ze je al hier gewoon keihard af :oops:

:bier:
Gebruikersavatar
bouwpakket
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6112
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 21:58
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4, Ripmo V2, Ragley TD:1 SS, Breezer Inversion

Jurriaan schreef:Zal je gebeuren, denk je een prestatie van formaat neergezet te hebben schieten ze je al hier gewoon keihard af :oops:

:bier:
Vorig jaar zou 8.99 echt een wereldprestatie geweest zijn :tong
schultzz
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 283
Lid geworden op: wo 24 oktober 2007, 23:09

Ik was samen met Erwin en heb genoten van het avontuur, het was met hoge waarschijnlijk de laatste kans dit jaar en met een gemiddelde van ongeveer 20km/u zat het er net in qua tijd (alhoewel Rhenen in de schemerdonker wel extra spannend is)

We zijn gestart in Rhenen (onze vaste startplaats voor onze Amerongen ritjes), zoals ik het nu bekijk is het denk ik verstandiger om bij HV/LV te starten, die klimmetjes bij Amerongen gaan toch wat minder vlot na 170 km.

We hebben overigens de GPX gebruikt die in de openingspost staat, dus dan lijkt het daar aan te wijten dat we een paar meter missen.....

https://www.strava.com/activities/1854757057" onclick="window.open(this.href);return false;

Volgend jaar komt er zeker weer een gelegenheid....
Gebruikersavatar
Tijgerhaai
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3855
Lid geworden op: vr 24 april 2009, 15:43
Mijn mountainbike: Scott Scale, Spark & Genius
Contacteer:

Voor zover ik weet heb ik alle actuele sporen gebruikt. Mocht dat niet zo zijn laat dan even weten welke route waar iets mist dan werk ik het weer bij.
◼︎ Go round the outside.
Plaats reactie